KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Żabka
Kaufland
Liczba wyszukanych artykułów: 13
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
Ponad 60% dorosłych Polaków bierze udział w minimum jednym programie lojalnościowym; 90% uczestników korzysta w tym celu z aplikacji mobilnych. Pozycję lidera wśród tych programów utrzymuje Moja Biedronka, ale na rynku ...
2023-10-03 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
PKN Orlen
,
Rossmann
,
Żabka
Moja Biedronka liderem programów lojalnościowych
×
poprzedni
następny
UOKiK przygląda się wdrożeniom dyrektywy Omnibus
Prezes UOKiK sprawdza, jak rynek dostosował się do nowych przepisów wynikających z implementacji dyrektywy Omnibus. Na początku urząd zweryfikuje sposób informowania o obniżkach cen - ruszają kontrole Inspekcji Handlowej w 6 ...
2023-01-16 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Dino
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Żabka
Klienci bojkotują rosyjskie produkty
Agresja Rosji na Ukrainę sprawiła, że wiele osób zaczęło bojkotować rosyjskie produkty i firmy działające w Polsce. Sieci handlowe Netto, Topaz i Rossmann, a także e-sklepy Barbora i Lisek wycofały już ...
2022-02-28 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Kaufland
,
Lidl
,
Lisek
,
Netto
,
Rossmann
,
Topaz
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
Zdecydowana większość konsumentów zaopatrująca się w sieciach handlowych dobrze ocenia ich dbałość o bezpieczeństwo i zabezpieczenie kupujących w czasie epidemii i zwiększonych wymagań sanitarnych - wynika z trzeciej fali badania "GfK ...
2020-04-25 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Netto
,
Tesco
,
Żabka
Konsumenci docenili działanie sieci handlowych podczas epidemii
×
Badanie popularności sieci handlowych w 2019 r.
Ubiegły rok upłynął pod znakiem zaostrzenia zakazu handlu w niedziele, zawieszenia podatku od sprzedaży detalicznej i dostosowywania oferty do zmieniających się postaw konsumentów. 5. edycja raportu firm Listonic i Moja ...
2020-03-24 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
Selgros Cash&Carry
,
Stokrotka
,
Tesco
,
Żabka
Polacy deklarują chęć zakupów w e-Biedronce
Niemal połowa posługujących się internetem mieszkańców miast liczących powyżej 200 tys. mieszkańców robiła już zakupy podstawowych produktów w sieci. Polacy rozpoznają większość popularnych sklepów internetowych i pozytywnie oceniają swoje doświadczenia z ...
2018-11-19 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Frisco.pl
,
Kaufland
,
Lidl
,
Rossmann
,
Tesco
,
Żabka
Biedronka najpopularniejszą siecią sklepów
Ośrodek Market Side przygotował raport z zestawieniem najbardziej popularnych sieci handlowych w Polsce. Zwyciężyła Biedronka, której sklep w ciągu ostatniego miesiąca odwiedziło 85% Polaków. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się ...
2018-01-22 Soft drinks
firmy:
Aldi
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Dino
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Tesco
,
Żabka
Liderzy w komunikacji za pomocą gazetek handlowych
Kapituła programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych wydanych w I półroczu 2017 r. Najlepiej oceniono sieci Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka. Analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 ...
2017-11-07 Soft drinks
firmy:
Intermarche
,
Kaufland
,
Lidl
,
Żabka
Dyskonty najlepiej oceniane przez klientów
Sieci handlowe największy problem mają ze wzbudzeniem zaufania u klientów. Najlepszy wizerunek mają dyskonty. To wnioski z ogólnopolskiego badania opinii na temat wizerunku supermarketów w Polsce, zrealizowanego przez ARC Rynek i ...
2016-08-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Freshmarket
,
Intermarche
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Piotr i Paweł
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Wydatki reklamowe sieci handlowych w II kwartale
Ponad 270 mln PLN przeznaczyły sieci handlowe na promocję w II kwartale - wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. Najwięcej na reklamę wydał Lidl - ponad 100 mln PLN. Wzrost ...
2014-07-22 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
,
Żabka
Polacy ufają Biedronce i Lidlowi
Polacy najchętniej robią zakupy w Biedronce i Lidlu - wynika z najnowszego badania European Trusted Brands przeprowadzonego przez Reader's Digest. Zaufaniem darzymy również Tesco, Kaufland i Auchan. Wyniki badania European ...
2014-07-01 Soft drinks
firmy:
Alma
,
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Delikatesy Centrum
,
Kaufland
,
Lewiatan
,
Lidl
,
Netto
,
Piotr i Paweł
,
Real
,
Społem
,
Tesco
,
Żabka
Internauci doceniają sklepy Żabka
Firma Replise na zlecenie Pulsu Biznesu zbadała wizerunek sieci supermarketów. W raporcie przeanalizowano ponad 4,1 tys. komentarzy internautów na temat 16 największych ogólnopolskich sieci sklepów. W okresie od połowy czerwca ...
2013-07-23 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
E.Leclerc
,
Kaufland
,
Lidl
,
Tesco
,
Żabka
Znaczny wzrost wydatków promocyjnych sieci handlowych
W 2012 r. hipermarkety i dyskonty cennikowo przeznaczyły na reklamę o 20% więcej niż rok wcześniej. Liderem pozostał Lidl, najmocniej wzrosły wydatki Biedronki i Kauflandu, a sporo spadły w przypadku Żabki ...
2013-02-04 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
Kaufland
,
Lidl
,
Real
,
Tesco
,
Żabka
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [13]
działy
› handel [13]
› badania [10]
› promocje i PR [8]
› inwestycje [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Lidl [13]
› Biedronka [11]
› Tesco [9]
› Auchan [7]
› Carrefour [6]
› Netto [4]
› Dino [3]
› Lewiatan [3]
› Piotr i Paweł [3]
› Rossmann [3]
› Aldi [2]
› Alma [2]
› E.Leclerc [2]
› Intermarche [2]
› Real [2]
› Społem [2]
› Barbora [1]
› Delikatesy Centrum [1]
› Freshmarket [1]
› Frisco.pl [1]
› Lisek [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› PKN Orlen [1]
› Selgros Cash&Carry [1]
› Stokrotka [1]
› Topaz [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA