KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Kampania reklamowa „Pizzogłód”
2 stycznia wystartowała kolejna kampania reklamowa marki Proste Historie (Iglotex). Po raz pierwszy marka opowiada historię o PIZZY. Głównym medium kampanii jest telewizja (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet (sieć ...
2022-01-05 Soft drinks
firmy:
Iglotex
marki:
Proste Historie
Kampania reklamowa „Pizzogłód”
×
Franczyzobiorcy Żabki wspierają 30. Finał WOŚP
Żabka jak co roku weźmie aktywny udział w zbiórce na rzecz 30. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Kolorowe puszki Fundacji staną w ponad 7900 sklepach w całej Polsce. Żabka będzie zbierała ...
2022-01-05 Soft drinks
firmy:
Żabka
Franczyzobiorcy Żabki wspierają 30. Finał WOŚP
×
Polacy będą ograniczać wizyty w restauracjach
Początek nowego roku jest dobrym momentem na zbadanie oczekiwań i planów Polaków dotyczących wydatków w 2022 r. Firma badawcza ARC Rynek i Opinia, we współpracy z fintechem Mokka sprawdziła na czym ...
2022-01-04 Soft drinks
Dino powiększyło sieć do 1815 sklepów
Spółka Dino Polska poinformowała o otwarciu w 2021 r. aż 343 nowych sklepów. Rok wcześniej sieć marketów Dino urosła o 255 placówek. Na koniec 2021 r. sieć liczyła 1815 sklepów ...
2022-01-04 Soft drinks
firmy:
Dino
Intermarche potraja liczbę użytkowników swojej aplikacji
Zainteresowanie klientów Intermarche rozwijaną przez sieć aplikacją mobilną stale wzrasta. Od początku 2020 roku potrojono liczbę jej aktywnych użytkowników, która wynosi już ponad 300 tysięcy osób. Jednocześnie trwają prace nad ...
2022-01-04 Soft drinks
firmy:
Intermarche
Intermarche potraja liczbę użytkowników swojej aplikacji
×
Picie herbaty zmniejsza ryzyko sercowo-naczyniowe
Dostępne wyniki badań naukowych pokazują, że regularne picie naparu z herbaty może nieść efekt przeciwnadciśnieniowy. W jednej z analiz, obejmującej 38 tys. osób, stwierdzono, że ich spożywanie zmniejszało o 14% ryzyko ...
2022-01-04 Soft drinks
Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestle
Nowością w nowej loterii, która przebiega pod hasłem "Graj o kasę na rodzinne marzenia" są zgłoszenia za pośrednictwem systemu SMS, który zdecydowanie ułatwia konsumentom szybkość reakcji i możliwość wzięcia udziału w ...
2022-01-04 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
McCann
,
UM Thrive
,
Unique One
marki:
Nestle
Loteria promocyjna płatków śniadaniowych Nestle
×
Zakaz pakowania warzyw i owoców w plastik
Od nowego roku we Francji zaczął obowiązywać zakaz pakowania wielu warzyw i owoców w opakowania z tworzyw sztucznych. Przepisy, dotyczące na razie ponad 30 produktów, mają pomóc w wyeliminowaniu, do 2040 ...
2022-01-04 Soft drinks
PR Hub realizuje działania dla EIT Food
EIT Food CLC North-East wybrał agencję PR Hub do wsparcia koordynacji działań komunikacyjnych w ramach projektu dotyczącego zastosowania innowacji w produkcji artykułów spożywczych. To już kolejna realizacja PR Hub w sektorze ...
2022-01-04 Soft drinks
firmy:
PR Hub
Rosną uprawy owoców tropikalnych we Włoszech
W wyniku zmian klimatycznych, w ciągu niespełna trzech lat uprawy owoców tropikalnych we Włoszech wzrosły dwukrotnie. W kraju uprawia się coraz więcej bananów, mango i awokado. Owoce te rosną między ...
2022-01-04 Soft drinks
Tarczyński ponownie sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP
To już trzeci rok z rzędu, kiedy marka Tarczyński została głównym sponsorem Wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. - Każdego roku powracamy do wspólnego grania z WOŚP, bo mamy świadomość ...
2022-01-04 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Tarczyński ponownie sponsorem Wrocławskiego Finału WOŚP
×
UOKiK nałożył wysokie kary na Kaufland
UOKiK nałożył na spółkę Kaufland Polska Markety blisko 140 mln PLN kar w dwóch decyzjach stwierdzających niezgodne z prawem praktyki. I decyzja - blisko 124 mln zł kary za nieuczciwe ...
2022-01-03 Soft drinks
firmy:
Kaufland
UOKiK nałożył wysokie kary na Kaufland
×
Rośnie liczba konsumentów zamawiająych żywność w internecie
Tegoroczne trendy spożywcze oraz nawyki konsumenckie są szansą dla przedsiębiorców w kontekście rozbudowy asortymentu i przyciągnięcia nowych klientów poszukujących żywności dobrej dla zdrowia i środowiska - uważa Sławomir Siergiejczyk, Dyrektor Handlowy ...
2022-01-03 Soft drinks
Mondelez sfinalizował przejęcie Chipita
Mondelez International zakończył proces przejęcia spółki Chipita Global S.A. Przejęcie spółki Chipita, najszybciej rozwijającej się firmy w kategorii rogalików i wypiekanych przekąsek w Europie Centralnej i Wschodniej, umożliwi Mondelez, zarówno ...
2022-01-03 Food & drinks
firmy:
Chipita
,
Mondelez International
marki:
7Days
Jogurty naturalne Piątnica w nowej odsłonie
Jogurty naturalne marki Piątnica dostępne są teraz w nowych opakowaniach z przejrzystą i czytelną grafiką, która komunikuje wyjątkowe cechy produktu - prosty i naturalny skład. Wraz ze zmianą opakowań Jogurty naturalne ...
2022-01-03 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Jogurty naturalne Piątnica w nowej odsłonie
×
Noworoczna kampania marki Maczfit
Marka cateringu dietetycznego Maczfit zaprezentowała nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie Głodni Życia. Firma nawołuje tym samym do realizacji pasji, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia ...
2022-01-03 Soft drinks
firmy:
Maczfit
NIK chce jednej instytucji kontroli żywności
Zdaniem Najwyższej Izby Kontroli urzędowa kontrola żywności w Polsce jest rozproszona i niejednolita. Poszczególne inspekcje mają obowiązki, które wzajemnie się nakładają i nie zawsze są w pełni czytelne, prowadzi do sporów ...
2022-01-03 Soft drinks
Segment win musujących z wysokim wzrostem
W tym roku wydatki polskich konsumentów na wina musujące i szampany wyniesie niespełna 1 mld PLN. Tegoroczna dynamika wzrostu wartości tego segmentu wynosi około 20% - czytamy w Rzeczpospolitej. Przedstawiciele ...
2021-12-30 Soft drinks
Grudniowe opinie o majonezach
W okresie od 1 do 26 grudnia Polacy zamieścili w sieci niemal 26 tys. opinii i komentarzy na temat majonezu. W tym zbiorze treści wyodrębniono wypowiedzi, w których odnotowano 15 różnych ...
2021-12-30 Food & drinks
Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce
Ukazał się "Raport o stanie rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2019-2020". Jest to już 10. publikacja przygotowana przez Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych dotycząca rolnictwa ekologicznego. W publikacji ...
2021-12-30 Soft drinks
[1]
279
|
280
|
281
|
282
|
283
|
284
|
285
|
286
|
287
|
288
|
289
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA