KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
inne produkty
Liczba wyszukanych artykułów: 26
Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
2 sierpnia miała miejsce premiera nowej piosenki i teledysku „Noc Aniołów” Young Leosi – to efekt współpracy Orbit Refreshers i artystki, która została twarzą marki. Tym razem Young Leosia w wakacyjnym ...
2024-08-02 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Digital Kingdom
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
Orbit
Orbit Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
×
poprzedni
następny
Ruszyła kampania Danacol
Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek Danacol, linię produktów zawierających sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu we krwi. Kampanię realizuje VML. Konsumenci mają do wyboru Danacol w wersji jogurtów pitnych (dostępne w ...
2024-07-24 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Badi Badi
,
MediaCom
,
VML
marki:
Danacol
Fantasia w formie batonika wsparta kampanią
Marka Fantasia z portfolio Danone pojawiła się w wersji mlecznego batonika w dwóch wariantach smakowych: karmel i wiśnia. Debiut produktu wspierany jest kampanią reklamową. Nowemu produktowi towarzyszy spot TV, działania ...
2021-12-09 Food & drinks
firmy:
Danone
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Fantasia
Fantasia w formie batonika wsparta kampanią
×
Borys Szyc przechodzi na roślinną dietę
W najnowszej kampanii marka Alpro kieruje swój przekaz do stawiających pierwsze kroki w przejściu na roślinną dietę. W tej roli na ekranie pojawia się Borys Szyc, który momentami dość nieporadnie próbuje ...
2021-03-15 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Feeders
,
MediaCom
,
Papaya Films
marki:
Alpro
Borys Szyc przechodzi na roślinną dietę
×
BoboVita Bio w kampanii „Brzmi niesamowicie”
1 czerwca rusza nowa kampania BoboVita Bio "Brzmi niesamowicie". Działania reklamowe swoim zasięgiem obejmą telewizję, punkty sprzedaży oraz Internet, w tym media społecznościowe. "To, co dobre dla Twojego dziecka, jest ...
2020-05-29 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Havas
,
Human Ark
,
K2
,
Lemon Film
,
MediaCom
marki:
BoboVita
BoboVita Bio w kampanii „Brzmi niesamowicie”
×
Rusza nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe ...
2019-10-19 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Havas
,
K2
,
MediaCom
,
VML
marki:
BoboVita
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
Wystartowała druga odsłona kampanii Hortex, promująca najnowsze warianty smakowe Warzyw na patelnię. Hortex kontynuuje rozpoczętą we wrześniu kampanię. Idea komunikacji bazuje na docenieniu 14 milionów szefów domowych kuchni, którzy codziennie ...
2019-10-15 Food & drinks
firmy:
Hortex
,
F11
,
Lunapark
,
MediaCom
,
Opus B
,
Papaya Films
,
Pure Play
marki:
Hortex
Mateusz Gessler w kolejnej odsłonie kampanii marki Hortex
×
Bebiko 2 w nowej odsłonie
Bebiko 2 pierwszy raz od 5 lat odświeżyło swój wizerunek i swoje pozycjonowanie jako eksperta od szczęśliwych brzuszków. W związku z tym marka ruszyła z ogólnopolską kampanią - Szczęście maluszka zaczyna ...
2019-10-11 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
BETC
,
CzART
,
Huddleston
,
K2
,
MediaCom
,
VML
marki:
Bebiko
Bebiko 2 w nowej odsłonie
×
Danonki BIO o smakach maliny i gruszki
Najnowsze Danonki BIO to owocowy smak i krótka lista składników. Zawarte w produkcie składniki BIO: jogurt naturalny, przecier z owoców oraz cukier trzcinowy - powstają w zgodzie z zasadami obowiązującymi dla ...
2019-10-01 Soft drinks
firmy:
Danone
,
K2
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Danonki
Danonki BIO o smakach maliny i gruszki
×
poprzedni
następny
Początek kampanii kaszek BoboVita
BoboVita ruszyła z ogólnopolską kampanią, której celem jest budowanie świadomości znaczenia odpowiedniego żywienia dla prawidłowego rozwoju najmłodszych. Poprzez różnorodne działania marka pokazuje, jak kaszki BoboVita wspierają prawidłowy rozwój dziecka. Prowadzone ...
2019-08-12 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
Marka Bebiko 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią przedstawiającą opinie oraz doświadczenia mam, które zaufały marce Bebiko 2 oraz podkreślającą, jak ważne przy codziennych wyborach są rekomendacje innych. Działania pod hasłem "Najwięcej ...
2018-04-24 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
K2
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
marki:
Bebiko
Opinie mam w kampanii Bebiko 2
×
Nowe logo i opakowania Bobovita
Rozpoczęła się nowa kampania marki BoboVita "Jestem tym, co mi dajesz, Mamo!". Marka prezentuje w niej odświeżone logo i produkty w całkiem nowych opakowaniach. Z tej okazji powstały wyreżyserowane przez ...
2017-10-12 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
Easy Hell
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
,
Walk
marki:
BoboVita
Nowe logo i opakowania Bobovita
×
poprzedni
następny
Nowa kampania kaszki BoboVita
Ruszyła kampania "Od ziarenka do kaszki", w której marka pokazuje, że kaszki BoboVita, przygotowane zgodnie z rekomendowanym sposobem przyrządzania, to pełnowartościowy posiłek w wielu smakach. Piosenkę do spotu przygotowała i zaśpiewała ...
2017-03-31 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Alert Media Communications
,
K2 Media
,
MediaCom
,
Syzygy
,
VML
marki:
BoboVita
Marka Krakus debiutuje w TV
W swojej pierwszej telewizyjnej kampanii marka Krakus przekonuje, że pyszny barszcz gwarantuje świąteczną atmosferę przy wigilijnym stole, a smak świąt jest zamknięty w koncentracie barszczu i barszczu Krakus. - Najnowszy ...
2015-12-08 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Brasil
,
MediaCom
marki:
Krakus
Marka Krakus debiutuje w TV
×
BoboVita promuje kaszki i posiłki w słoiczkach
Ruszyła druga odsłona kampanii marki BoboVita (Nutricia Polska). Akcja ma zasięg ogólnopolski i prowadzona jest w telewizji, prasie oraz Internecie. Działania pod hasłem "Przejrzyj nas na wylot" promują posiłki w ...
2015-10-08 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
K2 Media
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Program Podziel sie Posiłkiem skupiony na sieci
„Dzielisz się wirtualnie, podziel się realnie!” – to hasło 13. edycji programu Podziel się Posiłkiem i Ogólnopolskiej Zbiórki Żywności, która odbędzie się w dniach 25 i 26 września w tysiącach sklepów ...
2015-09-23 Soft drinks
firmy:
Danone
,
ATW Communications
,
MediaCom
,
VML
,
Y&R
marki:
Danone
Havas Worldwide autorem kampanii BoboVity
Rozpoczęła się kampania firmy Nutricia Polska promująca markę BoboVita. Autorem spotu reklamowego jest agencja Havas Worldwide Warsaw. Najnowsza kampania pod hasłem „Przejrzyj nas na wylot” promuje dania w słoiczkach, podkreślając ...
2015-09-17 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
Havas
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Coca-Cola i Prymat zapraszają do wspólnego grillowania
Promocje, ekspozycje w sklepach i wspólne akcje marketingowe – to wybrane elementy działań przygotowanych przez firmy Coca-Cola i Prymat w ramach kampanii „Razem smakuje lepiej”. Wraz z rozpoczęciem lata i sezonem ...
2015-06-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Prymat
,
Fortis
,
Gorilla Agency
,
McCann
,
MediaCom
,
Next
,
RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants
marki:
Prymat
,
Coca-Cola
Startuje intensywna promocja sosów Łowicz
Od 10 lutego Łowicz (Agros-Nova) rozpoczyna silną ogólnopolską kampanię reklamową wspierającą kategorię sosów. Sosy Łowicz będą komunikowane w telewizji, prasie i Internecie jako te, które wybierane są przez Polaków najczęściej, a ...
2014-02-11 Food & drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Brand Place
,
MediaCom
marki:
Łowicz
Startuje intensywna promocja sosów Łowicz
×
poprzedni
następny
Promocja BoboVita już na sklepowych półkach
- Konsument ma ogromne oczekiwania wobec oferty sklepu. By zachęcić go do zakupów właściciel sklepu powinien zadbać o bogactwo oferty, a ponadto zwrócić uwagę na detale, takie jak ekspozycja produktów, funkcjonalny ...
2013-03-06 Soft drinks
firmy:
Nutricia Polska
,
ACR
,
Ars Thanea
,
Heureka
,
MediaCom
marki:
BoboVita
Promocja BoboVita już na sklepowych półkach
×
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [2]
› kiedykolwiek [26]
działy
› promocje i PR [24]
› innowacje i nowości [4]
› badania [1]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nutricia Polska [13]
› Danone [5]
› Agros-Nova [2]
› Art Most [1]
› Coca-Cola [1]
› Grupa Maspex [1]
› Hortex [1]
› Mars Wrigley [1]
› McCormick [1]
› Prymat [1]
› Tesco [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [10]
› mleko [7]
› mięso i ryby [6]
› słodycze i przekąski [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
firmy marketingowe
› Alert Media Communications [9]
› Havas [7]
› VML [7]
› K2 [6]
› K2 Media [4]
› Heureka [3]
› Syzygy [3]
› ACR [2]
› Ars Thanea [2]
› Easy Hell [2]
› Papaya Films [2]
› VMLY&R [2]
› ATW Communications [1]
› Badi Badi [1]
› BETC [1]
› Brand Place [1]
› Brasil [1]
› Codemedia [1]
› CzART [1]
› Digital Kingdom [1]
› F11 [1]
› Feeders [1]
› Fortis [1]
› Garden of Words [1]
› Gorilla Agency [1]
› Grey [1]
› Huddleston [1]
› Human Ark [1]
› Lemon Film [1]
› Lemon Sky [1]
› Leniva Studio [1]
› Lunapark [1]
› McCann [1]
› Next [1]
› Opus B [1]
› Pure Play [1]
› PZL [1]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [1]
› Walk [1]
› Y&R [1]
marki
› BoboVita [8]
› Bebiko [4]
› Alpro [1]
› Coca-Cola [1]
› Danacol [1]
› Danone [1]
› Danonki [1]
› Fantasia [1]
› Hortex [1]
› Kamis [1]
› Krakus [1]
› Łowicz [1]
› Orbit [1]
› Prymat [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA