KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Tesco
Real
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Lidl liderem handlu pod względem nakładów na reklamę
Lidl to sieć sklepów, która przeznaczyła najwięcej na reklamę w I kwartale. Druga w rankingu była Biedronka, a trzecia - Żabka - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów. - Najbardziej ...
2014-05-09 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Sklepy wydają więcej na reklamy
W 2013 roku cennikowe wydatki na reklamy hipermarketów i dyskontów wzrosły o 31%. Największymi reklamodawcami pozostały Lidl Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja, a bardzo duży wzrost budżetu zanotowało Tesco Polska ...
2014-02-18 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Intermarche
,
Jeronimo Martins
,
Kaufland
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Metro Group
,
Real
,
Tesco
Oczekiwania konsumentów od hipermarketu
Od swojej ulubionej sieci hipermarketów klienci oczekują dużego wyboru produktów, niskich cen, jednak nie wpływających na jakość towarów, dobrze zorganizowanych alejek umożliwiających szybkie zakupy oraz wyraźnie wyeksponowanych cen - wynika z ...
2013-07-02 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Real
,
Tesco
POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco
Od 1 kwietnia POS Media Poland będzie miała wyłączność na takie nośniki reklamowe, jak wózki zakupowe oraz sensomaty w blisko 150 największych lokalizacjach sieci Tesco w całej Polsce. W ramach ...
2013-03-13 Soft drinks
firmy:
Real
,
Tesco
,
POS Media Poland
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
Michałki z Wawelu - kampania promocyjna
"Ideał jest zawsze jeden. Jedyny i niepowtarzalny jak Michałki! Te z Wawelu". Taki przekaz kieruje do konsumentów firma Wawel w nowej promocji w największych sieciach handlowych w Polsce. Akcja będzie realizowana ...
2012-09-10 Food & drinks
firmy:
Carrefour
,
Real
,
Tesco
,
Wawel
marki:
Michałki
Konkursy Żywiec Zdrój promujące wodę dla dzieci
Rozpoczyna się kolejna odsłona konkursów organizowanych przez Peter Wild & Partners dla Żywiec Zdrój. Tym razem promują one najnowszy produkt przeznaczony dla dzieci - wodę źródlaną Żywiec Zdrój w butelce o ...
2012-05-23 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Carrefour
,
Real
,
Tesco
,
Żywiec Zdrój
,
Peter Wild & Partners
marki:
Żywiec Zdrój
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [8]
działy
› promocje i PR [7]
› handel [7]
› badania [5]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tesco [8]
› Carrefour [5]
› Biedronka [4]
› Kaufland [4]
› Lidl [4]
› Auchan [3]
› Żabka [3]
› Alma [2]
› Piotr i Paweł [2]
› Delikatesy Centrum [1]
› Intermarche [1]
› Jeronimo Martins [1]
› Lewiatan [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Metro Group [1]
› Netto [1]
› Społem [1]
› Wawel [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Peter Wild & Partners [1]
› POS Media Poland [1]
marki
› Michałki [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA