KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Gastronomia liczy na niższy VAT
Ministerstwo rozwoju przychyla się do propozycji przedsiębiorców, która zakłada czasowe obniżenie stawki podatku VAT dla branży gastronomicznej - poinformowała wiceminister Olga Semeniuk. Do resortu trafił odpowiedni projekt ustawy. Zakłada on ...
2021-03-09 Soft drinks
Czekolada gorzka w nowym spocie E.Wedel
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej "Czas na przyjemność". Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel, idealną jako propozycja na co dzień oraz ...
2021-03-09 Food & drinks
firmy:
Lotte Wedel
,
GoldenSubmarine
,
Papaya Films
,
Saatchi & Saatchi
,
Walk PR
,
Zenith
marki:
E.Wedel
Czekolada gorzka w nowym spocie E.Wedel
×
Graal promuje zdrowe nawyki żywieniowe
Graal zainicjował program edukacyjny, w którym zachęca konsumentów do jedzenia ryb 3 razy w tygodniu, w tym ryb z puszki i wyboru produktów oznaczonych znakiem "Jakość Tradycja". Graal od kilku ...
2021-03-09 Food & drinks
firmy:
Graal
marki:
Graal
Nowa osłona portalu marki Kruszwica
Agencja Kerris Group odpowiada za projekt i wdrożenie odświeżonej wersji strony internetowej Smazymy.com, którą agencja stworzyła dla ZT Kruszwica w 2017 roku. Smazymy.com to portal gastronomiczny dla profesjonalistów - szefów ...
2021-03-09 Soft drinks
firmy:
ZT Kruszwica
,
Kerris
marki:
Kruszwica
Nowa osłona portalu marki Kruszwica
×
Wódka w unikalnej butelce
Firma White Feather International wprowadziła do sprzedaży wódkę White Feather. Destylowana z pszenicy ozimej, z dodatkiem krótko macerowanych polskich winogron, filtrowana przez węgiel drzewny - informuje portal Spirits.com.pl. Wódka zestawiana ...
2021-03-09 Food & drinks
firmy:
Edwanex Huta Szkła
,
White Feather
marki:
White Feather
Wódka w unikalnej butelce
×
Barbora ma nowego prezesa
Andrius Mikalauskas, były CEO Barbory w krajach bałtyckich, objął stanowisko CEO Barbory w Polsce. Zastąpił tym samym Andriusa Jurgeleviciusa, który tymczasowo pełnił obowiązki szefa spółki. Jak zaznacza Andrius Mikalauskas, spółka ...
2021-03-09 Soft drinks
firmy:
Barbora
Maczfit wchodzi do Grupy Żabka
8 marca Żabka Polska oraz właściciele marki Maczfit, lidera rynku cateringu dietetycznego w Polsce, poinformowali o podpisaniu umowy, której następstwem będzie włączenie spółki w strukturę tworzącej się Grupy Żabka. Jest to ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Maczfit
,
Żabka
Maczfit wchodzi do Grupy Żabka
×
Kto kupuje dania gotowe? Badanie PMR
Jak wynika z badania PMR przeprowadzonego w listopadzie 2020 r. na próbie reprezentatywnej, 56% Polaków w ciągu sześciu miesięcy poprzedzających badanie kupiło danie przygotowywane na ciepło w miejscu zakupu (np. hot-doga ...
2021-03-08 Soft drinks
ARC Rynek i Opinia podsumowuje fakty na temat Polek
Firma badawcza ARC Rynek i Opinia zaprezentowała kilka faktów na temat Polek pochodzących z różnych badań opinii zrealizowanych w 2020 r. Sport, kultura, sztuka 87% kobiet interesuje się sportem, w ...
2021-03-08 Soft drinks
Tarczyński poszerza linię wędlin Naturalnie
Producent wędlin, kabanosów i przekąsek białkowych, poszerzył linię Naturalnie o kolejny segment kiełbasek śniadaniowych. Nowości, czyli Frankfurterki wieprzowe, Kiełbaski Wiedeńskie z cielęciną oraz Kiełbaski Białe z kurczaka dostępne będą na rynku ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Sosy w tubce marki Roleski
W ofercie firmy Roleski pojawiły się nowe sosy w tubkach z linii Street Food. Wśród nich znalazły się: Sos Sezamowy, Sos do Hamburgerów i Kanapek, Majonez Premium oraz Majonez Vege ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Roleski
marki:
Roleski
Sosy w tubce marki Roleski
×
poprzedni
następny
Czy branża spożywcza jest odporna na COVID
Szacuje się, że przychód w segmencie żywności i napojów osiągnął w 2020 r. wysokość 236,529 mln USD. Równocześnie w latach 2020-2024 prognozowany jest roczny wzrost przychodów spółek branży spożywczej o ponad ...
2021-03-08 Soft drinks
Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach
Linia Tymbark Vitamini powstała z myślą o kobietach i do nich kieruje swoją komunikację. Dlatego marka rozszerza swoje działania i kampanię telewizyjną w postaci akcji społecznej skupionej wokół hasła "100% siebie" ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Creative Harder
,
Publicis
marki:
Tymbark
Tymbark Vitamini – dla kobiet i o kobietach
×
poprzedni
następny
Nowa platforma komunikacji dla marki Knorr
Marka Knorr startuje z wielkanocną kampanią. To pierwsza odsłona nowej globalnej platformy komunikacji pod hasłem "Eat for good". W swoich świątecznych reklamach marka pokazuje, że zmiana na naszych talerzach może zmienić ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
MullenLowe
marki:
Knorr
Model Opakowania zwiększy moce produkcyjne
Dzięki nowej inwestycji producent opakowań z tektury, firma Model Opakowania powiększy swoje możliwości produkcyjne. W tym roku ma zostać oddany do użytku nowy kompleks produkcyjno-magazynowy firmy. Projekt inwestycyjny o wartości ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Model Group
Mamut eliminuje olej palmowy z receptur
Jeden z największych producentów wyrobów piekarskich w Polsce - Mamut Polska S.A. postanowił wyeliminować olej palmowy w produkcji swoich wyrobów. Obecnie trwa etap wdrażania cennego pod względem żywieniowym oleju rzepakowego ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Mamut
marki:
Mamut
Mamut eliminuje olej palmowy z receptur
×
poprzedni
następny
Havas Media domem mediowym marki Jacobs
Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z Jacobs Douwe Egberts i w zbliżającej się kampanii kawy Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów. Marka Jacobs to już ponad 125 ...
2021-03-08 Food & drinks
firmy:
Jacobs Douwe Egberts
,
Havas Media
,
Saatchi & Saatchi
marki:
Jacobs
Gatorade z innowacyjnym wskaźnikiem poziomu nawodnienia
Należąca do koncernu PepsiCo marka napojów izotonicznych wprowadziła plaster, który po naklejeniu na skórę dokonuje analizy składu potu i informuje w jaki sposób i kiedy najlepiej nawodnić się po treningu ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Gatorade
Gatorade z innowacyjnym wskaźnikiem poziomu nawodnienia
×
Kolejny krok w walce Lidla z plastikiem
Sieć sklepów Lidl podjęła kolejne działanie w walce o redukcję zużycia plastiku. Tym razem w woreczkach na owoce i warzywa zmieniono wygląd oraz grubość folii. Jako społecznie odpowiedzialna firma Lidl ...
2021-03-08 Soft drinks
firmy:
Lidl
Rusza kampania wody Alcalia
Grupa Maspex rozpoczęła kampanię promującą markę wody Alcalia. Naturalnie alkaliczna woda mineralna ma pH na wysokiem poziomie 9,36, co jest unikalne na polskim rynku. Produkt zadebiutował na rynku we wrześniu 2020 ...
2021-03-05 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Starcom
marki:
Alcalia
Rusza kampania wody Alcalia
×
poprzedni
następny
[1]
382
|
383
|
384
|
385
|
386
|
387
|
388
|
389
|
390
|
391
|
392
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA