KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
„Gotuj w domu jak w restauracji” – Lubella ooO!
Lubella startuje z komunikacją digitalową makaronów klasycznych pod hasłem „Gotuj w domu jak w restauracji”. W swojej najnowszej kampanii marka pokazuje, że pierwszym krokiem do otwarcia domowej restauracji jest... otwarcie paczki ...
2024-05-21 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
Feeders
,
Starcom
marki:
Lubella
„Gotuj w domu jak w restauracji” – Lubella ooO!
×
Aldi prowadzi Wielki Test Produktów
Pod hasłem Wielki Test Produktów sieć Aldi wystartowała z nowym projektem, który stanowi uzupełnienie prowadzonej kampanii „Twoje nowe ulubione”. Ambasadorem wydarzenia stał się Michał Korkosz - znany autor książek kucharskich oraz ...
2024-05-21 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Agencja Nie Do Ogarnięcia
Specjalna pizza dla użytkowników Ozempicu
Nestle wprowadza na rynek nową markę żywności dla osób przyjmujących leki na odchudzanie, takie jak Ozempic czy Wegovy. To część strategii giganta, która ma na celu zrównoważenie potencjalnych strat w sprzedaży ...
2024-05-21 Soft drinks
firmy:
Nestle
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej
W kwietniu 2024 r. agencja M&CC rozpoczęła kampanię „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia 2”, promującą certyfikowaną żywność wytwarzaną w systemie rolnictwa ekologicznego. Jej celem jest budowanie świadomości na temat ...
2024-05-21 Soft drinks
firmy:
M&CC
M&CC z kampanią certyfikowanej żywności ekologicznej
×
Demografia to największe wyzwanie dla handlu
W portalu Business Insider Polska ukazał się wywiad z Jarosławem Sobczykiem, członkiem zarządu Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka. Rozmowa dotyczyła wielu aktualnych wyzwań w polskim handlu. Przedstawiciel firmy omówił kwestie takie ...
2024-05-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Rebranding marki Nescafe
Należąca do Nestle marka Necafe przechodzi w 2024 roku kompleksowy rebranding, obejmujący całe portfolio i sposób komunikacji. Jedną z najbardziej widocznych zmian jest nowa szata graficzna opakowań wszystkich kaw rozpuszczalnych. Ich ...
2024-05-20 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Rebranding marki Nescafe
×
Klienci Biedronki otrzymają specjalne vouchery
Prezes UOKiK wydał decyzję, w której zakwestionował praktyki spółki Jeronimo Martins Polska, właściciela sieci Biedronka, związane z akcją promocyjną „Magia Rabatów – Zabawki i Książki – Voucher od 01.12.2022 r. do ...
2024-05-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Żabka podsumowała realizację Strategii Odpowiedzialności
Z opublikowanego Raportu Odpowiedzialności „Wygodnie i odpowiedzialnie” wynika, że całkowita kwota wartości dodanej, wytworzonej przez Grupę Żabka i współpracujących z nią franczyzobiorców, wyniosła aż 9,1 mld zł, czyli o 30% więcej ...
2024-05-20 Soft drinks
firmy:
Żabka
Nowości od marki MAOAM
Haribo, producent gum rozpuszczalnych marki MAOAM, wprowadza na rynek nowość MAOAM Bloxx Wild Red Berries oraz limitowaną edycję MAOAM Kracher Apple Alarm. MAOAM Kracher Apple Alarm to wyjątkowa edycja jednego z ...
2024-05-20 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Maoam
Nowości od marki MAOAM
×
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki piwa należącej do Kompanii Piwowarskiej. Hand Made odpowiada za ideę kreatywną i przeprowadzenie akcji, projekt przygotowanych na ...
2024-05-20 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Hand Made
marki:
Peroni
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
×
Alpro klientem Solski Communications
Marka Alpro (Danone) oferująca napoje, desery i fermentowane produkty pochodzenia roślinnego – nawiązała współpracę z Solski Communications. Agencji powierzono opracowanie koncepcji i realizację tegorocznej kampanii contentmarketingowej Alpro. Do zadań Solski Communications ...
2024-05-20 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Solski Communications
marki:
Alpro
Kampania #PlantHealth4Life w tym roku także w Polsce
Ruszyła druga edycja kampanii #PlantHealth4Life, która ma na celu zwiększenie świadomości dotyczącej zdrowia roślin wśród mieszkańców Europy i wzbudzenie w nich poczucia zbiorowej odpowiedzialności. W tym roku działania realizowane będą również ...
2024-05-20 Soft drinks
Gobarto ma zgodę na przejęcie
Spółka mięsna Gobarto poinformowała o otrzymaniu zgody Prezesa UOKiK na dokonanie koncentracji. - Zarząd Gobarto S.A. z siedzibą w Warszawie przekazuje informację poufną o otrzymaniu w dniu dzisiejszym od pełnomocnika Spółki ...
2024-05-17 Food & drinks
firmy:
Albo
,
Gobarto
Nowa oczyszczalnia ścieków Grupy Mlekovita
Na terenie zakładu produkcyjnego Grupy Mlekovita w Wysokiem Mazowieckiem, miało miejsce uroczyste otwarcie nowej oczyszczalni ścieków. Celem zrealizowanej inwestycji było nie tylko spełnienie wymaganych parametrów ścieków, tj. uzyskanie efektu ekologicznego przed ...
2024-05-17 Soft drinks
firmy:
Mlekovita
Nowa oczyszczalnia ścieków Grupy Mlekovita
×
poprzedni
następny
Beata Śniechowska w nowej kampanii Łaciatej
Agencja kreatywna Washing Machine i agencja mediowa Sales & More zostały wybrane w ramach konkursu zorganizowanego przez SM Mlekpol do obsługi marki Śmietana Łaciata. Działania całoroczne zakładają współpracę z Beatą Śniechowską ...
2024-05-17 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
Sales
,
Washing Machine
marki:
Łaciata
UM rozwija współpracę z Froneri
W strukturach UM powstał kolejny międzynarodowy hub. Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) rozszerza współpracę z Froneri, jednym z największych producentów lodów na świecie. Poza obsługą Froneri w Polsce, UM odpowiada również ...
2024-05-17 Soft drinks
firmy:
Froneri
,
IPG Mediabrands
30 tys. zł do wygrania w loterii marki Lindor
Lindt & Sprüngli powierzył agencji Unique One organizację loterii promocyjnej dla marki Lindor „Podaruj chwilę przyjemności”. Loteria obejmuje wszystkie opakowania Lindt Lindor kupione w okresie promocyjnym. Przyjmowanie zgłoszeń jak i sprzedaż ...
2024-05-17 Soft drinks
firmy:
Lindt
,
Unique One
marki:
Lindt
KP jednym z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce
Dobra kondycja firmy, reputacja i stabilność zatrudnienia wyróżniły Kompanię Piwowarską spośród 150 firm w 14. edycji badania Randstad Employer Brand Research 2024. Lider rynku piwa w Polsce zajął drugie miejsce w ...
2024-05-17 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
KP jednym z najbardziej atrakcyjnych pracodawców w Polsce
×
Otmuchów uruchomił nowe linie produkcyjne
Grupa Otmuchów - jeden z największych producentów słodyczy w Polsce - otworzył realizowaną od kilku kwartałów inwestycję obejmującą rozbudowę zakładu w Nysie o dwie linie produkcyjne. Pozwoli to na znaczące zwiększenie ...
2024-05-16 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
Letni smak z linii Żubrówka Fresh ŻU
Do produktów z linii Fresh ŻU od Żubrówki Bison Grass dołączyła nowość - Juicy ŻU Wiśnia z Limonką. Połączenie trawy żubrowej z dodatkiem owoców jest propozycją marki na letnie spotkania. - ...
2024-05-16 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Żubrówka
Letni smak z linii Żubrówka Fresh ŻU
×
poprzedni
następny
[1]
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA