KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
ostatni tydzień
Liczba wyszukanych artykułów: 12
Żywność z promocji najbardziej popularna
Ponad 90% konsumentów robi przynajmniej niektóre zakupy spożywcze w promocjach. I takich osób jest o 3 p.p. więcej niż przed rokiem. Większość z nich potrafi określić, jaką część kupowanej żywności nabywa ...
2024-11-05 Soft drinks
Reklama przekąsek Mowi Wrap
Rozpoczęła się kampania reklamowa budująca świadomość marki przekąsek Mowi Wrap, sprzedawanych przez firmę specjalizującą się w przetwórstwie łososia. Ma dotrzeć do osób aktywnych, które nie mają czasu na tradycyjne przygotowanie posiłków ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Mowi
,
Mediaplus
,
SalesTube
,
Ten Zacharski
marki:
Mowi
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Maggi
Paczki pomocowe z Pudliszek ruszyły do Afryki
Dwustu wolontariuszy, jeden dzień i tony spakowanej żywności – to bilans polskiej odsłony tegorocznego Packathonu, inicjatywy firmy Kraft Heinz prowadzonej we współpracy z organizacją Rise Against Hunger. Wypełnione jedzeniem paczki trafią ...
2024-11-05 Soft drinks
firmy:
Kraft Heinz
,
Pudliszki2
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
Firma wprowadza na polski rynek nową markę własną – BOSKO. Marka zaoferuje artykuły w kategoriach food i non-food, które będą dostępne wyłącznie w sklepach i restauracjach należących do sieci. Pierwsze produkty ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lagardere Travel Retail
,
Dragon Rouge
marki:
BOSKO
Lagardère Travel Retail wprowadza markę własną
×
poprzedni
następny
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
Marka piwa Tyskie rusza z nową kampanią pod hasłem „Kolej przejść na TY”, która podkreśla, jak ważne są bliskie relacje i spotkania. Nowymi ambasadorami zostali Wojciech Mann i Radzimir „Jimek” Dębski ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Afekt
,
BNA
,
Huta 19
,
Juice
,
Lunapark
,
Moon Films
,
Zenith
marki:
Tyskie
Mann i Jimek w podroży Tyskim pociągiem
×
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
„Spróbuj! A nóż, widelec zasmakujesz!” to hasło najnowszej edycji festiwalu. Akcja organizowana jest od 2018 roku w ramach programu odpowiedzialności społecznej Polskie Skarby Kulinarne przez sieć hurtowni MAKRO Polska. W Tygodniu ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Makro Cash & Carry
Rusza szósta edycja Tygodnia Kuchni Polskiej
×
poprzedni
następny
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
21 października w Paryżu odbyła się uroczysta gala rozdania nagród Good Farm Animal Welfare. Aż 49 wyróżnień trafiło do firm z ponad 15 krajów, wyróżniając je za wiodącą rolę w poprawie ...
2024-11-04 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl Polska z nagrodą Good Egg Award 2024
×
Żabson ambasadorem Monster Energy
Żabson to jeden z najbardziej charyzmatycznych i rozpoznawalnych raperów w Polsce, który od lat przyciąga uwagę swoim stylem i dynamicznymi występami. Debiutując w 2015 roku mini albumem „NieKumam” szybko zdobył szerokie ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Monster Energy
Żabson ambasadorem Monster Energy
×
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
Mlekovita z okazji 15. urodzin marki Wypasione przygotowała Wypasioną Loterię Urodzinową. Od 2 listopada do 31 grudnia można wziąć udział w loterii, z szansą na zdobycie atrakcyjnych nagród. Marka Wypasione zadebiutowała ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Mlekovita
marki:
Wypasione
Startuje Wypasiona Loteria Urodzinowa
×
Sidel uruchamia Centrum Wiedzy o Aseptyce
Firma Sidel uruchomiła na swojej stronie internetowej nowe Centrum Wiedzy o Aseptyce. Jego celem jest pomoc producentom w sprostaniu wyzwaniom rosnącego rynku napojów o długim okresie przydatności do spożycia, takich jak ...
2024-10-31 Soft drinks
firmy:
Sidel
FILTRY
działy
› handel [4]
› innowacje i nowości [1]
› badania [1]
› dostawcy [1]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [2]
› Coca-Cola [1]
› Kompania Piwowarska [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lagardere Travel Retail [1]
› Lidl [1]
› Makro Cash & Carry [1]
› Mlekovita [1]
› Mowi [1]
› Pudliszki2 [1]
› Sidel [1]
kategorie rynkowe
› inne produkty [3]
› napoje bezalkoholowe [2]
› słodycze i przekąski [2]
› alkohol [1]
› owoce i warzywa [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [2]
› Publicis [2]
› Afekt [1]
› BNA [1]
› Dragon Rouge [1]
› Film Produkcja [1]
› Huta 19 [1]
› Juice [1]
› Lunapark [1]
› Mediaplus [1]
› Moon Films [1]
› Orka [1]
› SalesTube [1]
› Ten Zacharski [1]
› Zenith [1]
marki
› BOSKO [1]
› Maggi [1]
› Monster Energy [1]
› Mowi [1]
› Tyskie [1]
› Winiary [1]
› Wypasione [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA