KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kiedykolwiek
Liczba wyszukanych artykułów: 53169
Foggy IPA w sklepach Lidl Polska
W ostatnich miesiącach lidlowe półki zapełniły się rzemieślniczymi piwami z Browaru PINTA, które zwyciężyły w IV edycji konkursu „Niech Świat Pozna Twoje Piwo”. Od poniedziałku, 2 września, można spróbować kolejne zwycięskie ...
2024-09-05 Food & drinks
firmy:
Browar Pinta
,
Lidl
Foggy IPA w sklepach Lidl Polska
×
AkzoNobel opracował nową powłokę natryskową do puszek
Dział Powłok Opakowaniowych AkzoNobel opracował AccelshieldTM 300, wewnętrzną powłokę natryskową do puszek na napoje, która zapewnia zaawansowaną ochronę przed korozją, elastyczność i właściwości sensoryczne. Technologia została zatwierdzona przez amerykańską Agencję ds ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
AkzoNobel
E-book Netto z przepisami do szkolnej śniadaniówki
56% Polaków przyznaje się do marnowania żywności w domach. Rozpoczynający się rok szkolny, to doskonała okazja, aby przypomnieć sobie, jak można temu zapobiegać. Inspiracji można szukać w darmowym e-booku Netto. „Śniadaniówka ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
Netto
E-book Netto z przepisami do szkolnej śniadaniówki
×
Wyjazd do Disneyland w loterii M&M’s
Aby dać sobie i swojej ekipie szansę na wygranie epickiej przygody z Marvel w Disneyland Paris wystarczy kupić dowolny wariant draży M&M’s, zachować paragon i zarejestrować go w formularzu zgłoszeniowym na ...
2024-09-05 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Brandcomm
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
M&Ms
Wyjazd do Disneyland w loterii M&M’s
×
10x więcej punktów PAYBACK w Carrefour
Przez cały wrzesień w sklepach Carrefour Polska można zdobyć 10x więcej punktów PAYBACK za zakupy. Wystarczy, że do koszyka klientów trafią produkty marek własnych tej sieci. Do wyboru klienci mają ponad ...
2024-09-05 Soft drinks
firmy:
Carrefour
10x więcej punktów PAYBACK w Carrefour
×
GK Specjał będzie nowym właścicielem SPAR Polska
SPAR Group zawarła z Grupą Kapitałową Specjał przedwstępną umowę sprzedaży wszystkich swoich udziałów w SPAR Polska. Cała sieć pod marką SPAR będzie nadal funkcjonować wraz ze sklepami pod tą marką. Finalizacja ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
GK Specjał
,
SPAR
,
Spar Group
GK Specjał będzie nowym właścicielem SPAR Polska
×
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
Podczas XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu, firmy Cedrob i Mlekovita ogłosiły nawiązanie strategicznej współpracy na rzecz promocji polskiej żywności. Firmy zapowiedziały podpisanie listu intencyjnego w tej sprawie. Współpraca ma na celu ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Cedrob
,
Mlekovita
Mlekovita i Grupa Cedrob nawiązują współpracę
×
Wniosek o przejęcie Sonko już w UOKiK
Firma Euricom S.p.A. z siedzibą w Valle Lomellina, Włochy, złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad Sonko Sp. z o.o. z siedzibą w Bielanach ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Euricom
,
Sonko
marki:
Sonko
Tarczyński wprowadza ulepszone kabanosy Rośl-INNE
Tarczyński wprowadza na rynek nową wersję swojej linii kabanosów Rośl-INNE, dostępnych w trzech smakach: 3 Ziarna, Piri-Piri i Oryginalne. Dzięki nowej, ulepszonej recepturze produkty zyskały bardziej wyrazisty smak, a także charakterystyczną ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński wprowadza ulepszone kabanosy Rośl-INNE
×
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
2 września ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”. W kampanii bierze udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. Kampania skupia podkreśla różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Danone
,
9Production
,
Stor9
marki:
Alpro
Kampania Alpro z udziałem Rozkosznego
×
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl oficjalnym partnerem Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
×
Rusza nowa kampania Masła Łaciatego
Wraz z początkiem września wystartowała energetyczna kampania marki Łaciate. Hasło „Gotuj jak po maśle!” przyświeca działaniom promocyjnym Mlekpolu, które koncentrują się na prezentacji prostych i szybkich pomysłów na smakowite dania. Twarzą ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
IQ Marketing
marki:
Łaciate
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
Gigant nabiałowy Arla Foods wprowadził na duński rynek serię napojów na bazie mleka, zastępujących posiłki. Napoje z linii Protein Food to Go zawierają 30 g białka i będą dostępne w dwóch ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Arla Foods
marki:
Arla
Arla prezentuje napoje zastępujące posiłki
×
Żabka Jush kontynuuje swoją największą kampanię
Po wprowadzeniu wspólnej platformy dla Jush i delio, któremu towarzyszyła największa kampania marketingowa w historii Żabki Jush, marka powraca z jej kontynuacją. Celem jesiennej komunikacji jest pokazanie, że przy pomocy aplikacji ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Delio
,
Jush
,
Żabka
,
Bosko
,
Flywheel
,
Publicis
,
Tribe47
,
Zenith
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
Producent lodów, firma Willisch, ruszył ze sprzedażą kart pre-paid na lody. Fizyczne karty z kodem umożliwiającym klientowi zamówienie określonego zestawu lodów przez internet, to rozwiązanie, które sprawia, że lody mogą być ...
2024-09-04 Food & drinks
firmy:
Willisch
marki:
Willisch
Willish wprowadza lody na kartę pre-paid
×
Dziadek do orzechów obsłuży markę Inka
Marka Inka rozpoczęła wsparcie sprzedaży napojów roślinnych w postaci loterii konsumenckiej obejmującej cały katalog napojów. Promocja trwa od 2 do 30 września 2024. Dla uczestników Inka przygotowała szereg nagród. Nagrodą gwarantowaną ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Grana
,
Dziadek do orzechów
marki:
Inka
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
Prawie co czwarty uczeń jeszcze nie wie, gdzie chciałby kontynuować naukę po ukończeniu szkoły średniej (23,8%), a na pytanie „Gdzie chciał(a)byś pracować po ukończeniu edukacji?” 34,5% odpowiedziało „trudno powiedzieć / jeszcze ...
2024-09-04 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Akademia Umiejętności Eurocash podsumowała program dla uczniów i nauczycieli
×
Polskie firmy handlowe chcą połączyć siły
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez p. Zbigniewa Paczóskiego, SPS Handel sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, PGS sp. z o.o ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
PGS
,
Społem
,
SPS Handel
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
Marka Profi, lider na rynku pasztetów w Polsce odświeża swój wizerunek. Profi wkracza w drugą połowę roku z nowym logo oraz odświeżoną grafiką opakowań wszystkich gramatur pasztetów. - Nowe logo w ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Profi
marki:
Profi
Profi prezentuje odświeżony wizerunek
×
poprzedni
następny
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
Stwórz własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli, znajdź się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki i wygraj nagrody. Rusza nowa zabawa od Lubelli, w której do wygrania marka ...
2024-09-03 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
BeDigital
,
Starcom
,
Televisor
marki:
Lubella
Zabawa nagrodami z płatkami śniadaniowymi Lubella
×
[1]
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
[2659]
OSTATNIE WYDANIE
Soplica spotyka się z E.Wedel
Food & drinks
Grupa Żabka z kolejnym kwartałem wzrostu
Soft drinks
Żywność z promocji najbardziej popularna
Soft drinks
Mlekovita wprowadza produkty z mleka A2A2
Food & drinks
POLOmarket ma nowego prezesa zarządu
Soft drinks
Piwo kupowane częściej niż woda na stacjach paliw
Soft drinks
Lidl rozwija się szybciej niż konkurencja
Soft drinks
Popularność odmian jabłek w różnych grupach wiekowych
Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Food & drinks
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Food & drinks
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA