KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
MediaCom
Ogilvy & Mather
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Maskotki Disneya do zdobycia w Tesco
8 października w sklepach Tesco rozpocznie się największa akcja lojalnościowa sieci, w ramach której klienci będą mogli wymieniać naklejki otrzymane za zakupy na maskotki bohaterów kreskówek Disneya. Akcja wspierana jest kampanią ...
2020-10-07 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
Garden of Words
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
Maskotki Disneya do zdobycia w Tesco
×
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
8 marca rusza nowa kampania sieci Tesco "Historie pisane smakiem". Będzie prezentować historie, które pozwalają zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Tesco Polska rozpoczyna kampanię, w której przez cały rok ...
2018-03-08 Soft drinks
firmy:
Tesco
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
„Historie pisane smakiem” – nowa kampania Tesco
×
„Rytuały przyjemności” w kampanii marki Krakuski
Firma Bahlsen Polska rozpoczęła nową kampanię promującą słodyczy marki Krakuski. Aktywności będą realizowane w całym 2015 r., a w sumie marka będzie obecna w telewizji przez 22 tygodnie. Spot był ...
2015-01-22 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Krakuski
„Rytuały przyjemności” w kampanii marki Krakuski
×
Bahlsen promuje odmienione Krakuski
21 sierpnia rozpoczęła się kampania reklamowa marki Krakuski (Bahlsen). Do końca października prowadzona będzie w telewizji, prasie handlowej i punktach sprzedaży. Reklamy promują odmienione Krakuski - produkty zostały zróżnicowane, wprowadzono ...
2014-08-21 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Krakuski
Rusza kampania ciastek Hit
1 lipca rozpoczęła się kampania reklamowa ciastek Hit (Bahlsen) pod hasłem "Może powodować imprezy". Działania z zakresu ATL i BTL będą prowadzone przez najbliższe trzy miesiące. Nowym brand hero marki ...
2014-07-07 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
,
MediaCom
,
Ogilvy & Mather
marki:
Hit
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› handel [2]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lorenz-Bahlsen Snack World [3]
› Tesco [2]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
firmy marketingowe
› Ogilvy & Mather [5]
› Garden of Words [1]
marki
› Krakuski [2]
› Hit [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA