KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Nowy manager w Horteksie
Od 1 września nowym dyrektorem sprzedaży i dystrybucji w Hortex został Artur Smolarczyk. Manager pełni także funkcję członka zarządu spółki, a także członka rady nadzorczej Jurajska. - Artur przychodzi do nas ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Hortex
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
Marka Łowicz rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej Ciacha w pouchu, która towarzyszy wprowadzeniu na rynek dwóch nowych smaków deserów: Sernika na zimno z malinami oraz Kruchego ciasta ze śliwkami. To ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Badi Badi
,
Filmokracja
marki:
Łowicz
Wielka stopa w nowej kampanii deserów Łowicz
×
Loteria Twix na koniec lata
Marka Twix przygotowała loterię, w której do wygrania są muzyczne nagrody sprzyjające chwilom relaksu tylko dla siebie. Konsumenci mają szansę wygrać 150 muzycznych zestawów: słuchawki wraz z roczną subskrypcją na streaming ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
marki:
Twix
Loteria Twix na koniec lata
×
Margherita najchętniej wybieranym wariantem pizzy w Polsce
Eksperci z aplikacji PanParagon przygotowali zestawienie najchętniej wybieranych rodzajów pizzy w Polsce. Najczęściej wybieraną pizzą w 2024 r. była margherita z mozzarellą, bazylią i sosem pomidorowym. Jej obecność odnotowano na 30% ...
2024-09-03 Food & drinks
Ahmad Tea London w portfolio Vision & People
Agencja reklamowa Vision & People nawiązała współpracę z marką herbat Ahmad Tea London. Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments...”, którą marka wdraża na polskim rynku od sierpnia 2024 roku. Vision ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Levant
,
Vision and People
marki:
Ahmad Tea
Otwarcie rynku indyjskiego dla owoców borówki z Polski
Ambasada RP w Indiach potwierdziła otwarcie rynku indyjskiego dla owoców borówki z Polski. Indyjskie Ministerstwo Rolnictwa i Dobrostanu Rolników opublikowało wymogi fitosanitarne dla tych owoców eksportowanych z Polski. Oznacza to zakończenie ...
2024-09-03 Soft drinks
Lidl rusza z nową kampanią na temat niemarnowania żywności
Co roku w Polsce marnuje się aż 4,8 mln ton jedzenia, z czego 60% w gospodarstwach domowych. Zbliżający się Międzynarodowy Dzień Świadomości nt. Strat i Marnotrawstwa Żywności ONZ, który wypada 29 ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl rusza z nową kampanią na temat niemarnowania żywności
×
II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa zaprasza na II Festiwal Polskiej Żywności #KupujŚwiadomie. Patronat honorowy nad festiwalem objął Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi Czesław Siekierski. Już 7 i 8 września PGE Narodowy wypełni ...
2024-09-03 Soft drinks
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
Nestle wprowadza na rynek coraz więcej, bazujących na papierze, nowych wersji opakowań do swoich flagowych produktów. Niedawno koncern wprowadził tekturowe pojemniki dla marki Vital Proteins w Stanach Zjednoczonych. Nowy materiał opakowaniowy ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle zastępuje więcej opakowań wersjami papierowymi
×
poprzedni
następny
Nowe technologie nadzieją dla producentów czekolady
W kontekście rosnącej świadomości konsumentów, dotyczącej wpływu przemysłu spożywczego na środowisko, innowacje w produkcji czekolady stają się przedmiotem zainteresowania naukowców i inwestorów na całym świecie. Jednym z najnowszych pomysłów jest produkcja ...
2024-09-02 Soft drinks
Tarczyński zaprasza Parówkożerców do zabawy
Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek do wspólnej zabawy i konkursu, w którym do wygrania jest prywatna impreza ...
2024-09-02 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński zaprasza Parówkożerców do zabawy
×
Producenci proponują własny model ROP
Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta (ROP) to system, w którym producent bierze odpowiedzialność organizacyjną lub finansową za cykl życia produktu, co oznacza jego partycypację w kosztach zagospodarowania odpadu opakowaniowego - selektywnej zbiórki, sortowania ...
2024-09-02 Soft drinks
Ciastka Oreo będą bardziej kakaowe
Firma Mondelez, producent ciastek Oreo, ogłosił nową recepturę z jeszcze większą ilością kakao, aby zapewnić bardziej zrównoważone doznania smakowe. Zmiana receptury obejmuje również zmniejszenie zawartości cukru. Producent podkreśla jednocześnie zachowanie chrupkości ...
2024-09-02 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
marki:
Oreo
Dawtona z lokowaniem w MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w najnowszej 13. edycji telewizyjnego programu MasterChef. Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach show, którego emisja rozpocznie się 1 września br. Za koncept pozycjonowania ...
2024-09-02 Soft drinks
firmy:
ZPOW Dawtona
,
Value Media
marki:
Dawtona
Bonduelle planuje sprzedaż części biznesu
Francuski koncern prowadzi rozmowy z dwoma potencjalnymi nabywcami należących do grupy biznesów sałatkowych we Francji i Niemczech. W ciągu ostatnich 10 lat Bonduelle odnotowało wysoki spadek spożycia sałatek we Francji i ...
2024-08-30 Soft drinks
firmy:
Bonduelle
Ancymony z kampanią Kaufland na ostatnią sobotę wakacji
Na koniec wakacji i dobry początek roku szkolnego marka Kaufland postanowiła przygotować dla klientów coś specjalnego. Ta Ostatnia Sobota Wakacji w Kauflandzie (31.08) będzie pełna okazji i promocji, co sieć komunikuje ...
2024-08-30 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Ancymony
Ancymony z kampanią Kaufland na ostatnią sobotę wakacji
×
Nowy koncept gastronomiczny na Lotnisku Chopina
Lagardère Travel Retail otworzył nowy autorski koncept handlowy na Lotnisku Chopina w Warszawie – Bistro Okienko. Format zaprojektowany w formie wyspy handlowej. Spółka zapowiada kolejne otwarcia lokali w kompaktowym formacie. Bistro ...
2024-08-30 Soft drinks
firmy:
Lagardere Travel Retail
Wolt wprowadza funkcję podwójnych zamówień
Wolt wprowadza do Polski nową funkcję w aplikacji. Podwójne zamówienia umożliwiają dowóz z dwóch różnych miejsc jednocześnie, a użytkownicy płacą tylko za jedną usługę dostawy. Wprowadzenie nowej funkcjonalności jest jednym z ...
2024-08-30 Soft drinks
firmy:
Wolt
Nocna prohibicja w Warszawie coraz bliżej?
W Warszawie zakończono konsultacje społeczne dotyczące ograniczenia nocnej sprzedaży alkoholu. Od 6 maja do 30 czerwca mieszkańcy mogli wyrazić swoją opinię poprzez ankiety online, spotkania warsztatowe i inne formy konsultacji – ...
2024-08-30 Food & drinks
Biedronka rozbudowuje sieć stacji ładowania
„Zelektryfikowani” turyści podróżujący po Polsce, mają do dyspozycji już 210 stacji ładowania o dużej mocy zlokalizowanych przy Biedronkach w całym kraju. Właśnie została uruchomiona infrastruktura Powerdot w kolejnym turystycznym kurorcie – ...
2024-08-30 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka rozbudowuje sieć stacji ładowania
×
[1]
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA