KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
badania
Lavazza
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Jakie są najbardziej cenione marki w Polsce?
Firma Inquiry zbadała, które marki w Polsce mają najbardziej zadowolonych klientów oraz ceny najbardziej adekwatne do jakości produktów i usług. Ranking powstał w oparciu o dane YouGov BrandIndex za 2023 r ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Allegro
,
Lavazza
,
Lidl
,
Lotte Wedel
,
Rossmann
marki:
E.Wedel
,
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
Lavazza rozpoczęła polską odsłonę globalnej kampanii "More than Italian". Emitowane od 18 marca spoty mają podkreślać wszechstronność kawy tej marki w zaspakajaniu różnych gustów konsumentów. Lavazza uważana jest za synonim ...
2019-03-18 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
VMLY&R
marki:
Lavazza
Rusza kampania Lavazzy w Polsce
×
poprzedni
następny
Lavazza wchodzi na rynek z nową kawą mieloną
Firma Lavazza wprowadza na polski rynek nową linię kaw mielonych, z przeznaczeniem do tradycyjnych metod parzenia. Kawa Filtro Italiano łączy właściwości tradycyjnej kawy mielonej z jej autentycznym, włoskim smakiem. Według ...
2016-09-14 Food & drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza wchodzi na rynek z nową kawą mieloną
×
poprzedni
następny
Lavazza liderem na rynku francuskim
Włoski producent kawy Lavazza kupił od koncernu Mondelez International najpopularniejszą markę kawy we Francji, Carte Noire i zdobył pozycję lidera na tamtejszym rynku. Według prasy wartość transakcji może wynieść 700-750 mln ...
2016-03-11 Soft drinks
firmy:
Lavazza
,
Mondelez International
marki:
Carte Noire
Lavazza liderem na rynku francuskim
×
Lavazza wiceliderem rynku kaw ziarnystych
Mija rok od podpisania umowy dystrybucyjnej pomiędzy spółką Mokate, a włoskim koncernem Lavazza. W tym czasie sprzedaż kaw ziarnistych zwiększyła się w Polsce o blisko 42%, a udział włoskiej marki w ...
2012-02-21 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Mokate
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [5]
działy
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
› akwizycje i fuzje [1]
› handel [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Allegro [1]
› Lidl [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mokate [1]
› Mondelez International [1]
› Rossmann [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [5]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› VMLY&R [1]
marki
› Lavazza [3]
› Carte Noire [1]
› E.Wedel [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA