KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Woda Veroni w nowych pojemnościach
Firma napojowa Zbyszko poszerzyła swoją ofertę wprowadzając wodę Veroni Mineral w butelkach 750 ml. - Veroni Mineral Pure i Perle 750 ml to zarówno woda, którą zawsze można mieć przy ...
2019-07-18 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
marki:
Veroni Mineral
Woda Veroni w nowych pojemnościach
×
poprzedni
następny
Carrefour wprowadza kasy samoobsługowe do kolejnych placówek
Carrefour Polska rozwija projekt mini kas samoobsługowych w swoich sklepach formatu convenience. Sieć wprowadziła nowe kasy do kolejnych 20 sklepów franczyzowych w Warszawie, Gdańsku i Krakowie. To rozwiązanie pozwala zapewnić klientom ...
2019-07-18 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour wprowadza kasy samoobsługowe do kolejnych placówek
×
Piotr i Paweł pod szyldem SPAR
The SPAR Group Ltd. uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na transakcję zakupu sieci handlowej Piotr i Paweł. Decyzja ta oznacza początek procesu ekspansji Wasz Sklep SPAR na polskim rynku ...
2019-07-18 Soft drinks
firmy:
Piotr i Paweł
,
SPAR
Zakończenie loterii Mlekpolu
Ponad ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować sukces kolejnej loterii "Góra siana do wygrania". Mlekpol, właściciel marki Łaciate, przekazał 1111 nagród pieniężnych o łącznej wartości 200 tys. zł. Kampania reklamowa ...
2019-07-18 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
,
F11
,
IQ Marketing
,
WaveMaker
marki:
Łaciate
Słodka czekolada bez cukru – innowacja Nestle
Szwajcarski koncern spożywczy zapowiedział wprowadzenie na rynek nowej czekolady produkowanej bez dodawanego cukru. Receptura produktu zakłada wykorzystanie słodkiej substancji pozyskanej z kakaowca, dzięki czemu ma do 40% mniej węglowodanów. Nestle ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Kit Kat
Słodka czekolada bez cukru – innowacja Nestle
×
Tetra Pak podzieli się technologią produkcji papierowych słomek
Walka z plastikowymi słomkami do napojów stała się jednym ze sztandardowych postulatów w kontekście walki o ochronę środowiska. Firma Tetra Pak opracowała technologię produkcji słomek z papieru i ogłosiła zamiar podzielenia ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Tetra Pak
Tetra Pak podzieli się technologią produkcji papierowych słomek
×
poprzedni
następny
Alternatywne napoje dla mleka będą droższe?
Napoje roślinne będące alternatywą dla mleka, np. sojowe, migdałowe czy ryżowe mogą zostać objęte wyższym podatkiem VAT. Obecnie obciążone są stawką 5%, jednak w nowej matrycy VAT zawarto propozycję wzrostu podatku ...
2019-07-17 Soft drinks
Tesco ze sporą stratą w Polsce
Brytyjska sieć sklepów zanotowała w Polsce około 55 mln PLN straty na koniec roku operacyjnego 2018/2019. Tesco Poland osiągnęło w tym czasie sprzedaż na poziomie 1,9 mld GBP. Zysku nie ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Tesco
Kinga Pienińska w wersji dla aktywnych
Firma Oshee poszerza ofertę marki wody mineralnej Kinga Pienińska o nowy produkt - wodę niegazowaną Kinga Pienińska Sport, w opakowaniu o pojemności 700 ml. Woda rozlewana jest w nowe, wygodne ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Oshee
marki:
Kinga Pienińska
Kinga Pienińska w wersji dla aktywnych
×
Wykrycie bakterii salmonella w przyprawie Prymat
Główny Inspektor Sanitarny wydał ostrzeżenie dotyczące jednej z przypraw marki Prymat. W produkcie "Gorczyca biała cała" 30 g wykryto Salmonella Typhimurium. Spożycie produktu, szczególnie bez obróbki termicznej, wiąże się z potencjalnym ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Prymat
marki:
Prymat
Stacje paliw ulubionymi kawiarniami Polaków
Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Zdeklasowały w tym zestawieniu lodziarnie i kawiarnie, a także sklepy convenience oraz piekarnie. Kawę poza domem ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Starbucks
,
Stop Cafe
,
Żabka
W UE w handlu detalicznym wystąpi wzrost obrotów
Według prognoz analityków GfK w bieżącym roku, w 27 krajach Unii Europejskiej w handlu detalicznym wystąpi nominalny wzrost obrotów o 2,0%. Największe wzrosty prognozowane są w Rumuni i na Litwie. W ...
2019-07-17 Soft drinks
Danonki w świecie Disneya
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca produkty dla dzieci - serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z ...
2019-07-17 Food & drinks
firmy:
Danone
marki:
Danonki
Danonki w świecie Disneya
×
poprzedni
następny
Rusza kampania Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy
Wystartowała kampania społeczna pt. "Alkohol. Zawsze odpowiedzialnie", która porusza temat nieodpowiedzialnego spożywania alkoholu i konsekwencji z tym związanych. Influencerzy zaangażowani w akcję to Michał Mikołajczak, Tomasz Ciachorowski i Patryk Chilewicz ...
2019-07-17 Food & drinks
firmy:
Artegence
Biedronka promuje lody
Sieć sklepów Biedronka rozpoczęła akcję promocyjną pod hasłem "Looody, loody!". Aby wziąć w niej udział należy kupić w sklepach sieci lody, za zakup których przy kasie otrzymujemy naklejki. Każdy Big ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka promuje lody
×
Dwie branże zapraszają na Weekend piw malinowych
Plantatorzy i piwowarzy zapraszają na Weekend piw malinowych. Odbędzie się on 18-21 lipca w 37 pubach w całej Polsce. Zaproszenie to okazja dla wszystkich producentów owoców by lepiej poznać branżę piwnych ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Browar Stu Mostów
Carrefour zaprasza na zakupy z własnymi opakowaniami
Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, sieć Carrefour rozszerza możliwość zakupów produktów na wagę do własnych wielorazowych opakowań, na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Carrefour zaprasza na zakupy z własnymi opakowaniami
×
Rusza nowy konkurs marki Piwniczanka
Producent naturalnej wody mineralnej Piwniczanka ogłosił nowy konkurs rodzinny. Aby wziąć w nim udział wystarczy zebrać czteroosobową, rodzinną drużynę i wspólnie nagrać krótki filmik o tym, dlaczego warto dbać o to ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
Piwniczanka
marki:
Piwniczanka
Rusza nowy konkurs marki Piwniczanka
×
Gamerzy promują loterię marki Zozole
Siedmiu topowych gamerów z LifeTube oraz najpopularniejsza youtuberka wśród polskich piosenkarek - Magda Bereda - biorą udział w dwumiesięcznej kampanii wspierającej loterię marki Zozole (Mieszko). Twórcy internetowi, zrzeszający na swoich ...
2019-07-17 Food & drinks
firmy:
Mieszko
,
Next
marki:
Zozole
Stop Cafe promuje dania obiadowe
"Jedzenie na Orlenie" to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN Orlen. Celem akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja produktów dostępnych na ...
2019-07-17 Soft drinks
firmy:
PKN Orlen
,
Stop Cafe
,
Red8 Advertising
,
Starcom
[1]
589
|
590
|
591
|
592
|
593
|
594
|
595
|
596
|
597
|
598
|
599
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA