KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
Marki Bakalland i E.Wedel rozpoczynają strategiczne partnerstwo i wprowadzają na rynek nową linię przekąsek. Bakalie w wedlowskiej czekoladzie trafią wkrótce do ogólnopolskiej dystrybucji. Marki planują rozszerzenie współpracy o kolejne kategorie produktowe ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Biedronka
,
FoodWell
,
Lotte Wedel
,
24/7PR
,
Brandscope
,
CzteryCzwarte
,
Must Be Loud
,
Starcom
marki:
Bakalland
,
E.Wedel
Bakalland i E.Wedel wprowadzają wspólną linię produktów
×
poprzedni
następny
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, firma poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki. Nowe propozycje to ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba. - ¡Tierra! Organic ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
×
poprzedni
następny
Pierwszy Polak na czele Carrefour Polska
Tomasz Waligórski, obecny Dyrektor Operacyjny Carrefour Polska, z dniem 1 listopada 2024 roku obejmuje stanowisko Dyrektora Generalnego spółki. Zastąpi na tym stanowisku Tarcka Ouaibi. Tomasz Waligórski jest pierwszym Polakiem, który obejmie ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Pierwszy Polak na czele Carrefour Polska
×
Wartość rynku produktów roślinnych sięga 1,5 mld zł
24 października w trakcie konferencji Plant-Powered Perspectives odbyła się premiera raportu „Branża Żywności Roślinnej w Polsce 2024 – dane, szanse i wyzwania.” Twórcy raportu podjęli się próby zdefiniowania kategorii roślinnej, a ...
2024-10-24 Soft drinks
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
Intensywny, egzotyczny aromat oraz słodko-pikantna nuta indyjskiej przyprawy zainspirowały firmę Lorenz do stworzenia nowej edycji limitowanej – NicNac’s Curry Explosion. Marka NicNac’s kontynuuje kulinarną podróż po smakach z różnych części świata ...
2024-10-24 Food & drinks
firmy:
Lorenz-Bahlsen Snack World
marki:
NicNac's
NicNac’s z nową edycją limitowaną Curry Explosion
×
Coca-Cola wycofuje z Austrii 26 mln butelek napojów
Coca-Cola musiała wycofać z rynku austriackiego około 26 mln butelek napojów gazowanych, ponieważ mogą zawierać odłamki metalu. Chodzi o około 13 mln litrów napojów takich jak Coca-Cola, Fanta, Sprite i MezzoMix ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
Trwają zapisy do XIV Edycji Akademii Bezpiecznego Puchatka
Akademia Bezpiecznego Puchatka to program, który od 16 lat pomaga dzieciom zrozumieć zasady bezpieczeństwa w szkole, na drodze, w domu, w Internecie, w relacjach z rówieśnikami oraz podczas wypoczynku. Skierowany jest ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
marki:
Puchatek
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency we wrześniu 2024 roku średnia cena koszyka zakupowego wzrosła o 25 zł w skali miesiąca i 24 ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Biedronka
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Lidl
,
Makro Cash & Carry
,
POLOmarket
,
Selgros Cash&Carry
Wzrosła średnia cena koszyka zakupowego
×
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
Tej jesieni Wawel przedstawia nową markę CocoACH! Wśród nich znajdują się tabliczka CocoACH! o smaku wiśni (90 g) oraz tabliczka CocoACH! z kompozycją kakao z chrupiącymi wafelkami (90 g). Do odkrycia ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Wawel
marki:
Wawel
CocoACH! - kakaowa nowość z Wawelu
×
poprzedni
następny
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
Firma z segmentu bakalii ogłosiła premierę marki SLAY Enjoy the Flavour. Nowa linia przekąsek została stworzona z myślą o młodym pokoleniu, miłośnikach street foodu. Każdy wariant został ma starannie opracowany, aby ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Atlanta Poland
marki:
SLAY
Atlanta Poland wprowadza markę dla pokolenia Z
×
poprzedni
następny
Nowa wersja aplikacji Żappka
Aplikacja Żappka została udostępniona w nowej wersji, dzięki czemu jej użytkownicy zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Obecnie trwa ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Hortex wspiera kulturę filmową
Polska marka z prawie 80-letnią tradycją, podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
marki:
Hortex
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
One Agency
marki:
Knorr
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
×
poprzedni
następny
Selgros przygotowuje się na system kaucyjny
Selgros wyposaża swoje sklepy w technologię firmy TOMRA, co stanowi ważny krok w przygotowaniach do funkcjonowania w systemie kaucyjnym w Polsce. Sklepy zostaną wyposażone w urządzenia umożliwiające sprawny odbiór dużej liczby ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Selgros Cash&Carry
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
Marka Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na nowy poziom. Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
×
Limitowane gadżety za 1 zł od Pepsi
W ramach kampanii „Epic Choice” marka Pepsi przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Limitowane gadżety za 1 zł od Pepsi
×
poprzedni
następny
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Insignia wspiera „Akademię Smaku” marki Bosch
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”. Insignia jest pomysłodawcą i twórcą tej kulinarnej akademii, prowadzi ją dla brandu Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.) ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Bosch
,
Insignia
Kiepskie dane o sprzedaży detalicznej
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych we wrześniu 2024 r. była niższa niż przed rokiem o 3,0%. W porównaniu z sierpniem 2024 r. notowano spadek sprzedaży detalicznej o 5,7% – wynika z ...
2024-10-22 Soft drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA