KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Artegence z kampanią społeczną dla ZP PPS
Artegence wygrała przetarg na obsługę projektową Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy i odpowiada za kampanię edukacyjną pt. "Lepszy start dla Twojego dziecka". Celem jest promocja bezalkoholowego i zdrowego prowadzenia ciąży ...
2019-07-24 Food & drinks
firmy:
Artegence
Schumacher Packaging klientem Multum PR
Producent opakowań z tektury falistej i litej, wraz z początkiem lipca dołączył do grona klientów Multum PR. Agencja odpowiada za opracowanie i realizację strategii Employer Branding. Umowa obowiązuje do końca ...
2019-07-24 Soft drinks
firmy:
Schumacher Packaging
,
Multum PR
Mlekpol wybrał Leo Burnett Warszawa
Rozstrzygnięto konkurs na długoterminową obsługę strategiczno-kreatywną Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Wygrała go agencja Leo Burnett Warszawa. Umowa obejmuje działania w zakresie ATL, BTL oraz w Internecie. - Jesteśmy usatysfakcjonowani przedstawioną przez ...
2019-07-24 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
,
Leo Burnett
Napoje owocowe zachowały niższy VAT
Sejm uchwalił nowelizację ustawy o VAT, której częścią jest nowa matryca stawek podatku. Przedstawiciele branży napojowej z ulgą przyjęli wycofanie się rządu z pomysłu znacznego podniesienia stawki podatku na napoje owocowe ...
2019-07-23 Soft drinks
Specjaliści najbardziej wiarygodnym źródłem wiedzy o żywności
Polacy zwracają uwagę na informacje o produktach spożywczych i chcą wiedzieć więcej o żywności, którą kupują. To główny wniosek z badania przeprowadzonego przez agencję badawczą Inquiry we współpracy z ITBC Communication ...
2019-07-23 Soft drinks
Marka Tyskie w nowych stylach
Tyskie Pilzne, Pszenne i Palone - to trzy piwne nowości, które pojawiły się w sprzedaży obok znanego Tyskie Gronie. Nowe style powstały dzięki doświadczeniu browarników z Tyskich Browarów Książęcych, w oparciu ...
2019-07-23 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Tyskie
Marka Tyskie w nowych stylach
×
poprzedni
następny
Producenci słodyczy muszą postawić na innowacyjność
Ciekawość, chęć wypróbowania nowych smaków i uleganie bogactwu produktów, które serwuje rynek - to główne wskaźniki, którymi kieruje się konsument przed sklepową półką ze słodyczami i przekąskami. Według raportu opublikowanego ...
2019-07-23 Food & drinks
firmy:
Perfetti van Melle
Pierwsza zginana słomka z papieru
Zespół inżynierów firm BillerudKorsnas oraz The Paper Straw Co, opracował pierwszą papierową słomkę do napojów, zginającą się pod kątem 180 st. Słomka o nazwie U-Bend może być dołączana do kartoników na ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
BillerudKorsnas
,
The Paper Straw
Pierwsza zginana słomka z papieru
×
poprzedni
następny
Tesco po cichu podniosło ceny na Wyspach Brytyjskich
Z dokumentów, do których dotarła organizacja Press Association, w lipcu Tesco dyskretnie podniosło ceny ponad tysiąca produktów codziennego użytku, w tym m.in. niektórych owoców, serów, makaronów czy dżemu. Średnio podwyżki wyniosły ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Tesco
Dobre I półrocze dla Muszkieterów
Grupa Muszkieterów podała, że w pierwszej połowie tego roku osiągnęła obroty na poziomie 3,72 mld PLN, co oznacza 5% wzrost w porównaniu z okresem styczeń-czerwiec w 2018 r. Dobre wyniki zostały ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Bricomarche
,
Intermarche
Tymbark z nową festiwalową strefą
W tym roku marka Tymbark była obecny na Open'er Festival z nową dedykowaną strefą KOCHAJ ŻYCIE. Dwupiętrowa zielona przestrzeń zachęcała do spotkań i odpoczynku między koncertami. Specjalnie zaaranżowane miejsce w roślinnym ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
OSI
marki:
Tymbark
Tymbark z nową festiwalową strefą
×
poprzedni
następny
Amber Chmielowy w nowej odsłonie
Amber Chmielowy to drugie piwo po Amberze Naturalnym z portfolio Browaru Amber, które przeszło redesign. Zarówno puszki jak i butelki zyskały nowoczesny i przejrzysty układ graficzny. Całość jest utrzymana w ...
2019-07-23 Food & drinks
firmy:
Browar Amber
,
247studio
marki:
Amber
Amber Chmielowy w nowej odsłonie
×
poprzedni
następny
Kabanosy EAT’N’GO od Sokołowa
Firma Sokołów przedstawia nową propozycję przekąskową, która pozwoli cieszyć się wyjątkowymi smakami, inspirowanymi podróżami. Kabanosy EAT'N'GO wyróżnia wysoka jakość oraz oryginalne zestawienia przypraw. Wyróżnikiem nowej linii jest oryginalny bukiet smakowy ...
2019-07-23 Food & drinks
firmy:
Sokołów
marki:
Sokołów
Kabanosy EAT’N’GO od Sokołowa
×
poprzedni
następny
Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem "Złap pragnienie w sieć orzeźwienia", wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych - super-limonkowego i ultra-poziomkowego ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
NAV Agency
,
New Age Media
marki:
Żywiec Zdrój
Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój
×
Ograniczenia w połowach dorsza na Bałtyku
Komisja Europejska wprowadziła zakaz połowów dorsza we wschodniej części Morza Bałtyckiego. Obowiązywać ma do końca roku. Decyzja ma na celu ratowanie będącego w złym stanie stada dorsza atlantyckiego w tej części ...
2019-07-23 Food & drinks
Herbaciane preferencje Polaków w różnych częściach kraju
Marka Czas na Herbatę postanowiła sprawdzić, czym podczas wyboru herbaty kierują się mieszkańcy różnych regionów Polski. Z badania przeprowadzonego przez Czas na Herbatę wśród swoich klientów wynika, że obecnie najpopularniejszą ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Czas na Herbatę
,
Progressive
marki:
Czas na Herbatę
Specjał może przejąć Arjago
Dwukrotny wzrost obrotu Specjał, rozwój własnych sieci franczyzowych z planem osiągnięcia 10.000 sklepów we własnych franczyzowych, czy zacieśnienie współpracy z producentami - oto cele handlowe Grupy Kapitałowej Specjał wyznaczone na lata ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Arjago
,
Specjał
Cisowianka Perlage i OFF Festival Katowice podejmują współpracę
Marka wody należąca do Nałęczów Zdrój, została sponsorem głównym katowickiego OFF Festivalu, któremu szefuje Artur Rojek. Ich wspólne plany obejmują wsparcie sponsoringowe wyznaczającej nowe trendy imprezy muzycznej, ale też działania proekologiczne ...
2019-07-23 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
marki:
Cisowianka Perlage
Zmiana w Zarządzie Grupy Żywiec
Małgorzata Lubelska złożyła rezygnację z funkcji Dyrektora Marketingu i członka Zarządu Grupy Żywiec co jest związane z realizacją przez nią kolejnych planów zawodowych. Wkrótce obejmie funkcję Senior Director Global International Brands ...
2019-07-23 Food & drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
Heineken
Duży Ben ma piwa na wyłączność
Do oferty sieci sklepów z alkoholem, stworzonej przez Grupę Eurocash, trafiły dwa rodzaje piwa na wyłączność. Piwo pszeniczne "No PSZEcież" i APA "SatrAPA" warzy dla Dużego Bena jeden z największych browarów ...
2019-07-23 Food & drinks
firmy:
Duży Ben
,
Eurocash
,
Inne Beczki
Duży Ben ma piwa na wyłączność
×
[1]
574
|
575
|
576
|
577
|
578
|
579
|
580
|
581
|
582
|
583
|
584
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA