KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Nadchodzi paragonowa loteria Kozel
„Czech Mate” – to hasło konsumenckiej loterii paragonowej przygotowanej przez markę Kozel. Od 1 lipca br. do wygrania będzie 12 wycieczek do czeskiej Pragi oraz tysiące innych nagród. Loteria potrwa do ...
2024-07-01 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Kozel
Nadchodzi paragonowa loteria Kozel
×
PepsiCo Polska wybrało K+PR
PepsiCo Polska powierzyło K+PR obsługę w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz komunikacji wewnętrznej. Współpraca K+PR z producentem napojów i przekąsek obejmuje m.in. wsparcie strategiczne, komunikację kryzysową oraz działania media relations i pozycjonowanie ...
2024-07-01 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
K PR
Biedronka sprząta tatrzańskie szlaki
Największa sieć handlowa w Polsce po raz szósty aktywnie włączyła się do akcji „Czyste Tatry ekoMałopolska”, która odbyła się w dniach 28-29 czerwca w Zakopanem. To akcja budująca świadomość ekologiczną, a ...
2024-07-01 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka sprząta tatrzańskie szlaki
×
AleBrowar wprowadza letnią, bezalkoholową propozycję
AleBrowar rozwija swoje portfolio piw oraz napojów nisko- i bezalkoholowych. Z myślą o sezonie wakacyjnym producent piw rzemieślniczych przygotował kolejną nowość pod marką Free Way - bezalkoholowe Fruit ALE. Zgodnie z ...
2024-06-28 Soft drinks
firmy:
AleBrowar
marki:
Free Way
AleBrowar wprowadza letnią, bezalkoholową propozycję
×
Eurosleev realizuje inwestycję w Zabrzu
Spółka Eurosleev buduje w Zabrzu nowy zakład produkcji innowacyjnych opakowań plastic-free. Umowę na dofinansowanie inwestycji firma podpisała ze Śląskim Centrum Przedsiębiorczości z siedzibą w Chorzowie, w ramach Programu Fundusze Europejskie dla ...
2024-06-28 Soft drinks
firmy:
Eurosleev
Owoce w słoiczkach BoboVita w 3 nowych odsłonach
Marka BoboVita wprowadza nowości – owoce w słoiczkach 190g, w 3 wariantach smakowych bez dodatku cukru. Wszystkie produkty zawierają 100% owoców z kontrolowanych upraw. Nowości BoboVita to: BoboVita JogoMi! Jabłka ...
2024-06-28 Food & drinks
firmy:
Nutricia Polska
marki:
BoboVita
Owoce w słoiczkach BoboVita w 3 nowych odsłonach
×
poprzedni
następny
Kawowe Ready To Drink od Segafredo
Segafredo Zanetti Poland wprowadziło na rynek gotowe do spożycia napoje kawowe dostępne w trzech wariantach smakowych: Wanilia Espresso, Karmel Macchiato oraz Latte Macchiato ze zmniejszoną ilością cukru. Bazą każdego napoju jest ...
2024-06-28 Soft drinks
firmy:
Segafredo Zanetti
marki:
Segafredo
Kawowe Ready To Drink od Segafredo
×
Prace nad nowelizacją ustawy o handlu w niedzielę będą kontynuowane
Sejm zagłosował przeciw wnioskowi o odrzucenie nowelizacji ustawy o handlu w niedzielę. Oznacza to, że prace nad nowelizacją zakładającą wprowadzenie dwóch niedziel handlowych w każdym miesiącu, będą prowadzonej dalej. Projekt nowelizacji ...
2024-06-28 Soft drinks
Mieszkańcy Luksemburga mają najwięcej do wydania
Średnia siła nabywcza mieszkańców Europy wynosi 6517 euro na osobę. Istnieją jednak znaczne różnice między 25 analizowanymi krajami pod względem wydatków na handel detaliczny: od najzamożniejszych mieszkańców Luksemburga po konsumentów z ...
2024-06-28 Soft drinks
Mieszkańcy Luksemburga mają najwięcej do wydania
×
Największe kulinarne virale tego roku
Internet to dziś główne źródło kulinarnych inspiracji. Według Raportu Food Trendów Pyszne.pl 2023/24 aż 56% przebadanych młodych dorosłych (18-24 lata) poszukuje treści związanych z jedzeniem na TikToku i YouTube, a 48% ...
2024-06-28 Soft drinks
firmy:
Pyszne.pl
Największe kulinarne virale tego roku
×
Polscy konsumenci zainteresowani mlekiem A2A2
Chociaż mleko A2A2 – w przeciwieństwie do krajów zachodnich – nie jest jeszcze powszechnie dostępne w Polsce, dotychczasowe działania w ramach współfinansowanego z Funduszu Promocji Mleka projektu „A2A2 – nowa droga ...
2024-06-28 Food & drinks
Gdzie Polacy zrobią zakupy na wakacjach?
Około 75% Polaków planuje w tym roku co najmniej kilkudniowy wyjazd wakacyjny. Podobnie jak rok temu, urlop w kraju jest nadal częstszym wyborem niż za granicą. Ponad połowa badanych wyjeżdżających robi ...
2024-06-27 Soft drinks
Mlekpol promuje linię Łaciate Protein+
W swojej nowej kampanii Mlekpol podkreśla, że produkty wysokobiałkowe nie są tylko dla sportowców. Jogurty pitne i kefir z linii Łaciate Protein+ to pożywna przekąska dla każdego. Bez względu na wiek ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Łaciate
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
Ogłoszono zwycięzców V edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024, skierowanego do młodych adeptów designu i projektowania. Tegorocznym zadaniem było stworzenie unikalnej grafiki opakowania, ilustrującej hasło: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Śliwka Nałęczowska
Znamy laureatów konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2024
×
poprzedni
następny
Orzeźwiające napoje dostępne w Tchibo
W menu coffee barów marki Tchibo pojawiły się orzeźwiające napoje idealne na upalne dni. Znajdziemy w nim smakowe kawy mrożone i lemoniady w kilku wariantach, a także nowości, takie jak np ...
2024-06-27 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Orzeźwiające napoje dostępne w Tchibo
×
PIH ocenia propozycje ograniczenia sprzedaży alkoholu
- Polska Izba Handlu będąca najszerszą reprezentacją handlu w Polsce od lat wspiera wszelkie inicjatywy, które służą wyeliminowaniu problemów związanych z nadużywaniem alkoholu. Handlowcy mają świadomość dużej odpowiedzialności, jaka ciąży na ...
2024-06-27 Soft drinks
Nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię odpowiedzialnościową pod hasłem „Imprezuj w stylU umiarkowanym”. Jej celem jest promowanie odpowiedzialnego i umiarkowanego podejścia do konsumpcji alkoholu, szczególnie wśród młodych ludzi. Działania będą widoczne m.in ...
2024-06-27 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
Nowa kampania odpowiedzialnościowa Kompanii Piwowarskiej
×
poprzedni
następny
Monster Munch z loterią
Monster Munch ogłasza start loterii, której motywem przewodnim jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze oraz korzyści płynących z kolarstwa. Do wygrania są nagrody, w tym wycieczki do Amsterdamu. Konsumenci mogą wziąć ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
Monster Munch
Fortuna Czarne na kontekstowych OOH
„Nie potrzebujesz tu celebryty, by celebrować jej szlachetny smak” – to jedno z haseł ostatniej kampanii piw Fortuna Czarne. Koncepcja komunikacji została na tyle dobrze przyjęta, że Browar Fortuna zdecydował się ...
2024-06-27 Food & drinks
firmy:
Browar Fortuna
,
Pomarańcza
marki:
Fortuna
Fortuna Czarne na kontekstowych OOH
×
poprzedni
następny
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
Wariant Soplicy Gorzkiej po dwudziestu latach przerwy wraca na sklepowe półki. Oryginalny smak to efekt specjalnej receptury i wyważeniu smaków słodkiego i gorzkiego, które pasuje zarówno do drinków, jak i smakowania ...
2024-06-26 Food & drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Soplica
Soplica wraca ze smakiem sprzed 20 lat
×
[1]
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA