KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
alkohol
Makro Cash & Carry
Liczba wyszukanych artykułów: 5
„Polacy w świecie wina 2018” - raport Makro Polska
62% Polaków deklaruje, że pije wino, a rocznie wypijamy 400 mln litrów tego trunku. Za butelkę płacimy do 30 zł, przy wyborze kierujemy się smakiem, a najchętniej pijemy je w domu ...
2018-07-24 Food & drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
„Polacy w świecie wina 2018” - raport Makro Polska
×
poprzedni
następny
Wino z polskiej winnicy na wyłączność dla Makro
Makro Polska jako pierwsza sieć handlowa w kraju wprowadziła do stałej oferty polską markę wina produkowaną na wyłączność. Linia Papkin produkowana jest przez lubuską winnicę Saint Vincent. Na półkach hal znajdują ...
2018-05-24 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
,
Saint Vincent
marki:
Papkin
Wino z polskiej winnicy na wyłączność dla Makro
×
Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji Makro
W Akademii Inspiracji Makro w Warszawie ruszają nowe warsztaty dedykowane sektorowi handlu tradycyjnego. Na właścicieli i personel sklepów spożywczych czekają prowadzone przez profesjonalnych trenerów szkolenia z zakresu kawy, win i serów ...
2018-04-23 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Nowe warsztaty w Akademii Inspiracji Makro
×
Bezalkoholowe wina w Makro Polska
W sieci hurtowni Makro można znaleźć bezalkoholowe wina białe, różowe i czerwone, spokojne i musujące. Dzięki dealkoholizacji zostały one pozbawione alkoholu, równocześnie zachowując wszystkie właściwości, smak i aromat. Wina zostały ...
2017-09-11 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Bezalkoholowe wina w Makro Polska
×
Zakupy konsumentów przed Euro 2012
Podczas Euro 2012 mężczyźni planują przede wszystkim kupowanie napojów alkoholowych oraz papierosów. Taki zakup zadeklarowało 42% ankietowanych. 16% ankietowanych kupi słone przekąski, 8% słodycze, a 6% wodę i napoje bezalkoholowe. Dodatkowych ...
2012-06-01 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› handel [5]
› badania [2]
› innowacje i nowości [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Makro Cash & Carry [5]
› Saint Vincent [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [2]
› mleko [1]
› kawa i herbata [1]
› słodycze i przekąski [1]
› inne produkty [1]
marki
› Papkin [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA