KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Lidl
Rossmann
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Jakie firmy są najaktywniejsze reklamowo
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży handlowej, natomiast w telewizji – firmy farmacutyczne – wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2024. W lipcu 2024 odnotowano 76,2 mld ...
2024-08-29 Soft drinks
firmy:
Lidl
,
Netto
,
Rossmann
Jakie są najbardziej cenione marki w Polsce?
Firma Inquiry zbadała, które marki w Polsce mają najbardziej zadowolonych klientów oraz ceny najbardziej adekwatne do jakości produktów i usług. Ranking powstał w oparciu o dane YouGov BrandIndex za 2023 r ...
2024-07-03 Soft drinks
firmy:
Allegro
,
Lavazza
,
Lidl
,
Lotte Wedel
,
Rossmann
marki:
E.Wedel
,
Lavazza
Najsilniejsze marki sieci handlowych w Polsce
Agencja badawcza Inquiry sprawdziła, które marki detaliczne są najbardziej popularne wśród konsumentów w Polsce. Ranking Top 10 Retail Brands oparty jest na danych YouGov BrandIndex. Zestawienie pokazuje marki sieci detalicznych z ...
2024-05-10 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Dealz
,
Dino
,
Lidl
,
Rossmann
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
Klienci bojkotują rosyjskie produkty
Agresja Rosji na Ukrainę sprawiła, że wiele osób zaczęło bojkotować rosyjskie produkty i firmy działające w Polsce. Sieci handlowe Netto, Topaz i Rossmann, a także e-sklepy Barbora i Lisek wycofały już ...
2022-02-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Kaufland
,
Lidl
,
Lisek
,
Netto
,
Rossmann
,
Topaz
,
Żabka
Polacy nie przywiązują się do jednej sieci sklepów
Podczas zakupów produktów FMCG rzadko przywiązujemy się do konkretnej sieci handlowej. Aby to zmienić, najwięksi detaliści rozwijają programy lojalnościowe, wśród których coraz większą rolę odgrywają aplikacje. Takie dane płyną z najnowszych ...
2021-05-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Lidl
,
Rossmann
YouGov przedstawia najlepsze marki w Polsce
Międzynarodowa firma YouGov zajmująca się badaniami rynku i analizą danych przygotowuje co roku ranking Best Brands, który przedstawia najlepsze i najprężniej rozwijające się marki na całym świecie. Firma Inquiry sprawdziła razem ...
2020-11-25 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
,
Żabka
Rossmann najbardziej znaną marką sklepów w Polsce
Najbardziej rozpoznawalną marką wśród wszystkich sklepów w Polsce jest Rossmann - wynika z badania YouGov BrandIndex przeprowadzonego przez agencję badań marketingowych Inquiry. Badanie dowodzi, że Polacy są przywiązani do marek ...
2020-02-05 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Rossmann
Rośnie liczba uczestników programów lojalnościowych
Prawie 60% Polaków przyznaje, że korzysta z programów lojalnościowych. Z roku na rok rośnie odsetek tych, którzy używają aplikacji mobilnych programów. Większa niż rok temu grupa użytkowników przyznaje, że programy ...
2019-08-29 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
Ulubione sieci sklepów Polaków
Agencja badań rynku Inquiry ogłosiła pierwsze wyniki YouGov BrandIndex - polskiej edycji globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego. Wynika z nich, że do najpopularniejszych sieci sklepów ...
2019-06-13 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
Marki własne decydują o sukcesie sklepów dyskontowych
Porównując udziały wydatków nabywców na zakupy produktów sprzedawanych pod markami własnymi zauważalne są duże dysproporcje pomiędzy poszczególnymi sieciami handlowymi. Biorąc pod uwagę dwie podstawowe kategorie towarów, czyli produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne ...
2019-05-27 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Biedronka
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
Najnowsze badanie Havas Group, Meaningful Brands 2019, pokazuje, że aż 82% marek na polskim rynku mogłoby zniknąć i nikt nie zwróciłby na to uwagi. To nie tylko najwyższy odsetek w całej ...
2019-02-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Danone
,
Grupa Maspex
,
Jacobs Douwe Egberts
,
Lidl
,
Mlekovita
,
Mlekpol
,
Rossmann
,
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Havas
marki:
Tymbark
,
Żywiec Zdrój
,
Jacobs
,
Łaciate
,
Danone
,
Mlekovita
Konsumenci wolą marki podzielające ich wartości
×
poprzedni
następny
Polacy deklarują chęć zakupów w e-Biedronce
Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. mieszkańców robiła już zakupy podstawowych produktów w sieci. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z ...
2018-11-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Frisco.pl
,
Kaufland
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
,
Żabka
FILTRY
data publikacji
› ostatnie 3 miesiące [1]
› ostatni rok [3]
› kiedykolwiek [13]
działy
› handel [13]
› badania [11]
› promocje i PR [5]
› inwestycje [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [10]
› Kaufland [4]
› Żabka [4]
› Aldi [2]
› Dino [2]
› Netto [2]
› Tesco [2]
› Allegro [1]
› Auchan [1]
› Barbora [1]
› Danone [1]
› Dealz [1]
› Frisco.pl [1]
› Grupa Maspex [1]
› Jacobs Douwe Egberts [1]
› Lavazza [1]
› Lisek [1]
› Lotte Wedel [1]
› Mlekovita [1]
› Mlekpol [1]
› PKN Orlen [1]
› Topaz [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› kawa i herbata [2]
› napoje bezalkoholowe [1]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› słodycze i przekąski [1]
firmy marketingowe
› Havas [1]
marki
› Danone [1]
› E.Wedel [1]
› Jacobs [1]
› Łaciate [1]
› Lavazza [1]
› Mlekovita [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA