KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
ostatni miesiąc
Liczba wyszukanych artykułów: 8
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Od 22 października do wyczerpania zapasów dostępne są dwa nowe warianty kapsułek Cafissimo od Tchibo: Cinnamon Roll oraz Irish Cream. Limitowana edycja kapsułek Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
×
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Marka Big-Active poszerza ofertę o kolejny produkt. W linii herbat zielonych zadebiutowała herbata Big-Active z pitają i miętą. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
×
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, firma poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki. Nowe propozycje to ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba. - ¡Tierra! Organic ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
×
poprzedni
następny
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
W linii herbatek Herbapolu zadebiutowały dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem. - Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
działy
› innowacje i nowości [5]
› badania [1]
› promocje i PR [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Herbapol Lublin [2]
› Tchibo [2]
› Lavazza [1]
› Mokate [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [3]
› napoje bezalkoholowe [1]
› mleko [1]
› mięso i ryby [1]
› inne produkty [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› DDB & Tribal [1]
› Golden Submarine [1]
› OMD Media Direction [1]
marki
› Big-Active [1]
› Eduscho [1]
› Herbapol [1]
› Lavazza [1]
› Tchibo [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA