KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
„Bezcenne Babcie” – projekt Mastercard
Mastercard realizuje pilotażową odsłonę kampanii "Bezcenne Babcie", w której nowe technologie pomagają łączyć pokolenia w czasie pandemii. Akcja stała się okazją do wdrożenia rozwiązania dla segmentu e-commerce, które w przyszłości może ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
McCann
,
Shootme
Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
Lekarze, ratownicy medyczni, pielęgniarki oraz diagności laboratoryjni - to przede wszystkim dla nich okres pandemii oznacza ogrom poświęconego czasu i narażania swojego zdrowia. Chcąc podziękować za ciężką pracę wkładaną każdego dnia ...
2021-01-19 Soft drinks
firmy:
Costa Coffee
Costa Coffee przedłuża akcję #KawaDlaMedyka
×
Połowa Polaków chce oszczędzać na zakupach
Prawie połowa Polaków zamierza zmniejszyć wydatki na zakupy w I kwartale br. Niemal tyle samo osób tego nie przewiduje. Głównym powodem ograniczeń są rosnące ceny, co deklaruje prawie 40% badanych planujących ...
2021-01-18 Soft drinks
Larwy mącznika pierwszym owadem dopuszczonym do spożycia
Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) dopuścił do konsumpcji w Unii Europejskiej suszone larwy mącznika. EFSA analizuje teraz podobny wniosek dotyczący szarańczy i świerszczy. - Uznaliśmy, że spożywanie tego gatunku ...
2021-01-18 Food & drinks
Topaz otwiera sklep typu cash&carry
Działająca od 1993 r. sieć sklepów Topaz otworzyła pierwszą halę sprzedaży typu cash&carry. Obiekt zlokalizowany jest w miejscowości Stare Opole koło Siedlec, obok Centrum Logistycznego Produktów Świeżych Topaz. Nowy punkt ...
2021-01-18 Soft drinks
firmy:
Topaz
Topaz otwiera sklep typu cash&carry
×
E.Wedel w jubileuszowej komunikacji
Czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność", która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół ...
2021-01-18 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
GoldenSubmarine
,
Papaya Films
,
Prodigious
,
Saatchi & Saatchi
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Pol-Pasz chce przejąć zakład Cargill
Spółka Pol-Pasz złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie części mienia Cargill Poland. Zamierzona koncentracja polega na nabyciu zorganizowanej części przedsiębiorstwa - Zakładu w Siedlcach ...
2021-01-18 Food & drinks
firmy:
Cargill
,
Drosed
Sprzedaż pralin w małych sklepach
Jednym z pierwszych chętnie obchodzonych dni okazjonalnych w roku są Walentynki. Klienci kupują wówczas słodkie upominki takie jak praliny czy lizaki, a także różnego rodzaju wina na wspólne romantyczne kolacje ...
2021-01-18 Food & drinks
Ciastka Milka Oreo Sensations
Do portfolio Milka & Oreo dołączyły Milka Oreo Sensations, czyli pierwsze ciastka Milka z kremem o smaku Oreo. Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy wsparcie marketingowe, sprzedażowe i PR-owe. Nowy produkt ...
2021-01-18 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
marki:
Milka
Ciastka Milka Oreo Sensations
×
Polacy przekonali się do zakupów spożywczych on-line
W 2020 r. dużą popularnością cieszyły się zakupy spożywcze robione online. Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Everli, co druga osoba poleciłaby znajomym taki rodzaj zakupów jako alternatywę dla ...
2021-01-18 Soft drinks
Starcom zajmie się obsługą marki Tarczyński
Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na obsługę mediową marki Tarczyński, lidera w kategorii kabanosów i przekąsek białkowych w Polsce. - Tarczyński to silna i ambitna marka, która niezwykle dynamicznie się ...
2021-01-18 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
,
Starcom
marki:
Tarczyński
Eisberg o tegorocznych trendach w kuchni
Światowa epidemia koronawirusa przeorganizowała nasze życie w wielu dziedzinach. Nie pozostała też bez wpływu na nawyki żywieniowe. Zmiany te będą jednym z głównych czynników kształtujących w najbliższych miesiącach to, co i ...
2021-01-18 Soft drinks
firmy:
Eisberg
Bonduelle inwestuje w Warzywne Inspiracje
Bonduelle buduje silną wartość marki, nie tylko poprzez dostarczanie jakościowych produktów, ale też inspirującego i angażującego contentu kulinarnego. Firma prowadzi i rozwija serwis Warzywne Inspiracje, pełen porad i przepisów, które są ...
2021-01-18 Soft drinks
firmy:
Bonduelle
marki:
Bonduelle
Spółka Zbyszko uruchomiła produkcję w nowym zakładzie
Producent napojów bezalkoholowych oficjalnie rozpoczął produkcję w zakładzie zlokalizowanym w Pile, na terenie Specjalnej Strefy Przemysłowej. Inwestycja obejmująca halę produkcyjno-magazynową razem z częścią biurowo-socjalną zajmuje powięrzchnię 16 tys. m2. Zakład ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w grudniu 2020 r.
Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu, w grudniu 2020 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% niższa od niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2021-01-15 Soft drinks
Produkcja wina w Polsce rośnie w szybkim tempie
Z danych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wynika, że w latach 2009-2020 liczba producentów wina w Polsce zarejestrowanych w ewidencji prowadzonej przez KOWR zwiększyła się 16-krotnie, powierzchnia uprawy winorośli wzrosła 15-krotnie, a ...
2021-01-15 Food & drinks
Glenfiddich wprowadza 21-letnią whisky
Glenfiddich wraz z nadejściem najważniejszego święta w kulturze chińskiej - Chińskiego Nowego Roku - prezentuje 21-letni single malt w wyjątkowej odsłonie. Limitowana edycja Glenfiddich 21YO, inspirowana azjatycką celebracją Chinese New Year ...
2021-01-15 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Glenfiddich
Glenfiddich wprowadza 21-letnią whisky
×
poprzedni
następny
PepsiCo planuje osiągnąć neutralność klimatyczną do roku 2040
Koncern PepsiCo ogłosił plan zapewniający osiągnięcie neutralności emisyjnej do roku 2040, czyli o dekadę wcześniej, niż postulują zapisy porozumienia paryskiego. Dodatkowo firma zobowiązała się do przyspieszenia wysiłków zmierzających do realizacji celu ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Pinta i Lidl wspierają piwowarów domowych
Już na majówkę 2021 roku będzie można wypić pierwsze z czterech najlepszych piw domowych w Polsce wybranych w konkursie "Niech świat pozna Twoje piwo!". Warzeniem według receptur piwowarów domowych zajmie się ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
,
Lidl
Ogólnopolska kampania #rePETujemy
Firma Alpla wystartowała z ogólnopolską kampanią edukacyjną #rePETujemy, której głównym celem jest zwiększanie świadomości społeczeństwa odnośnie tworzyw sztucznych, związanego z nimi wpływu na środowisko oraz odpowiedniego ich wykorzystywania i recyklingu ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Alpla
[1]
389
|
390
|
391
|
392
|
393
|
394
|
395
|
396
|
397
|
398
|
399
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA