KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 52935
Śmietana Łaciata w roli głównej
Łaciata to prawdziwa śmietana: 100% naturalna, 100% gęsta, 100% kwaśna, 100% tradycyjna i 100% polska. Z tych 5 faktów narodziła się idea kreatywna, która przyświeca tegorocznej kampanii: Łaciata to śmietana na ...
2022-04-05 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciata
Śmietana Łaciata w roli głównej
×
Rynek dań gotowych notuje stabilny rozwój
Rynek dań gotowych w Polsce rozwija się dynamicznie, będąc w stosunkowo wczesnej fazie wzrostu. W 2021 r., rynek dań gotowych do spożycia, wart był 2,6 mld PLN - wynika z raportu ...
2022-04-04 Food & drinks
Rynek dań gotowych notuje stabilny rozwój
×
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
Żywiec wprowadza nowości z linii Żywiec Jasne Lekkie, rozszerzając ofertę Lekkich Ż z owocową nutą. Na sklepowych półkach pojawiają się: Żywiec Lekki Oranż 4,5%, Żywiec Lekki Limonż 4,5% i bezalkoholowy Żywiec ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Żywiec
,
2012
,
Feeders
,
Hope
,
Starcom
,
Touch Ideas
marki:
Żywiec
Żywiec rozwija ofertę Lekkich Ż
×
Lemoniada Tymbark wraca do sprzedaży
Z myślą o zbliżających się cieplejszych dniach marka Tymbark ponownie włącza do swojej oferty Lemoniadę. Napój dostępny jest w trzech owocowych połączeniach smakowych. - Lemoniada Tymbark to kultowa już propozycja ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
marki:
Tymbark
Lemoniada Tymbark wraca do sprzedaży
×
poprzedni
następny
Hardmade z nowymi smakami i bez alkoholu
Marka piwa Hardmade wraca w tym sezonie z nowym spotem. Na półki sklepowe trafią trzy nowości inspirowane światem lemoniad i ice tea. Drugi sezon Hardmade na rynku piw smakowych to przy ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cukier
,
OTO Film
,
Tailor Made PR
,
Televisor
,
Zenith
marki:
Hardmade
Hardmade z nowymi smakami i bez alkoholu
×
poprzedni
następny
Lody Koral Ekipa ponownie w sklepach
4 kwietnia do sprzedaży wracają Lody Koral Ekipa. Oferta marki została poszerzone o dwa nowe sorbety: pomarańczowy oraz zielone jabłko. Nowe lody oblane są polewą o smaku gumy balonowej i obsypane ...
2022-04-04 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
marki:
Koral
,
Ekipa
Wzrost zadłużenia branży opakowań
Polska jest ważnym producentem opakowań, a branża od lat utrzymywała niskie zadłużenie w stosunku do wielkości swojego sektora. Przez pierwszy rok pandemii zdołała zachować dobrą kondycję finansową, jednak następny rok przyniósł ...
2022-04-04 Soft drinks
66 nowych sklepów Dino w I kwartale
Sieć sklepów Dino liczy już 1880 placówek handlowych. W pierwszym kwartale 2022 r. firma otworzyła 66 nowych sklepów, wobec 59 rok wcześniej. Na koniec marca 2022 r. sieć liczyła 1880 ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Dino
Druga edycja kampanii promującej produkty zbożowe
Kampania "Dobre Zboże Wiele może. #Czerp ze zboża" została zainicjowana przez Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ) w 2021 r. Właśnie rusza jej druga edycja. Głównym celem działań jest edukacja konsumentów na ...
2022-04-04 Food & drinks
Druga edycja kampanii promującej produkty zbożowe
×
Salmonella w produkcie Morliny
Państwowa Inspekcja Sanitarna wykryła w partii produktu o nazwie "Hamburger drobiowy classic" marki Morliny, bakterie Salmonella Enteritidis. Spożycie produktu zanieczyszczonego pałeczkami Salmonella wiąże się z ryzykiem zatrucia pokarmowego. Szczegóły dotyczące ...
2022-04-04 Food & drinks
firmy:
Animex
marki:
Morliny
Salmonella w produkcie Morliny
×
Marek Bucior pokieruje CEDC
Przejętą przez Grupę Maspex spółką CEDC pokieruje Marek Bucior. Manager jest związany z Grupą Maspex od ponad 20 lat. Marek Bucior przez wiele lat był dyrektorem generalnym Grupy na Węgrzech ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
CEDC
,
Grupa Maspex
Too Good To Go zbadał co marnujemy w Wielkanoc
Aż 38% Polaków deklaruje, że kiedykolwiek wyrzuciło jedzenie po Świętach Wielkanocnych. Na czele wyrzucanych produktów znalazły się takie symbole świąt jak sałatka jarzynowa, jajka czy baranek z cukru. Co roku ...
2022-04-04 Soft drinks
Najpopularniejsze owoce marca
Najpopularniejszymi owocami jagodowymi marca były borówki (28%), truskawki (26%), czarna porzeczka i jej przetwory (25%). Wzrosło spożycie malin (25%) oraz aronii i jej przetworów (17%). Najpopularniejszymi owocami w marcu były ...
2022-04-04 Soft drinks
Najpopularniejsze owoce marca
×
Mąka ze Smokiem w kampanii na Wielkanoc
Trwa wielkanocna kampania pod hasłem "WielkaMoc wypieków" kluczowego produktu Polskich Zakładów Zbożowych "PZZ" w Krakowie. Przygotowała ją Optima Marketing Group. Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Mąka ze Smokiem ...
2022-04-04 Food & drinks
firmy:
PZZ Kraków
,
Optima Marketing Group
Stokrotka otworzyła centrum dystrybucyjne w Teresinie
Sieć sklepów Stokrotka rozwija swoją logistykę i otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Teresinie. Magazyn ma ponad 34 tys. mkw. powierzchni. Centrum zaopatruje w artykuły spożywcze około 400 sklepów Stokrotka. Inwestycja będzie ...
2022-04-04 Soft drinks
firmy:
Stokrotka
Wielkanocne wydatki Polaków powyżej 530 zł
Po dwóch latach pandemii i ograniczeń w kontaktach społecznych, Polacy zamierzają spędzić Wielkanoc w większym gronie rodzinnym - wynika z Barometru Providenta. 70% będzie świętować w domu, a 30% planuje odwiedziny ...
2022-04-01 Soft drinks
Wielkanocne wydatki Polaków powyżej 530 zł
×
Sprzedaż pstrąga wzrosła w Polsce o 5%
Wstępne dane za 2021 rok, przedstawione przez Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych, wskazują na wzrost sprzedaży pstrąga w Polsce o 700 ton względem roku poprzedniego. 5% wzrost w okresie pandemii to bardzo ...
2022-04-01 Food & drinks
Wojna nie załamała nastrojów konsumenckich w Polsce
W marcu 2022 r. firma GfK odnotowała w Polsce minimalny spadek wskaźnika nastrojów konsumenckich. Wybuch wojny w Ukrainie nie wpłynął jeszcze istotnie na bieżące odczucia finansowe i zakupowe Polaków, ale znalazł ...
2022-04-01 Soft drinks
Sokołów partnerem Too Good To Go
Sokołów nawiązał współpracę z aplikacją Too Good To Go, której celem jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności. W ramach rozpoczętej współpracy, w wybranych sklepach Gzella Net, konsumenci korzystający z aplikacji mogą w atrakcyjnej ...
2022-04-01 Food & drinks
firmy:
Gzella
,
Sokołów
Miss Polonia w kampanii lodów Grand
Lody Grand (PPL Koral) obchodzą w tym roku swoje 25-lecie. W związku z jubileuszem tej linii lodów marki Koral, 1 kwietnia wystartowała kampania reklamowa, której twarzą będzie Marcelina Zawadzka. Spoty ...
2022-04-01 Food & drinks
firmy:
PPL Koral
,
Film Grupa
,
Veneo
marki:
Grand
Miss Polonia w kampanii lodów Grand
×
[1]
239
|
240
|
241
|
242
|
243
|
244
|
245
|
246
|
247
|
248
|
249
[2647]
OSTATNIE WYDANIE
Piątnica zachęca do sięgnięcia po Skyr
Soft drinks
Tarczyński rozpoczął współpracę z nowym ambasadorem
Soft drinks
Johnnie Walker ma najlżejszą butelkę whisky na świecie
Soft drinks
Dan Cake pomaga powodzianom
Soft drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA