KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Franczyza w sieci Albert
Według niepotwierdzonych przez Ahold informacji, wkrótce zostanie zaprezentowana na rynku możliwość prowadzenia supermarketu Albert na zasadzie franczyzy. Przepustką do sieci jest własny lokal, za którego czynsz franczyzobiorca będzie opłacać we własnym ...
2004-06-02 Soft drinks
Święto Muszkieterów
W tym miesiącu Muszkieterowie organizują wielką akcję handlową pt. Święto Muszkieterów. Podczas trwającej trzy tygodnie fety klienci mają okazję kupić taniej wiele produktów i wygrać nagrody. Dla 94 marketów przygotowano ich ...
2004-06-02 Soft drinks
Ministerstwo Gospodarki zachęca do inwestycji
Preferencje podatkowe i uproszczenie procesu inwestycyjnego dla firm, które rozpoczynają nowe inwestycje, zakładają opracowywane przez Ministerstwo Gospodarki i Pracy projekty ustaw. Ma to przełożyć się na wzrost nakładów inwestycyjnych już w ...
2004-06-02 Soft drinks
Polmos Łańcut wychodzi na prostą?
Wiele wskazuje na to, że jeden z mniejszych zakładów branży spirytusowej, odbija się od dna. Tylko w maju firma dwukrotnie zwiększyła sprzedaż i powróciła do poziomu z ubiegłego roku. Według Zenona ...
2004-06-01 Food & drinks
Pysio po raz pierwszy w kinie
Po raz pierwszy w historii marki, reklamy soków Pysio pojawiły się kinach. Kampania rozpoczęła się 28 maja w największej sieci multipleksów Cimena City. Spot reklamowy będzie wyświetlany przed emisjami filmowych hitów ...
2004-06-01 Soft drinks
...i w nowym serwisie internetowym
Wystartował nowy serwis internetowy soków Pysio. Jego głównym celem jest promowanie marki Pysio poprzez bezpieczną rozrywkę, skierowaną do młodych internatów. Twórcy serwisu liczą na dużą liczbę odwiedzających i zbudowanie wokół strony ...
2004-06-01 Soft drinks
Belgii pomorze Frater
Pierwszy kwartał był dla kieleckiego browaru wyjątkowo udany. Sprzedaż wzrosła aż o 34% w stosunku do analogicznego okresu 2003 r. W kolejnych miesiącach wyniki mogą być jeszcze lepsze, bo będzie w ...
2004-06-01 Food & drinks
Schweppes pojawił się w reklamie zewnętrznej
Rozpoczyna się kampania napoju Schweppes na backlightach 6x3 należących do AMS. Koncern Pepsico, właściciel marki, po raz pierwszy zdecydował się reklamować Schweppsa na nośnikach reklamy zewnętrznej. Plakaty wydrukowano wykorzystując nowoczesną technikę day&night ...
2004-06-01 Soft drinks
Na rynek trafił nowy Harnaś
Od kilku dni w punktach sprzedaży stopniowo pojawia się nowy wariant marki piwa Harnaś. Główne cele wprowadzanych zmian to osiągnięcie precyzyjnej spójności pomiędzy nazwą piwa, wartościami związanymi z marką a opakowaniem ...
2004-06-01 Food & drinks
Boom na centra handlowe w Europie
W 2003 r. padł rekord - na naszym kontynencie przybyło aż 4,3 mln m2 powierzchni sklepowych. W ciągu ostatnich trzech lat powierzchnia centrów handlowych powiększyła się o ponad 20% (do 80 ...
2004-06-01 Soft drinks
Komornik zlicytuje browar Zabrze
Browar w stanie upadłości zarobił w 2003 r. na czysto 2 mln PLN. Wszystko wskazuje jednak na to, że jeśli minister skarbu (właściciel browaru), szybko go nie wesprze, to zostanie on ...
2004-06-01 Food & drinks
Sprite Park na antenie Vivy
Z początkiem czerwca tego roku w telewizji muzycznej Viva ruszy druga edycja programu Sprite Park. Jest to kontynuacja zeszłorocznego przedsięwzięcia prezentującego niecodzienne pasje młodych ludzi. W tym roku bohaterami programu będą osoby ...
2004-06-01 Soft drinks
Astra na Dzień Dziecka
Z okazji Dnia Dziecka 1 czerwca w każdej kawiarni Cafe Astra i Cafe Marago dziecko otrzyma niespodziankę - baloniki, kolorowanki, breloczki. Przewidziano również specjalne rabaty przy zakupach na stoisku firmowym Astra ...
2004-06-01 Food & drinks
Kampania telewizyjna Intermarche
W maju ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa ponad 90 marketów spożywczych Intermarche. Akcja objęła stacje publiczne: TVP1, TVP2, TVP3 oraz komercyjne: TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości sieci w otoczeniu ...
2004-06-01 Soft drinks
Indykpol zwiększa obroty z UE
Zniesienie granic w ramach UE pomogło producentom drobiu. Indykpol odczuwa wzrost zamówień, choć bez spektakularnych fajerwerków. Rynek drobiarski różni się od rynku wołowiny, gdzie zachodni kontrahenci kupują praktycznie wszystko. Olsztyńska spółka od ...
2004-06-01 Food & drinks
Coraz mocniejsze podstawy wzrostu gospodarczego
Wskaźnik kwartalny indeksu biznesu Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) skoczył w maju aż o 6 punktów do 66 pkt., czyli nie notowanego od początku badań. Indeks PKPP tworzą cztery składowe: opisujące popyt ...
2004-06-01 Soft drinks
Nowa linia Maspeksu
O 25% - do 1,4 mld PLN - wzrosły ubiegłoroczne wpływy ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice w porównaniu z 2002 r. Zysk brutto wyniósł 47,8 mln PLN wobec 42 mln PLN ...
2004-05-31 Soft drinks
Kentpol wprowadza napoje funkcjonalne
Firma poszerzyła swoją ofertę o nową linię napojów pod nazwą Witella. W skład linii wchodzą trzy warianty napojów. Witella L-Karnityna (Żyj aktywnie) redukuje i spala tkankę tłuszczową, wspomagając odchudzanie, Witella magnez ...
2004-05-31 Soft drinks
Nowa fabryka lodów pod Warszawą
Zbigniew Grycan - twórca Zielonej Budki - wraca do lodowego biznesu. W pobliżu Warszawy buduje nowoczesny zakład produkcji lodów. Nieoficjalnie wiadomo, iż zakład będzie funkcjonował pod jego nazwiskiem. Jest ono równie ...
2004-05-31 Food & drinks
Plany inwestycyjne Tesco
Brytyjski operator hipermarketów Tesco i supermarketów Savia, rozpoczął budowę magazynu świeżej żywności w Teresinie pod Warszawą. Wartość inwestycji w obiekt o powierzchni 14 tys. m2 wyniesie około 100 mln PLN. Uruchomienie ...
2004-05-31 Soft drinks
[1]
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA