KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 1941
Stosunek Polaków do marek ukraińskich
Najnowszy raport Inquiry „Marki ukraińskie na polskim rynku” zestawia ze sobą wyniki badań zrealizowanych w 2 falach: w lipcu 2022 r. oraz w październiku 2023 r. Wynika z niego, że choć ...
2023-10-25 Soft drinks
W Polsce pogłębiają się regionalne dysproporcje w sile nabywczej
W 2023 r. średnia siła nabywcza na mieszkańca Polski wynosi 10 903 euro. To wynik o około 38 procent poniżej średniej europejskiej i awans o jedno miejsce na 29. pozycję z ...
2023-10-25 Soft drinks
Dietetyczne wpadki w kampanii Cateringu Pomelo
Catering dietetyczny Pomelo ruszył z kampanią, która z humorem ma prezentować konsekwencje nieprawidłowych wyborów żywieniowych. W ramach kampanii powstały trzy spoty, których suma wyświetleń na YouTube przekroczyła 200 tys. Główny bohater ...
2023-10-25 Soft drinks
firmy:
Pomelo
Hellena piernikowo-korzenna na zimę
W tym roku producent Oranżady Hellena wprowadza na okres zimy i Bożego Narodzenia gazowany wariant napoju o piernikowo-korzennym smaku i aromacie. Oranżada Hellena z nutą korzenno-piernikową to połączenie klasycznego smaku Oranżady ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Colian
marki:
Hellena
Hellena piernikowo-korzenna na zimę
×
Świderki królem makaronów w Biedronce
Świderki, spaghetti i krajanki – te makarony najczęściej trafiają do koszyków klientów Biedronki. A jak pokazują dane sieci, opublikowane z okazji Światowego Dnia Makaronu przypadającego na 25 października, po makarony z ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
Majonez Kielecki z papryką chipotle
W ofercie Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” pojawił się nowy produkt – Majonez Kielecki z papryką chipotle. To propozycja nie tylko dla miłośników latynoskich, wyrazistych i esencjonalnych smaków. - Nowa odsłona Majonezu ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
WSP Społem Kielce
marki:
Majonez Kielecki
Majonez Kielecki z papryką chipotle
×
Segregacja odpadów opakowaniowych - wyniki badania
Wzrost zaangażowania Polaków w kwestiach ekologii jest zauważalny. Wyniki wykazują, że aż 92% ankietowanych deklaruje segregację odpadów opakowaniowych, co stanowi wzrost o 13% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Zaangażowanie Polaków na ...
2023-10-24 Soft drinks
Segregacja odpadów opakowaniowych - wyniki badania
×
poprzedni
następny
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
Rusza kolejna kampania napojów roślinnych Tymbark Just Plants. Komunikacja skupia się na zaprezentowaniu bogatej oraz wszechstronnej oferty produktowej marki. Kremowe, o prostym składzie, są alternatywą dla mleka oraz pozycją wyróżniającą się ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
DDOB
,
Publicis
,
Starcom
marki:
Tymbark
Kolejna odsłona kampanii linii Tymbark Just Plants
×
Mid Europa Partners szuka kupca dla sieci Profi
Według doniesień prasy rumuńskiej fundusz Mid Europa Partners chce sprzedać rumuńską sieć handlową Profi za 1 mld euro. Firma zatrudniła bank inwestycyjny Citi do znalezienia inwestora. Z informacji prasowej wynika, że ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Ahold
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
Mid Europa Partners
,
Profi Rumunia
,
Żabka
Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport
W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach. Kreatywne ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Alfred Ritter
,
19 Południk
marki:
Ritter
Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport
×
Wystartowała nowa edycja programu „Trzeźwo myślę”
Carlsberg Polska rusza z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg. Akcja skupia się na kierowcach, do których trafi jasny przekaz – po ...
2023-10-24 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
Drugi etap kampanii jogurtów Fantasia
Kampania promująca jogurty Fantasia jest kontynuacją platformy komunikacyjnej „Twoja Fantasia. Twój wybór”. W pierwszym etapie, we wrześniu 2023, kampania skupiała się na podkreśleniu aksamitności jogurtu w połączeniu z różnorodnymi dodatkami. W ...
2023-10-24 Food & drinks
firmy:
Danone
,
Badi Badi
,
ED Commercials
,
MediaCom
,
VMLY&R
marki:
Fantasia
Bulion wołowo-warzywny z Sokołowa
Sokołów wchodzi w zupełnie nowy segment rynku, wprowadzając do oferty Bulion wołowo-warzywny. To naturalny produkt, który powstaje na bazie wolno gotowanego wywaru wołowego i warzywnego. Podkreśla smak różnych dań, a przy ...
2023-10-23 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Bulion wołowo-warzywny z Sokołowa
×
Carrefour wspiera sadowników dotkniętych gradobiciem
W sierpniu podczas gwałtownej nawałnicy z gradobiciem w gminach Raciechowice i Jodłownik (woj. małopolskie), niemal całkowicie zniszczone zostały uprawy sadowników należących do Spółdzielni Ogrodniczej Grodzisko - jednego z pierwszych dostawców marki ...
2023-10-23 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wspiera sadowników dotkniętych gradobiciem
×
Inflacja zmienia ranking najpopularniejszych marek FMCG
W najnowszym raporcie Listonic - Ranking Popularności Marek FMCG - analizie zostały poddane listy zakupów stworzone w języku polskim od sierpnia 2022 roku do końca lipca 2023 roku. Łącznie w tym ...
2023-10-23 Soft drinks
marki:
Jacobs
,
Mleczna Dolina
,
E.Wedel
,
Lay's
,
Actimel
,
Mlekpol
,
Berlinki
,
Łaciate
,
Kubuś
,
Zatecky
Nowość w portfolio marki Mionetto
W portfolio marki Mionetto – lidera rynku prosecco w Polsce – zadebiutował nowy produkt, Mionetto Aperitivo. Dzięki wprowadzeniu Mionetto Aperitivo przygotowanie włoskiego Spritza będzie banalnie proste. Aby przygotować Mionetto Spritz, należy ...
2023-10-23 Soft drinks
firmy:
Henkell Freixenet
marki:
Mionetto
Nowość w portfolio marki Mionetto
×
poprzedni
następny
Ciepły wrzesień poprawił wyniki sklepów małoformatowych
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2023 r. wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 10,5% wyższa niż przed rokiem, a liczba transakcji wzrosła ...
2023-10-23 Soft drinks
Grześki w świątecznej wersji
Mikołaj z mlecznej czekolady z chrupiącym nadzieniem to świąteczna odsłona marki Grześki. Nowość łączy jakość czekolady Goplana z kakaowym smakiem i chrupkością charakterystyczną dla popularnych wafli. Wyluzowany Mikołaj powinien trafić w ...
2023-10-23 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Grześki
Grześki w świątecznej wersji
×
Produkty HARIBO i MAOAM na Halloween
Marki HARIBO i MAOAM przygotowały wyjątkową ofertę, która zawiera unikalne produkty w halloweenowych kształtach i opakowaniach. Oferta gum rozpuszczalnych MAOAM w okresie Halloween powiększyła się o limitowaną edycję jednego z najpopularniejszych ...
2023-10-23 Food & drinks
firmy:
Haribo
marki:
Haribo
,
Maoam
Produkty HARIBO i MAOAM na Halloween
×
Wielkie efekty jednej butelki
Kompania Piwowarska rozpoczyna kolejną edycję akcji edukacyjnej #Efekt1butelki dotyczącej zwracania szklanych butelek wielokrotnego użytku. Firma sprzedaje rocznie około miliarda piw w butelkach zwrotnych, a optymalne wykorzystanie tego typu opakowań sprawia, że ...
2023-10-23 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Stokrotka
Wielkie efekty jednej butelki
×
[1]
85
|
86
|
87
|
88
|
89
|
90
|
91
|
92
|
93
|
94
|
95
[98]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA