KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
zagranica
Krajowa Unia Producentów Soków
Liczba wyszukanych artykułów: 16
Maleje atrakcyjność Polski dla przemysłu przetwórczego
Polskie przedsiębiorstwa borykają się z szybko rosnącymi kosztami produkcji. Podwyżki cen energii dla odbiorcy komerycyjnego na rynku terminowym na 2019 rok wyniosły nawet do 50%, a cena gazu skoczyła średnio o ...
2018-09-25 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS o sytuacji na rynku owoców
Według danych Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS), ilość jabłek, którą sadownicy zbiorą najbliższej jesieni, przekroczy 4,5 mln ton. Maksymalnie 1,5 mln ton jabłek deserowych trafi do sprzedaży (w tym 1 ...
2018-08-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS o sytuacji na rynku owoców
×
poprzedni
następny
Kampania KUPS z nominacją do nagrody SABRE
Kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pt. "Soki i musy - witaminy w SMART formie" realizowana w latach 2015-2018 została nominowana do nagrody Sabre Awards 2018 w kategorii Multi-Country Programme ...
2018-07-11 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Tymbark
,
Fleishman-Hillard
,
Hand Made
,
Havas Media
marki:
Tymbark
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
Najnowsze badania pokazują, że Polacy piją coraz więcej soków, zarówno owocowych jak i warzywnych, a także jedzą więcej musów. Trzyletnia kampania promocyjna "Soki i musy - witaminy w SMART formie" uświadomiła ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS podsumowuje trzyletnią kampanię
×
poprzedni
następny
AIJN rozpoczyna europejską kampanię promującą soki
Kampania "Fruit juice matters. Share the science. Celebrate the goodness" to program, którego celem jest edukacja na temat właściwości 100% soków owocowych. Kampania jest również odpowiedzią na problem niewystarczającego spożycia warzyw ...
2016-09-07 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
Z najnowszego raportu Europejskiego Stowarzyszenia Soków Owocowych (AIJN) wynika, że konsumpcja soków i nektarów w Polsce w 2015 roku wyniosła 757 mln litrów, a tym samym wzrosła o 8,3% w stosunku ...
2016-07-29 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Polska z najwyższym wzrostem konsumpcji soków
×
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
W środę w Warszawie odbyło się spotkanie międzynarodowego zespołu ekspertów, którzy analizowali trendy na rynku sokowniczym w 5 krajach objętych kampanią "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie". Eksperci ...
2016-05-20 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Różnice między deklarowanym, a faktycznym spożyciem soków
×
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
Rozpoczęła się nowa kampania promocyjno-informacyjna Stowarzyszenia Krajowa Unia Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy – witaminy w SMART formie”. Działania promocyjne będą prowadzone równocześnie w ramach kampanii telewizyjnej, internetowej ...
2015-03-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Ruszyła kampania promująca soki i musy owocowo-warzywne
×
Havas Media obsłuży promocję soków i musów
Dom mediowy Havas Media zaplanuje i kupi media do kampanii Krajowej Unii Producentów Soków pod hasłem „Soki i musy - witaminy w dogodnej formie” - podał portal Wirtualne Media. Przedstawiciele ...
2014-11-06 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Havas Media
Rosyjskie embargo dotknęło branżę przetwórczą
Wprowadzenie rosyjskiego embarga na jabłka zachwiało równowagę na rynku polskich producentów soków. Nadmiar surowca do przetworzenia powoduje, że odbiorcy soków domagają się od producentów niższych cen. Polska jest drugim po ...
2014-09-17 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Rosyjskie embargo dotknęło branżę przetwórczą
×
Rosyjskie embargo nie jest problemem dla producentów soków
W Polsce produkuje się od 215 do 300 tys. litrów zagęszczonego soku jabłkowego rocznie – na ten cel trafia co najmniej 1,5 mln ton jabłek. W związku jednak ze słabnącym od ...
2014-09-12 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Spożycie soków w Polsce bliskie średniej w UE
Rośnie powoli sprzedaż soków i nektarów owocowych w Polsce. Pod względem konsumpcji zbliżamy się do średniej unijnej, choć wciąż pijemy mniej niż zalecają eksperci. Zwiększenie spożycia i sprzedaży soków pomogłoby zagospodarować ...
2014-08-22 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
Spożycie soków w Polsce bliskie średniej w UE
×
Podsumowanie kampanii "5 porcji warzyw, owoców lub soku"
Kampania "5 porcji warzyw, owoców lub soku" to ogólnokrajowy program edukacji żywieniowej podkreślający rolę warzyw i owoców w diecie, realizowany w ostatnich latach w Polsce i Rumunii. Kampania jest znana ...
2014-05-30 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
KUPS szuka agencji do promocji soków
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogłosiło przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną, dotyczącą soków i przecierów. Kampania pt. "Soki i musy - witaminy w wygodnej formie" zostanie przeprowadzona na rynku polskim, rumuńskim ...
2014-02-27 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
"5 porcji to zdrowie" - II edycja kampanii
Rozpoczęła się kampania telewizyjna II edycji unijnego programu "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Projekt realizowany przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, zaplanowany jest na trzy lata. Program o charakterze ...
2012-02-14 Food & drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Hand Made
,
MG Network
,
Zenith
"5 porcji to zdrowie" - II edycja kampanii
...
2012-02-13 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Hand Made
,
MG Network
,
Zenith
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [16]
działy
› badania [11]
› promocje i PR [11]
› dostawcy [4]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [1]
› Tymbark [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [16]
› owoce i warzywa [12]
firmy marketingowe
› Hand Made [3]
› Havas Media [2]
› MG Network [2]
› Zenith [2]
› Fleishman-Hillard [1]
› Michael Bridge Communication [1]
marki
› Tymbark [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA