KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Wystartowała kampania wspierająca launch wódki wyBUHowej
Agencja mediowa Value Media, agencja martech & e-commerce SalesTube oraz agencja kreatywna Labcon prowadzą kampanię wspierającą launch wódki wyBUHowej, której właścicielem jest Browar Tenczynek. Kampania "Uwolnij mocniejszego BUHA!!!" ma za ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
BUH Distillery
,
Żabka
,
Labcon
,
SalesTube
,
Value Media
marki:
wyBUHowa
Wystartowała kampania wspierająca launch wódki wyBUHowej
×
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
Wystartowała wakacyjna loteria marki Familjne pod hasłem "Mus je schrupać i wygrać". Codziennie, do końca sierpnia, konsumenci mają szansę na wygraną pieniężną oraz upominki produktowe. Akcja jest szeroko wspierana w mediach ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Colian
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon Film
,
Opus B
marki:
Familijne
Loteria „Mus je schrupać i wygrać” marki Familijne
×
FM Logistic i Auchan rozszerzają 25 letnią współpracę
FM Logistic i sieć handlowa Auchan podpisały nową umowę rozszerzającą dotychczasową, 25 letnią już współpracę. Operator zapewni obsługę logistyczną nowego magazynu sieci w Lędzinach na Śląsku. Obiekt będzie liczył 54 tys ...
2021-07-08 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
FM Logistic
Sprzęt za milion złotych od Funduszu Żubra
Fundusz Żubra, działający obok marki Żubr, wsparł Białowieski Park Narodowy (BPN) sprzętem o wartości miliona złotych służącym do ratowania, leczenia oraz monitorowania zwierząt zamieszkujących Puszczę Białowieską. Sprzęt usprawnia pracę zespołu zajmującego ...
2021-07-08 Soft drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Huta 19
marki:
Żubr
Fabryka mięsa z laboratorium
Izraelski startup Future Meat Technologies zbuduje komercyjny zakład produkcyjny mięsa z laboratorium w Stanach Zjednoczonych. Chodzi o wytwarzane w laboratorium prawdziwe mięso bezpośrednio z komórek zwierzęcych pobranych od żywych zwierząt (bez ...
2021-07-08 Food & drinks
firmy:
Future Meat Technologies
Fleksitarian przybywa szybciej niż osób na diecie bezmięsnej
W przeprowadzonym w kwietniu tego roku badaniu 9% Polaków zadeklarowało, że pozostaje na diecie bezmięsnej (o 3 p.p. więcej niż rok wcześniej). 6% osób określa się mianem wegetarian, zaś 3% - ...
2021-07-07 Soft drinks
Coca-Cola zapowiada dalsze zmniejszanie zawartości cukru w napojach
Jako członek Europejskiej Organizacji Producentów Napojów Bezalkoholowych (UNESDA) Coca-Cola zobowiązuje się obniżyć całkowitą zawartość cukru w swoich produktach o kolejne 10% do 2025 r. To następny krok w ramach zobowiązania na ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Barilla rozpoczyna współpracę z Matteo Brunetti
Marka Barilla podjęła współpracę z Matteo Brunetti. Pod koniec czerwca na kanałach społecznościowych mieszkającego w Polsce włoskiego kucharza pojawiły się przepisy na włoskie dania zrobione z wykorzystaniem makaronów i sosów Barilla ...
2021-07-07 Food & drinks
firmy:
Barilla
marki:
Barilla
Barilla rozpoczyna współpracę z Matteo Brunetti
×
Spersonalizowana, ekologiczna żywność przyszłością rynku
- Przyszłością branży foodtech będzie spersonalizowana żywność, redukcja marnotrawienia jedzenia oraz czyste uprawy i farmy miejskie - uważa Krzysztof Kozak, dyrektor Supersonic Food. - Obserwujemy trend związany z odchodzeniem od ...
2021-07-07 Soft drinks
Letnia kampania marki Milko
Lato to radość, kolory, pozytywna energia i smak owoców. Taka jest także nowa kampania marki Milko. Energetyzujące i pełne barw kreacje z nowym hasłem "Smak Porusza" dotrą do milionów konsumentów, dzięki ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Mlekpol
marki:
Milko
Letnia kampania marki Milko
×
poprzedni
następny
ID Logistics obsłuży sklep internetowy Lindt&Sprungli
Firma ID Logistics rozszerzyła współpracę z Lindt&Sprungli (Poland), światowym liderem na rynku czekolady premium, i rozpoczął obsługę sprzedaży internetowej tego producenta w centrum dystrybucyjnym w Grodzisku Mazowieckim. ID Logistics współpracuje ...
2021-07-07 Food & drinks
firmy:
ID Logistics
,
Lindt
Angażujący napój od Wild Grass
Yerba Mate Rainbow to nowość producenta napojów naturalnych Wild Grass, wprowadzona na rynek na początku lipca 2021 r. Tęczowy napój jest też formą zaangażowania społecznego - część zysku z każdej sprzedanej ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Wild Grass
Angażujący napój od Wild Grass
×
Kaufland i Everli rozszerzają współpracę o nowe lokalizacje
Od 7 lipca mieszkańcy kolejnych miast będą mogli zrobić zakupy w Kauflandzie z dostawą do domu przez Everli. Dzięki usłudze produkty spożywcze klientów mogą być pod ich drzwiami nawet w ciągu ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Everli
,
Kaufland
Wakacje 2021 z Fundacją Muszkieterów
W ubiegłym roku aż 54% rodzin przyznało, że żadne z ich dzieci nie wyjechało na wakacje. Jednym z najczęściej wymienianych powodów była sytuacja gospodarstwa domowego. W tym roku, dzięki inicjatywie Fundacji ...
2021-07-07 Soft drinks
firmy:
Bricomarche
,
Intermarche
Wakacje 2021 z Fundacją Muszkieterów
×
poprzedni
następny
Czekoladowe wybory Polaków
Przypadający 7 lipca Światowy Dzień Czekolady to okazja, by lepiej poznać zwyczaje zakupowe Polaków związane z tym produktem. Jak wynika z badań, jesteśmy wierni ulubionym markom, a kupując czekoladę często wrzucamy ...
2021-07-06 Food & drinks
Czekoladowe wybory Polaków
×
Ruszyła letnia kampania marki Pepsi
Wystartowała letnia kampania Pepsi pod hasłem: "Sięgnij po więcej!". Marka zachęca do zerwania z nudą i schematami, w tym podejmowania spontanicznych działań w towarzystwie innych i smaku Pepsi. Celem marki ...
2021-07-06 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
,
Artegence
,
BBDO
,
Ewesa
,
OMD Media Direction
,
Questia Communications
marki:
Pepsi
Ruszyła letnia kampania marki Pepsi
×
Wzrost cen wpłynie na cięcie wydatków przez Polaków
91% Polaków w wieku 18-65 lat uważa, że ceny w ostatnim czasie poszły w górę, szczególne dotyczy to żywności, benzyny, opłat za mieszkanie, gastronomii i materiałów budowlanych. Za główne przyczyny tego ...
2021-07-06 Soft drinks
Wolt uruchomi sieć wirtualnych supermarketów
Wolt uruchomi w Polsce Wolt Market - sieć wirtualnych supermarketów oferujących ponad 1.000 produktów, które dostarczane będą do klientów w czasie krótszym niż 30 minut. Jesienią Wolt Market rozpocznie swoją działalność ...
2021-07-06 Soft drinks
firmy:
Wolt Market
Lidl wprowadza nowe oznaczenia na produktach marek własnych
Lidl Polska wprowadza nowe oznaczenia na opakowania produktów marek własnych, pomagające w łatwym oraz efektywnym segregowaniu odpadów. - Wystarczy spojrzeć na ikonę, która zamieszczona jest na produktach marek własnych Lidla ...
2021-07-06 Soft drinks
firmy:
Lidl
Lidl wprowadza nowe oznaczenia na produktach marek własnych
×
Harnaś wpiera strażaków ochotników
Marka Harnaś została oficjalnym sponsorem Związku Ochotniczych Straży Pożarnych Rzeczypospolitej Polskiej (ZOSP RP). W ramach partnerstwa przewidziane jest m.in. wsparcie działań statutowych ZOSP RP oraz jednostek OSP poprzez zakup dodatkowego ...
2021-07-06 Food & drinks
firmy:
Carlsberg
marki:
Harnaś
[1]
337
|
338
|
339
|
340
|
341
|
342
|
343
|
344
|
345
|
346
|
347
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA