KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
PepsiCo - Odważ Się Na Więcej
Trwa I część akcji promocyjnej PepsiCo - Soccer. Aby wziąć udział w konkursie należy wysyłać kody z nakrętek lub kapsli napojów PEPSI. Co sobotę można w losowaniu wygrać 10 000 PLN ...
2004-06-08 Soft drinks
Płyn do spryskiwaczy w butelkach
W nielegalnych destylarniach rozrzuconych po zachodniopomorskich wsiach gangsterzy przerabiają płyn do spryskiwaczy na czysty chemicznie spirytus. Instalują w gospodarstwach 600-litrowe kadzie ze stali nierdzewnej, olbrzymie grzałki i chłodziarki służące do skraplania ...
2004-06-08 Food & drinks
VENTURA dla Agros Nova
Spółka otrzymała prestiżową nagrodę VENTURA w konkursie zorganizowanym przez Enterprise Investors (EI), w kategorii: wydarzenie roku. Jury konkursu doceniło Agros Nova za przeprowadzeną w ubiegłym roku fuzję Agros Fortuny i Sondy. Venturę ...
2004-06-08 Soft drinks
Interaktywna oferta Makro
Makro Cash And Carry Polska uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji oferty - wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych. Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro ...
2004-06-08 Soft drinks
Rosja - powtórka z 1998 r?
W Rosji coraz głośniej mówi się o możliwym kryzysie finansowym. Po rynku od kilku tygodni krążą czarne listy banków, które jakoby mogą mieć kłopoty ze służbami nadzoru finansowego. Władze zaprzeczają ich ...
2004-06-08 Soft drinks
Trzymaj linię ze "Smukłą Linią"
Prime Food wprowadził na rynek nową grupę produktów "Smukła Linia", której towarzyszyć będzie kampania edukacyjna skierowana bezpośrednio do konsumentów. Jesienią planowana jest kampania reklamowa tego produktu. Głównym elementem kampanii promocyjnej i edukacyjnej ...
2004-06-08 Food & drinks
Czas na zmiany w reklamie
Przez lata marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad materiałami reklamowymi, które Internauci sami będą chcieli oglądać, a co więcej - prześlą je również ...
2004-06-08 Soft drinks
Ostatnie "podwójne" wydanie HBN
Jak już informowaliśmy wcześniej, dzisiaj po raz ostatni dostarczymy Państwu serwis HBN w dwóch formułach - dotychczasowej i nowej.Prosimy o kontakt wszystkich użytkowników serwisu, którzy jak dotąd nie otrzymali hasła i ...
2004-06-07 Soft drinks
Janusz Palikot chce przejąć Polmos Białystok
Polmos Lublin jest zainteresowany udziałem w prywatyzacji Polmosu Białystok. Oprócz tego prowadzi rozmowy o przejęciu innych firm. Analizuje też możliwość wejścia na warszawską giełdę - poinformował prezes Polmosu Lublin, Janusz Palikot ...
2004-06-07 Food & drinks
Hoop wchodzi do Niemiec
Producent napojów i wody mineralnej planuje zwiększenie aktywności na rynku niemieckim. Już w połowie czerwca chce tam rozpocząć intensywną sprzedaż swoich produktów. Wysyłka pierwszej partii napojów planowana jest już na połowę ...
2004-06-07 Soft drinks
Prymat podwaja eksport
Producent przypraw kuchennych, planuje w 2004 r. podwoić eksport i zwiększyć sprzedaż o 30%, do niemal 140 mln PLN, dzięki m.in. większościowym udziałom w czeskiej firmie Thymos. Prymat zamierza umocnić swoją ...
2004-06-07 Food & drinks
Nowa kampania telewizyjna Minerado
Innowacyjny wizerunek marki Minerado wzmacnia kolejna kampania telewizyjna, którą budują dwa spoty reklamowe. Od 31 maja w sześciu ogólnopolskich stacjach telewizyjnych emitowana jest nowa reklamówka, promująca napoje owocowe Fortuna Minerado w ...
2004-06-07 Soft drinks
Zmiana prezesa Jutrzenki
Grzegorz Dołkowski nie będzie już szefem bydgoskiej Jutrzenki. Nowym prezesem został wybrany jej większościowy akcjonariusz Jan Kolański. Wczorajsza decyzja rady nadzorczej była zaskoczeniem dla Grzegorza Dołkowskiego, który z Jutrzenką związany był od ...
2004-06-07 Food & drinks
BoboVita na lato
Nutricia Polska wprowadziła do sprzedaży trzy nowe soczki klarowne BoboVita zawierające ekstrakty z ziół najczęściej stosowanych w opiece nad najmłodszymi dziećmi. Są to napoje przeznaczone dla dzieci od piątego miesiąca życia: - ...
2004-06-07 Soft drinks
Żywiec birofila
Z okazji rozpoczynającej się wkrótce IX Giełdy Birofilów w Żywcu półlitrowe butelki piwa Żywiec otrzymają wyjątkowe, pamiątkowe etykiety. Limitowana seria butelek będzie dostępna w sprzedaży od początku czerwca aż do wyczerpania ...
2004-06-07 Food & drinks
Sok z "czynnikiem młodości"
Szkocka firma NP Biotech zaprezentowała innowacyjny, pierwszy w Europie sok owocowy wzbogacony z popularnym w środkach medycznych kwasem DHA. Składnik ten - według ostatnich badań - jest kluczowy dla prawidłowego funkcjonowania centralnego ...
2004-06-07 Soft drinks
Sok z "czynnikiem młodości"
×
Mlekpol - nowa linia do produkcji masła
Prawie 18,2 mln PLN kosztowała linia do produkcji masła, którą w sobotę oddano do użytku w spółdzielni mleczarskiej. Dzięki niej możemy produkować 100 ton masła dziennie - twierdzi Edmund Borawski, szef ...
2004-06-07 Food & drinks
Akcje animacyjne dla Lipton Ice Tea
Producent napoju przygotował 130 trzydniowych akcji animacyjnych w całej Polsce. Promocją zostały objęte nowe smaki Lipton Ice Tea Green, Lipton Ice Tea Mango oraz pozostałe produkty z portfolio Lipton Ice Tea. Akcje ...
2004-06-07 Soft drinks
Coca-Cola & Radio Eska
W konkursach organizowanych w sieci radiostacji Eska wspierających promocję napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite zostanie wyłonionych jedenastu zwycięzców. Pod koniec czerwca wyjadą oni na finały Mistrzostw Europy. Hasło przewodnie promocji brzmi: ...
2004-06-07 Soft drinks
Nowy serwis piwa Zdolnego Śląska
Marka Piast, wchodząca w skład grupy Carlsberg Okocim SA, to dwa produkty: Piast Wrocławski i Piast Mocne. Chcąc odejść od najczęściej stosowanego sztywnego podziału na sekcje dotyczące produktu i jego promocji ...
2004-06-07 Food & drinks
[1]
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA