KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Właściciel Netto zainwestuje 7,5 mld zł w dalszy rozwój
Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów Netto w Polsce, ogłasza wprowadzenie nowej strategii biznesowej na lata 2025-2028. Ma ona na celu zwiększenie liczby sklepów, przejęć i fuzji na istniejących i ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Netto
,
Salling Group
Alko-tubki błyskawicznie wycofane z rynku
Jednym z głównych tematów omawianych dzisiaj w mediach stały się produkty marki Voodoo Monkey – czyli napoje alkoholowe w kolorowych tubkach podobnych do opakowań musów owocowych. Sprawa była nawet omawiana na ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
OLV
marki:
Voodoo Monkey
Eurocash publikuje pierwsze wyniki testów systemu kaucyjnego
Grupa Eurocash, podobnie jak cała branża, przygotowuje się do wdrożenia systemu kaucyjnego, który ma obowiązywać od 1 stycznia 2025 roku. Razem z właścicielami wybranych sklepów w ramach sieci: Delikatesy Centrum i ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash publikuje pierwsze wyniki testów systemu kaucyjnego
×
poprzedni
następny
PINTA zbuduje firmowy taproom
Po pięciu latach od uruchomienia własnego browaru i wprowadzenia na rynek lokalnego piwa Beskidy właściciele rzemieślniczego Browaru PINTA zdecydowali, że zbudują w Wieprzu swój firmowy taproom. Wielokran PINTY w Wieprzu będzie ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
Ciastka Oreo pojawiły się na sklepowych półkach w nowej formule. Ulepszeniu uległa receptura ciastek, które od teraz zawierają więcej kakao. Ciastka mają w składzie także mniejszą ilość cukru, zachowując przy tym ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Mondelez
,
AdValue
,
Big Picture
,
Publicis
,
Saatchi & Saatchi
,
Spark Foundry
marki:
Oreo
Oreo w nowej recepturze z silnym wsparciem marketingowym
×
Rusza jesienna kampania marki Profi
Marka Profi wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która ...
2024-10-01 Food & drinks
firmy:
Profi
,
21gram
marki:
Profi
Rusza jesienna kampania marki Profi
×
Pizza Hut wprowadza rozwiązania cyfrowe
Pizza Hut Polska wprowadza cyfrowe innowacje, które odmienią doświadczenia klientów. Rozmaite technologie, takie jak kody QR pozwalające składać zamówienia online do stolika w restauracji, kioski samoobsługowe i roboty serwujące pizzę bezpośrednio ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Pizza Hut
Lisek.App ma nowe pozycjonowanie
Lisek.App wprowadza nowe pozycjonowanie marki oraz platformę „Sklep pod ręką”. W nowej komunikacji marka podkreśla, że Lisek to najbliższy klientowi sklep, oferujący najwygodniejsze rozwiązania na codzienne zakupy. Zmiana komunikacji Liska to ...
2024-10-01 Soft drinks
firmy:
Lisek
,
Feeders
,
Zenith
Lisek.App ma nowe pozycjonowanie
×
poprzedni
następny
Belgijski Azelis odkupił Hortimex od Avallonu
Fundusz private equity Avallon MBO sprzedał większościowy pakiet udziałów w spółce Hortimex, dostawcy specjalistycznych surowców dla branży spożywczej. 100% udziałów w firmie przejął międzynarodowy koncern Azelis, zwiększając tym samym swoje zaangażowanie ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Avallon
,
Azelis
,
Hortimex
Allegro rozpocznie handel alkoholem
W przyszłym miesiącu na Allegro będą dostępne napoje alkoholowe. Serwis e-commerce zapewnia, że z nowej kategorii produktowej będą mogli skorzystać wyłącznie klienci pełnoletni – informuje Business Insider Polska. Od 21 października ...
2024-09-30 Food & drinks
firmy:
Allegro
Ile kawy wypijają Polacy?
Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia. 31% pije dwie filiżanki dziennie, 30% jedną, a 22% trzy - wynika z ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Ile kawy wypijają Polacy?
×
Piwniczanka oficjalną wodą Polskiej Ligi Siatkówki
Polska Liga Siatkówki i Piwniczanka nawiązały współpracę na najbliższe sezony rozgrywkowe. Woda mineralna Piwniczanka będzie obecna w PlusLidze, TAURON Lidze oraz na zapleczu ligi wicemistrzów olimpijskich, zadba także o odpowiednie nawodnienie ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Piwniczanka
marki:
Piwniczanka
Piwniczanka oficjalną wodą Polskiej Ligi Siatkówki
×
Jan Błachowicz ambasadorem linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących smacznych, wysokobiałkowych przekąsek. Marka Tarczyński i Jan ...
2024-09-30 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Jan Błachowicz ambasadorem linii Tarczyński Protein
×
Biedronka wita jesień z 13 nowymi sklepami
Sieć sklepów Biedronka w ostatnich dniach września otwiera 13 nowych oraz 5 zmodernizowanych sklepów. Aż 11 nowych placówek sieci wyposażone jest w lady tradycyjne. W okresie od 26 do 30 września ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Carrefour rozda 2,8 miliona złotych swoim klientom
W tym roku Carrefour Polska obchodzi swoje 27. urodziny, a globalnie marka jest obecna na rynku od 61 lat. Z tej okazji, sieć zaprasza swoich klientów do udziału w Wielkiej Loterii ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour rozda 2,8 miliona złotych swoim klientom
×
poprzedni
następny
Wszystkie spółki DANONE w Polsce dołączają do ruchu B Corp
Wszystkie podmioty wchodzące w skład grupy spółek DANONE w Polsce dołączyły właśnie do międzynarodowego ruchu Benefit Corporations i otrzymały certyfikat B Corp. W restrykcyjnym procesie zewnętrznej weryfikacji osiągnęły imponujący wynik 108,7 ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Nutricia Polska
,
Żywiec Zdrój
Wszystkie spółki DANONE w Polsce dołączają do ruchu B Corp
×
Makarony Polskie analizują możliwości akwizycji
Grupa Makarony Polskie zanotowała dobre wyniki finansowe w I półroczu 2024 r. Spółka osiągnęła 18,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej wobec 16,49 mln zł zysku rok wcześniej ...
2024-09-27 Food & drinks
firmy:
Makarony Polskie
marki:
So food
,
Novelle
Nowe opakowania od Tetra Pak
Światowy potentat w dziedzinie przetwarzania i pakowania żywności, wprowadził szeroką gamę funkcjonalnych opakowań Tetra Prisma Aseptic Edge. Tym samym powiększa ofertę opakowań dostosowanych do kategorii produktów on-the-go. Konsumenci częściej sięgają po ...
2024-09-27 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Jaką kawę najczęściej piją Polacy?
Regularne spożywanie kawy deklaruje aż 80% dorosłych Polek i Polaków. Kawa otacza nas wszędzie: pijemy ją w domu, w pracy, na studiach, podczas długich podróży. Rola, jaką odgrywa ona w kulturze ...
2024-09-27 Soft drinks
Gang Produkciaków spodobał się klientom Biedronki
Już blisko 800 tysięcy maskotek, bohaterów najnowszej akcji lojalnościowej Biedronki, trafiło do klientów. A który spośród 17 pluszaków cieszy się największą sympatią wśród uczestników programu? Biedronka, po 5 tygodniach trwania akcji ...
2024-09-27 Soft drinks
firmy:
Biedronka
[1]
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA