KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Grupa Żywiec
Hope
Liczba wyszukanych artykułów: 62
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także do nich skierowane są działania komunikacyjne marki, która jest wszędzie tam, gdzie dorośli przedstawiciele Gen Z. Tym razem Warka Energy sięgnęła ...
2024-08-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Warka Energy z innowacyjnym FOOH
×
poprzedni
następny
Rusza energetyczna kampania Warki Energy
Warka Energy to napój energetyczny który powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem ...
2024-05-14 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Cream
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Twin
,
Watchout
marki:
Warka
Najnowsza kampania Desperadosa z udziałem Reto
Bohaterem tegorocznej kampanii marki piwa Desperados jest raper Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy, która spotkała się z dużym zainteresowaniem konsumentów ...
2024-04-15 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
Przed nami lato pełne sportowych emocji. Z tej okazji Warka, znana ze wspierania zarówno polskich sportowców, jak i kibiców, postanowiła przygotować dla nich coś wyjątkowego. - W najnowszej loterii marki codziennie ...
2024-04-12 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Dentsu Aegis
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Sportowcy nagradzają medalami kibiców w kampanii Warka
×
Desperados dokłada nowości do portfolio
Marka piwa Desperados prezentuje zaskakujące nowości na ten sezon. Do sieci sklepów Żabka trafią Desperados Fire, Desperados Ice i Desperados Nocturno. Odświeżeniu uległ smak i opakowania piwa Desperados Melon Cooler. Dodatkowo ...
2024-04-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
Żabka
,
Artegence
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
marki:
Desperados
Desperados dokłada nowości do portfolio
×
poprzedni
następny
Nowa kampania marki Żywiec
W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę ...
2024-04-02 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Dentsu Aegis
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Riodepost
,
Starcom
marki:
Żywiec
Cho na Ż. Loteria marki Żywiec
Ruszyła nowa loteria marki Żywiec pod hasłem „Cho na Ż”, w której codziennie do wygrania są m.in. nagrody pieniężne w wysokości 10 tys. zł, bilety na koncerty Męskiego Grania oraz karty ...
2023-06-27 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Hope
,
Starcom
marki:
Żywiec
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
W ramach kampanii „Bierz, co chcesz” marka Desperados promuje piwo bezalkoholowe Desperados Lemon 0.0%. Dodatkowo wciąż trwa największa w historii loteria Desperadosa. W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów, którzy wciąż poszukują nowych ...
2023-06-13 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
Boomerang
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Desperados startuje z orzeźwiającą kampanią
×
Żywiec promuje swoje lekkie warianty
W spotach emitowanych od 1 maja Żywiec promuje tegoroczne nowości – piwa z rodziny Lekkiego Żywca. Marka w najnowszej komunikacji prezentuje bezalkoholowe piwa smakowe: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0,0%, Żywiec ...
2023-05-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
marki:
Żywiec
Warka uruchomiła Gamingowe Czwartki
Marka piwna Warka, która na stałe weszła do świata gamingu, nie ustaje w tworzeniu aktywności dla tej społeczności. Po trzeciej edycji turnieju Warka Planet of Gamers Cup, nadszedł czas na Gamingowe ...
2023-05-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Krzysztof Ibisz na Planecie Warka
Krzysztof Ibisz dołączył do ekipy Planety Warka. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy. W sprzedaży są: ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Startuje kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Desperados wystartował z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii marki loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje jeden z ...
2023-04-18 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Artegence
,
G3
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
marki:
Desperados
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
Marka Żywiec zaprasza do cieszenia się życiem, wychodzenia do ludzi i wspólnych spotkań. A wszystko w ramach nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych ...
2023-03-31 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Heaven
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
marki:
Żywiec
Żywiec prezentuje nową platformę komunikacyjną
×
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
Rok 2023 ma być prawdziwym krokiem milowym dla marki Żywiec. Nadchodzące miesiące przyniosą szereg zmian i innowacji, a ich zwiastunem jest odświeżenie szaty graficznej wszystkich opakowań piwa. Zmiana opakowań produktów ...
2023-03-06 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec wprowadza nową identyfikację wizualną
×
poprzedni
następny
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
Marka z portfolio Grupy Żywiec wprowadza kolejną innowację w tym sezonie - Warkę 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch ...
2023-03-01 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Piwo o smaku mrożonej kawy od Warki
×
poprzedni
następny
Warka tworzy nową kategorię rynkową
Warka (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to mix Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa ...
2023-02-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Grupa Żywiec
,
2012
,
Global Shopper Marketing
,
Hope
,
Starcom
,
Twin
marki:
Warka
Warka tworzy nową kategorię rynkową
×
poprzedni
następny
Żywiec startuje z zimową kampanią
Marka Żywiec zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie zabrakło w zimowej komunikacji marki. Na ...
2022-11-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Artegence
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Rekord Warka Planet of Gamers Cup
Poznaliśmy statystyki drugiej edycji Warka Planet of Gamers Cup. Streaming turnieju, w którym rywalizowali znani twórcy gamingowi, odnotował łącznie przeszło 1,2 mln wyświetleń (nie licząc VOD), czyli ponad dwa razy więcej ...
2022-05-09 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Gameset
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Nowy manifest piwa Żywiec
Żywiec od lat zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i czerpać z tego radość. Marka podąża też za zmianami zachodzącymi w otaczającym nas świecie i na nie odpowiada. Obserwując ...
2022-04-25 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Opus Film
,
Starcom
,
Studio Głośno
,
Televisor
marki:
Żywiec
Loteria promocyjna na Planecie Warka
Wystartowała loteria promocyjna marki Warki, w której codziennie do wygrania są wyjątkowe wyjazdy do Kataru z pakietem atrakcji oraz miliony piw. W tym roku po raz pierwszy promocyjnych kodów można szukać ...
2022-04-19 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
G3
,
Hope
,
Starcom
marki:
Warka
Loteria promocyjna na Planecie Warka
×
1
|
2
|
3
|
4
[4]
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [6]
› kiedykolwiek [62]
działy
› promocje i PR [59]
› innowacje i nowości [12]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [3]
› Żabka [1]
kategorie rynkowe
› alkohol [61]
› napoje bezalkoholowe [12]
firmy marketingowe
› Hope [62]
› Starcom [59]
› 2012 [41]
› Opus Film [14]
› Twin [13]
› VMLY&R [13]
› Feeders [12]
› Global Shopper Marketing [11]
› Artegence [9]
› G3 [9]
› Just [8]
› Live [7]
› VML [6]
› LVOV [5]
› Televisor [5]
› Studio Głośno [4]
› Dentsu Aegis [3]
› Gameset [3]
› Cream [2]
› Global [2]
› Golden Submarine [2]
› Graffiti [2]
› Heart & Brain [2]
› MH Art [2]
› Riodepost [2]
› Sputnik Studio [2]
› Touch Ideas [2]
› Watchout [2]
› Boomerang [1]
› Brave [1]
› Eat me [1]
› Film Produkcja [1]
› Heaven [1]
› K2 [1]
› Opus B [1]
› Papaya Films [1]
› Say Hi [1]
› TalentMedia [1]
marki
› Żywiec [30]
› Warka [21]
› Desperados [5]
› EB [4]
› Tatra [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA