KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 27
Soplica spotyka się z E.Wedel
Marka Soplica wprowadza na rynek linię likierów, stworzoną we współpracy z marką E.Wedel. Nowa linia Soplica-Wedel to pięć unikalnych smaków, które łączą w sobie najlepsze cechy obu marek: wyrafinowanie, tradycję oraz ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Grupa Maspex
,
Lidl
,
Lotte Wedel
marki:
Soplica
,
E.Wedel
Soplica spotyka się z E.Wedel
×
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
W pierwszych trzech kwartałach 2024 skorygowany wynik EBITDA Grupy Żabka wyniósł 2,52 mld zł i wzrósł o 26% względem porównywalnego okresu poprzedniego roku. Ten bardzo dobry wynik firma uzyskała dzięki wzrostowi ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Żabka
Żywność z promocji najbardziej popularna
Ponad 90% konsumentów robi przynajmniej niektóre zakupy spożywcze w promocjach. I takich osób jest o 3 p.p. więcej niż przed rokiem. Większość z nich potrafi określić, jaką część kupowanej żywności nabywa ...
2024-11-05 Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Jako pierwszy producent w Polsce, Mlekovita wprowadza do szerokiej dystrybucji produkty z mleka A2A2, tj.: mleko A2A2 UHT oraz jogurt naturalny z mleka A2A2. Głównym białkiem występującym w mleku jest kazeina ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
×
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Rada Nadzorcza spółki POLOmarket z dniem 4 listopada powołała na stanowisko Prezesa Zarządu Marka Wądołowskiego. Marek Wądołowski ma wieloletnie doświadczenie managerskie, które zdobywał m.in. w Tesco Polska oraz Tesco One Europe ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
POLOmarket
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Z najnowszego badania PanParagon, które otrzymał Business Insider Polska wynika, że piwo jest częściej kupowane w sklepach na stacjach paliw niż woda. W 2024 r. piwo znalazło się na 2,66% paragonów ...
2024-11-05 Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Dane finansowe Lidl Polska – zarówno z pierwszego, drugiego, jak i trzeciego kwartału tego roku – pokazują, że obrany przez firmę kierunek jest właściwy, a klienci chętnie wybierają sklepy Lidl. Przychody ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Lidl
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Liczba konsumentów jabłek w Polsce jest bardzo wysoka. Średnio 9 na 10 osób je jabłko w każdym tygodniu poprzedzającym comiesięczne badanie. W październiku jadło jabłka 88% dorosłych Polaków, 15+. Różne pokolenia ...
2024-11-05 Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Rozpoczęła się kampania reklamowa budująca świadomość marki przekąsek Mowi Wrap, sprzedawanych przez firmę specjalizującą się w przetwórstwie łososia. Ma dotrzeć do osób aktywnych, które nie mają czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mowi
,
Mediaplus
,
SalesTube
,
Ten Zacharski
marki:
Mowi
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Maggi
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z organizacją Rise Against Hunger. Wypełnione jedzeniem paczki trafią ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Pudliszki2
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Firma wprowadza na polski rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje artykuły w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lagardere Travel Retail
,
Dragon Rouge
marki:
BOSKO
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
×
poprzedni
następny
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
Świętując trzydziestolecie istnienia, Browar Amber stworzył piwo HERBAL BARLEY WINE o ekstrakcie 30°BLG. - To piwo o bogatym, rozgrzewającym charakterze, którego gęstość porównywalna jest do win deserowych. Wielomiesięczne leżakowanie z niebieskimi ...
2024-11-04 Food & drinks
firmy:
Browar Amber
marki:
Amber
Browar Amber świętuje 30-lecie specjalnym piwem
×
poprzedni
następny
Wyrok TSUE daje nadzieje branży mięsnej
Europejski Trybunał Sprawiedliwości wydał ostatnio wyrok blokujący możliwość wprowadzenia zakazu branży roślinnych alternatyw mięsa określania ich produktów nazwami kojarzonymi z wyrobami mięsnymi, takimi jak „kiełbasa” czy „burger”. Z orzeczenia wynika, że ...
2024-11-04 Food & drinks
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Marka piwa Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
BNA
,
Huta 19
,
Juice
,
Lunapark
,
Moon Films
,
Zenith
marki:
Tyskie
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
×
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
Sieć handlowa będąca częścią Grupy Salling, wprowadza zmiany kadrowe. Od początku listopada stanowisko Dyrektora Commercial obejmie Krzysztof Dobczyński, a rolę Dyrektora Finansowego - Tomasz Kaźmierczak. Krzysztof Dobczyński to menedżer z ponad ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Netto
Netto Polska ze zmianami w zespole zarządzającym
×
poprzedni
następny
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
W tym roku litewski browar Kalnapilis wprowadził na rynek nową serię piw i napojów Light, które mają nowy wskaźnik temperatury, aby poinformować konsumentów, kiedy zawartość jest wystarczająco zimna. Specjalna ikona – ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
CanPack
,
Kalnapilis
,
Royal Unibrew
marki:
Kalnapilis
Piwa Kalnapilis z tuszem THERMO na puszkach
×
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Hiszpanie testują nowy bioplastik
Zespół badaczy z Málagi opracował nowy rodzaj biodegradowalnego bioplastiku, który może być stosowany do opakowań żywności. Materiał, stworzony z celulozy i glicerolu, jest wodoodporny, elastyczny i chroni przed patogenami, a jego ...
2024-11-04 Soft drinks
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
21 października w Paryżu odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Good Farm Animal Welfare. Aż 49 wyróżnień trafiło do firm z ponad 15 krajów, wyróżniając je za wiodącą rolę w poprawie ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
×
1
|
2
[2]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA