KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Rząd zaplanował wzrost akcyzy w najbliższych latach
W 2025 r. w półlitrowej butelce wysokoprocentowego alkoholu akcyza będzie stanowić aż 16 zł – powiedział szef Krajowej Administracji Skarbowej. Na razie nie ma planów wprowadzenia minimalnej ceny alkoholu na terenie ...
2024-10-10 Food & drinks
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
Już w 2025 roku system kaucyjny będzie obejmował również plastikowe butelki PET oraz metalowe puszki, co dla znacznej części konsumentów okazało się być zaskoczeniem. Żeby sprawdzić stan wiedzy i gotowość Polaków ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour sprawdził wiedzę Polaków na temat systemu kaucyjnego
×
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
W październiku w Warszawie przy ul. Jaworzyńskiej, zobaczyć będzie można wyjątkowy mural marki Lubella, będący częścią kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”. Mural po zmroku ożywa dzięki efektowi motion – ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Feeders
,
Good Looking Studio
,
Starcom
marki:
Lubella
Niezwykły mural od Lubelli w Warszawie
×
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
Wystartowała jesienna edycja kampanii marki Śliwka Nałęczowska. W ramach strategii przewidziano emisję spotu wizerunkowego w największych sieciach kin oraz 12-tygodniową kampanię w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Działania zostaną dodatkowo wsparte intensywnymi aktywnościami ...
2024-10-10 Food & drinks
firmy:
Colian
,
FCB&theMilkman
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Papaya Films
marki:
Śliwka Nałęczowska
Jesień ze Śliwką Nałęczowską
×
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
Spotkanie z reprezentacją Polski mężczyzn, finał na PGE Narodowym oraz kibicowanie podczas meczu kadry – to najważniejsze nagrody czekające na zwycięzców największego w Europie turnieju piłkarskiego dla dzieci – Pucharu Tymbarku ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Reprezentacja Polski spotka się ze zwycięzcami Pucharu Tymbarku
×
Nowe prawo uderzy w branżę alkoholową
Trwają rządowe prace nad nowymi przepisami regulującymi sprzedaż alkoholu. Projekt własnego rozporządzenia przygotował resort rolnictwa, a kolejne zmiany zapowiada ministerstwo zdrowia – czytamy w portalu TVN24.pl. - Minister Rolnictwa i Rozwoju ...
2024-10-09 Soft drinks
Chiny wprowadzają cła odwetowe na alkohol
Po wprowadzeniu przez Unię Europejską cła na chińskie samochody elektryczne, Chiny podjęły decyzję o ustanowieniu podobnego środka na brandy importowane z UE. Od piątku, 11 października wszyscy importerzy sprowadzający europejską brandy ...
2024-10-09 Food & drinks
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
Rusza kolejna odsłona kampanii dżemów od Łowicza. W tej edycji „Chwytaj dżem” marka Łowicz jeszcze mocniej koncentruje się na przyjemności, którą można osiągnąć dzięki dodaniu dżemu do codziennych potraw. - W ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
DDB & Tribal
,
Starcom
,
Xantus
marki:
Łowicz
„Chwytaj dżem” w kampanii marki Łowicz
×
poprzedni
następny
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
„Duszki” Monster Munch od wielu lat są elementem imprez z okazji Halloween – nie tylko ze względu na swój charakterystyczny kształt, ale przede wszystkim wyjątkowy smak. - W tym roku firma ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
Limitowana wersja Monster Munch na Halloween
×
Nowe możliwości w aplikacji Lidl Plus
Zniżki na paliwo, tańsze bilety do kina, rabat na cyfrową prasę czy bezpłatne konsultacje lekarskie. Użytkownicy aplikacji Lidl Plus – oprócz kuponów zniżkowych na zakupy w sklepach – mają od teraz ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Lidl
Nowe możliwości w aplikacji Lidl Plus
×
Nowa platforma komunikacyjna Intermarché
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna sieci Intermarché pod hasłem „Wszystko czego dziś chcę”. Motto przewodnie kampanii odzwierciedla wartości wyróżniające markę na rynku: szeroki asortyment, niskie ceny, przyjazną obsługę oraz bogatą ofertę świeżych ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
2012
,
MediaCom
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
Sieć sklepów Kaufland już niebawem otworzy swój 250. sklep w Polsce. Celebrację uświetnia specjalnie przygotowana na tę okazję kampania „Tu wszystko mam!” z udziałem pracowników, w której pojawią się atrakcyjne oferty ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Kaufland świętuje zbliżające się otwarcie 250. sklepu
×
Rusza pierwsza edycja programu Nestle Dla Nauki
Nestlé Polska ogłasza start pierwszej edycji programu #NestleDlaNauki. Inicjatywa ma na celu wsparcie polskich środowisk naukowych w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze żywności. Tematem przewodnim pierwszej edycji programu w roku akademickim ...
2024-10-09 Soft drinks
firmy:
Nestle
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
Firma Sokołów podejmuje wiele działań edukacyjnych i promujących zdrowy tryb życia wśród dzieci i młodzieży. Tematowi komponowania wartościowej diety najmłodszych poświęcone były kolejne warsztaty w Akademii Qulinarnej Sokołów, w których uczestniczyli ...
2024-10-09 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Dieta dzieci w Akademii Qulinarnej Sokołów
×
poprzedni
następny
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
Deklarację o przystąpieniu do grupy zakupowej „Równi w Biznesie” podpisały już wszystkie spółki będące organizatorami związanych z Grupą Eurocash sieci handlowych. W sumie należy do nich ok. 15,5 tys. placówek franczyzowych ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Eurocash
Eurocash tworzy detaliczną grupę zakupową
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Biedronka nie chroni klientów przed kradzieżą rabatów
Największa sieć sklepów w Polsce zmaga się z problemem oszustw związanych z kartą lojalnościową „Moja Biedronka”, w której do naliczenia rabatów wystarczy podanie numeru telefonu przypisanego do karty. Oszuści wykorzystują to ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Polacy chętnie korzystają z programów lojalnościowych
Badanie „Monitor programów lojalnościowych 2024” przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia pokazuje, że 72% Polaków korzysta z co najmniej jednego programu lojalnościowego, co stanowi wzrost o 8 punktów procentowych w porównaniu ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Lidl
Jak branża handlowa ocenia projekt ustawy o niemarnowaniu żywności?
Jak wynika z ostatnich prac rządu, według ministerstwa rolnictwa ograniczeniu marnowania żywności, a także zwiększeniu przekazywania żywności przez sprzedawców do organizacji pozarządowych zajmujących się ich redystrybucją ma służyć nowelizacja ustawy o ...
2024-10-08 Soft drinks
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
Z początkiem października Wyborowa Pernod Ricard wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie różnorodności, a także wzmocnienie i wspieranie ...
2024-10-08 Soft drinks
firmy:
Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa wspiera zróżnicowanie swoich pracowników
×
[1]
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA