KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Otwarte spotkanie BNP Paribas Food & Agro
Przed pandemią Chiny były dla polskich producentów żywności niełatwym, ale jednym z najciekawszych pozaeuropejskich kierunków eksportowych. Choć pandemia nie ograniczyła potencjału biznesowego tego rynku, chiński konsument mocno się zmienia - i ...
2021-09-13 Soft drinks
Tarczyński umacnia pozycję w świecie e-sportu
Drużyna Tarczyński Protein Team, skupiająca się na zawodnikach w grze CS:GO, awansowała do dwóch najbardziej prestiżowych w Polsce turniejów - Mistrzostw Polski ESL oraz Dywizji Mistrzowskiej Polskiej Ligi Esportowej. Faza zasadnicza ...
2021-09-13 Food & drinks
firmy:
Tarczyński
marki:
Tarczyński
Już 70% Polaków kupuje w dyskontach
Z najnowszego badania CBRE wynika, że już 70% polskich konsumentów na zakupy spożywcze wybiera się do jednego z dyskontów. Znaczącą rolę w wyborze sklepu odgrywa odległość placówki od miejsca zamieszkania, na ...
2021-09-10 Soft drinks
Pernod Ricard odświeża opakowanie Absoluta
Marka wódki Absolut zyskała odświeżone opakowanie. Proces został przeprowadzony po raz pierwszy od 42 lat, kiedy to powstał design butelki na potrzeby globalnej ekspansji marki. Odmienione opakowanie wódki Absolut jest ...
2021-09-10 Food & drinks
firmy:
Ardagh
,
Pernod Ricard
,
Brand Union Stockholm
marki:
Absolut
Pernod Ricard odświeża opakowanie Absoluta
×
Hortex ogłosił plan podziału spółki
Zarząd Spółki Hortex ogłosił, że 25 sierpnia został przyjęty i podpisany plan podziału Hortex Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podział Spółki Dzielonej przeprowadzony zostanie w trybie art. 529 ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Hortex
Scooby-Doo na opakowaniach dań gotowych w Żabce
W ofercie sieci sklepów Żabka pojawiły się dania obiadowe marki własnej Szamamm Kids. Charakteryzuje je wysoka jakość, smak i prosty skład, a także opakowania na licencji ulubionej przez dzieci postaci - ...
2021-09-10 Food & drinks
firmy:
Żabka
marki:
Szamamm
Scooby-Doo na opakowaniach dań gotowych w Żabce
×
Biedronka zbadała zmiany nawyków żywieniowych Polaków
Sieć Biedronka razem z pracownią badań społecznych IPSOS w czasie Forum Ekonomicznego w Karpaczu zaprezentowała najważniejsze wnioski z badania "Zwyczaje żywieniowe w Polsce. Co się zmieniło w ciągu ostatnich 25 lat?" ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Bakalie Kresto w kieszonkowym opakowaniu
Przyswajanie wiedzy to godziny spędzone na powtarzaniu materiału i wykonywaniu ćwiczeń. Intensywna praca wymaga wsparcia w postaci odpowiednio zbilansowanej diety. Ważne, aby dzień zaczynać od sycącego i lekkiego śniadania, a w ...
2021-09-10 Food & drinks
firmy:
VOG
marki:
Kresto
Bakalie Kresto w kieszonkowym opakowaniu
×
Nowy spot reklamowy batona Snickers
Kiedy jesteś głodny, robi się nieprzyjemnie? O niezręcznej sytuacji podczas przyjacielskiego spotkania i o tym, jak z niej wybrnąć, opowiada najnowszy spot promocyjny batona Snickers Creamy Peanut Butter. Bo jak podkreśla ...
2021-09-10 Food & drinks
firmy:
Mars Wrigley
,
Brandcomm
,
Garden of Words
,
MediaCom
marki:
Snickers
Syropy owocowe Fortuna w nowej wersji
Grupa Polmlek wprowadza na rynek nowe syropy owocowe Fortuna będące suplementami diety. W skład linii wchodzą syropy o smaku wiśniowym, malinowym oraz malinowym z cytryną, w opakowaniach 250 ml ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Polmlek
marki:
Fortuna
Syropy owocowe Fortuna w nowej wersji
×
poprzedni
następny
Kampania wprowadzająca krakersy Lay’s Oven Baked
"Powiedz TAK! Krakersom Lay's Oven Baked" to nazwa kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek krakersów wielozbożowych. Działania obejmują TV oraz digital, w tym social media i stronę internetową. Krakersy wielozbożowe Lay's ...
2021-09-10 Food & drinks
firmy:
PepsiCo
,
OMD Media Direction
,
VMLY&R
marki:
Lay's
Kaufland rozpoczyna świętowanie 20. urodzin
Firma Kaufland działa na polskim rynku od 20 lat. Sieć otwiera obchody jubileuszu kampanią "20 lat idę tam, gdzie wszystko mam". W spocie otwierającym kampanię zaprezentowano najważniejsze wydarzenia z życia ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Kaufland
,
Feel Movie
,
Huta 19
,
The Media Insight
Kampania wizerunkowa SuperMenu Anny Lewandowskiej
Catering dietetyczny SuperMenu rozpoczyna kampanię wizerunkową. Udział w niej weźmie ambasadorka i założycielka marki Anna Lewandowska. Działania marketingowe realizowane są pod hasłem "Jedz Super, poczuj się Super". Kampania wizerunkowa SuperMenu ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
SuperMenu
Bakterie Salmonella w jajkach z Biedronki
Na podstawie badań przeprowadzonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną stwierdzono obecność pałeczek Salmonella Enteritidis na powierzchni skorupek oraz w treści jaj Moja Kurka, będącej marką własną sieci Biedronka. - Spożycie produktu bez właściwej ...
2021-09-10 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Jeronimo Martins
Bakterie Salmonella w jajkach z Biedronki
×
ZPP apeluje o wzrost akcyzy na wódkę
W ciągu ostatnich 20 lat akcyza na piwo wzrosła o ok. 40%, podczas gdy opodatkowanie alkoholi spirytusowych pozostało bez zmian. - Wyrównanie tej różnicy i podwyżka akcyzy na wódkę w podobnej wysokości zapewniłaby 3 ...
2021-09-09 Soft drinks
Wypiekana przekąska od OneDayMore
Firma OneDayMore zachęca do wypróbowania alternatywy dla niezdrowych przekąsek. Wypiekane w piecu kulki zbożowe to nowatorskie połączenie zbóż z suszonymi owocami i warzywami. Konsumenci mogą wybierać spośród 5 smaków (na słodko ...
2021-09-09 Food & drinks
firmy:
OneDayMore
marki:
OneDayMore
Wypiekana przekąska od OneDayMore
×
poprzedni
następny
Nowe smaki muffinek od Dan Cake
Firma Dan Cake rozszerzyła ofertę słodkich przekąsek o muffinki z dwiema wersjami nadzienia: jogurtowo-cytrynowym oraz o smaku solonego karmelu. Babeczki z ciasta biszkoptowego nie zawierają konserwantów, syropu glukozowo-fruktozowego ani oleju ...
2021-09-09 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
marki:
Dan Cake
Nowe smaki muffinek od Dan Cake
×
poprzedni
następny
Mleczarnia Ryki rozwija sprzedaż w dyskontach
Jak podaje mleczarnia Ryki, sprzedaż jej serów w 2020 r. wyniosła 16.065 ton, w porównaniu do 15.628 ton rok wcześniej. Firma opiera swój rozwój na wzroście sprzedaży w Polsce, zwłaszcza w ...
2021-09-09 Food & drinks
firmy:
SM Ryki
„Nowa normalność” w branży detalicznej
Rok 2020 okazał się bezwzględny dla stacjonarnych sklepów detalicznych. Zaczęliśmy funkcjonować w zupełnie nowej rzeczywistości, a wiele sklepów zostało zmuszonych do zamknięcia butików i punktów stacjonarnych. - Zachowania konsumentów w ...
2021-09-09 Soft drinks
Plast-Box uruchamia platformę zakupową B2B
Producent opakowań z tworzyw sztucznych, startuje z platformą e-commerce dla firm z sektora B2B. Dzięki temu klienci Plast-Box będą mogli składać zamówienia w każdym dogodnym dla siebie terminie i miejscu, śledzić ...
2021-09-09 Soft drinks
firmy:
Plast-Box
[1]
316
|
317
|
318
|
319
|
320
|
321
|
322
|
323
|
324
|
325
|
326
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA