KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Tchibo rozbuduje zakład w Markach
Jak nieoficjalnie dowiedział się Puls Biznesu, przedstawiciele Tchibo złożyli w Urzędzie Miasta Marki wniosek o zmianę planu zagospodarowania działki przylegającej do ich zakładu. Zmiana planu ma umożliwić powiększenie podwarszawskiej inwestycji. Należąca ...
2004-07-27 Food & drinks
Badania opinii - woda i napoje
Według badania zrealizowanego przez TNS OBOP, najchętniej pitymi napojami w okresie wiosenno-letnim są soki owocowe (47%), woda niegazowana (45%) i woda gazowana (40%). W następnej kolejności konsumenci sięgają po napoje gazowane ...
2004-07-27 Soft drinks
Kampania reklamowa Lecha
Kompania Piwowarska rozpoczęła realizację olimpijskiej kampanii reklamowej marki Lech, która potrwa do końca sierpnia. W ogólnopolskich działaniach reklamowych zostaną wykorzystane wszystkie kluczowe media: telewizja (spoty 30- i 15-sekundowe oraz 8-sekundowe billboardy ...
2004-07-27 Food & drinks
Sieci handlowe dogadują się
Część sieci handlowych zrzeszonych w Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji (POHiD) zadeklarowała wzajemną uznawalność systemów audytowo-certyfikujących: International Food Standard (IFS) i British Retail Consortium (BRC). - Konsekwencją tej deklaracji jest wydany ...
2004-07-27 Soft drinks
Inwestycje w Nowym Tomyślu
Spółdzielnia Mleczarska z Nowego Tomyśla na poprawę jakości swoich produktów mleczarskich od kilku lat wydaje średnio 0,5 mln PLN rocznie, w tym roku będzie to 0,7 mln PLN. Dla Elżbiety Zawadzkiej, prezes ...
2004-07-27 Food & drinks
Niższy wzrost rosyjskiego przemysłu spożywczego
Rosyjski urząd statystyczny poinformował, że produkcja tamtejszego przemysłu spożywczego nadal rośnie, jednak wzrost ten wypada poniżej oczekiwań. Produkcja w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2004 r. wzrosła o 6,1%, natomiast tegoroczne prognozy Ministerstwa ...
2004-07-27 Soft drinks
Nowe drinki od Hamako Polska
Nowe drinki niskoalkoholowe Vodka Mudshake to drinki typu "shake" o lekkiej konsystencji. Jest to unikalny produkt oferowany w Polsce przez firmę Hamako Polska posiadającą najbogatszą w kraju ofertę drinków RTD. Na rynku ...
2004-07-27 Food & drinks
90% społeczeństwa odczuło podwyżki cen
Ponad 90% Polaków odczuło podwyżki cen mięsa i wędlin a ponad 80% - podwyżki cukru i wyrobów cukierniczych. Blisko dwie piąte Polaków zaczęło więc kupować tańsze niż miesiąc temu produkty - ...
2004-07-27 Soft drinks
Większe budżety reklamowe browarów
W pierwszym półroczu br. wydatki polskich browarów na reklamę w porównaniu z pierwszym półroczem 2003 roku wzrosły o 50,2% - wynika z danych Expert-Monitora. Sprzedaż piwa w tym samym okresie wzrosła ...
2004-07-27 Food & drinks
Ahold dzieciom
28 lipca roku we wszystkich sklepach zarządzanych przez Ahold Polska ruszy ogólnopolska akcja charytatywna "Dziecięcy uśmiech za grosik". W tym roku symboliczne grosiki będą zbierane w 168 supermarketach Albert i 25 ...
2004-07-27 Soft drinks
Otwarto jeden z najnowocześniejszych zakładów mięsnych
10 lipca oficjalnie ruszyła produkcja na nowoczesnych liniach produkcyjnych w wybudowanym od podstaw zakładzie Warmia w Biskupcu (wcześniejsza nazwa firmy to Mardi). Poprzedni, istniejący od 12 lat niemal w środku miasta ...
2004-07-27 Food & drinks
MFW optymistycznie o Polsce
Międzynarodowy Fundusz Walutowy opublikował wczoraj raport oceniający polską gospodarkę. Jest on znacznie bardziej pozytywny od poprzednich. Zdaniem autorów raportu, w krótkim okresie czasu perspektywy dla naszej gospodarki są pomyślne. Przy wysokim ...
2004-07-27 Soft drinks
Sobieski szykuje się do wejścia na GPW
Sobieski Dystrybucja - polski oddział francuskiej Belvedere SA, z 32,8% udziałem w polskim rynku wyrobów spirytusowych, zamierza wejść na Giełdę Papierów Wartościowych. Realnym terminem debiutu byłby początek przyszłego roku. Środki uzyskane ...
2004-07-26 Food & drinks
Większy eksport hipermarketów
Współpracujący z sieciami sklepów producenci soków, owoców i warzyw chcą za ich pośrednictwem sprzedawać towar zagranicę. Na razie eksport w ramach sieci rośnie powoli, ale z czasem powinien się zwiększyć. Po ...
2004-07-26 Soft drinks
Rusza kampania Carlsberga
Od 23 lipca do września emitowany jest nowy spot reklamowy marki pt. Bell (Dzwonek), stanowiący główny element uruchamianej właśnie kampanii. Podobnie jak poprzednie filmy reklamowe "I love You, baby" i "Subway" ...
2004-07-26 Food & drinks
Zyski Coca-Coli wzrosły o 16%
Największy na świecie producent napojów, zanotował w minionym kwartale wzrost zysków o 16%, które zawdzięcza wysokiej popularności napojów dietetycznych i rosnącej sprzedaży na rynku azjatyckim. Zysk netto w drugim kwartale wzrósł ...
2004-07-26 Soft drinks
Pożyczka EBOR dla spółki Chumak
Lider ukraińskiego rynku olejów jadalnych, sosów i ketchupu otrzyma z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju pożyczkę w wysokości 12,2 mln EUR, która wspomoże instalację nowych linii produkcyjnych i zwiększy kapitał niezbędny ...
2004-07-26 Food & drinks
Koniec drugiego etapu kampanii Tesco
Zakończył się drugi etap akcji "Tniemy ceny na długo", prowadzonej przez sklepy Tesco. Kampania była wspierana działaniami w telewizji i radiu oraz wewnętrznymi materiałami Tesco (gazetka oraz materiały POS). Pierwszy etap akcji ...
2004-07-26 Soft drinks
HS Orzesze wystawiona na sprzedaż
Syndyk upadłej na początku tego roku Huty Szkła Orzesze, produkującej opakowania szklane, ogłosił w piątek przetarg na sprzedaż przedsiębiorstwa z wolnej ręki. Cena wywoławcza wynosi 19,140 mln PLN. Oferty składać należy ...
2004-07-26 Soft drinks
Ceny żywności wzrosły o 7,2%
Ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły w pierwszym półroczu tego roku o 7,2% wobec 1,5% przed rokiem - podał GUS. Tak wysoki wzrost cen był wynikiem znacznych podwyżek w kwietniu i ...
2004-07-26 Soft drinks
[1]
2627
|
2628
|
2629
|
2630
|
2631
|
2632
|
2633
|
2634
|
2635
|
2636
|
2637
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA