KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Mineralne orzeźwienie Fortuny
Wizerunek marki oraz dystrybucję nowej linii napojów owocowych Minerado Agrosu Nova wzmacnia kolejna kampania telewizyjna, którą budują dwa spoty, emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN7, Polsat, TV4. Promują one Minerado w ...
2004-06-25 Soft drinks
Biesiady Kasztelańskie
28 czerwca ruszy promocja piwa marki Kasztelan. Akcja ma być jedną z wielu zaplanowanych na letni sezon - zapowiadają przedstawiciele firmy. Główną ideą akcji Kasztelana jest poszukiwanie spójności pomiędzy prowadzonymi różnymi ...
2004-06-25 Food & drinks
Austriacka firma opakowaniowa inwestuje w Rosji
Firma Mayr-Melhof potwierdziła wcześniejsze plany wejścia na rynek rosyjski. W najbliższym czasie nastąpi finalizacja akwizycji jednego z większych producentów opakowań kartonowych z St. Petersburga, która pozwoli na obsługę producentów żywności i ...
2004-06-25 Soft drinks
Grupa Żywiec kończy fuzję z Elbrewery
Spółka Żywiec SA kończy fuzję ze spółką Elbrewery SA bez podwyższenia kapitału zakładowego. Połączenie dwóch lokalizacji produkujących piwo ma pozwolić lepiej wykorzystać możliwości produkcyjne tych zakładów, podała spółka w czwartkowym komunikacie. Zdaniem ...
2004-06-25 Food & drinks
Hoop Cola w telewizji
Kampania Hoop Coli trwa od maja do końca lipca. Grupa docelowa to osoby w wieku 12-29 lat obojga płci. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki Hoop Cola oraz budowanie jej odpowiedniego ...
2004-06-25 Soft drinks
Finlandia Midnight Sun
Z 25 na 26 czerwca producent wódki Finanladia, po raz pierwszy zorganizuje w Polsce imprezę mającą na celu uczczenie wielkiego święta, jakim w Finlandii jest Midnight Sun. W tych dniach następuje ...
2004-06-25 Food & drinks
Woda odchudza
Dietetycy obliczyli, że po wypiciu dwóch szklanek wody tempo przemiany materii jest przez pół godziny większe o 30%. Powinno się jej dużo pić, szczególnie na początku diety odchudzającej. Jest to ważne ...
2004-06-25 Soft drinks
Sok Pomarańczowy Mild od Clippo
Na rynku pojawił się pierwszy sok ze słodkich brazylijskich pomarańczy - Clippo Źródło Witamin Mild. Produkt skierowany jest do konsumentów, dla których tradycyjny sok pomarańczowy jest zbyt kwaśny. Sok Clippo Mild ...
2004-06-24 Soft drinks
Sok Pomarańczowy Mild od Clippo
×
Fazer myśli o akwizycjach
Notowany na sztokholmskiej giełdzie szwedzko-fiński producent słodyczy, którego roczne obroty w 2003 r. sięgnęły 1,5 mld PLN, chce mocniej zakotwiczyć się na naszym rynku. W I kwartale Cloetta Fazer zanotował kilkuprocentowy ...
2004-06-24 Food & drinks
Kampania Gellwe w telewizji
Rozpoczęła się telewizyjna kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt firmy Gellwe - Tiger Energy Drink. W zdobyciu przez Tigera znaczącego udziału w rynku ma pomóc znany bokser - Dariusz Michalczewski - ...
2004-06-24 Soft drinks
POHiD dla dostawców
Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji promująca od początku swojego istnienia nowoczesne rozwiązania w zakresie jakości i bezpieczeństwa produktów w handlu detalicznym wydała "Informator dla dostawców". Część firm zrzeszonych w POHiD (m.in. Ahold ...
2004-06-24 Soft drinks
Prazdroj wypuścił na rynek nowy napój RTD
Plzensky Prazdroj (grupa SABMiller) zaprezentował nowy napój alkoholowy, będący pierwszym w ofercie produktem, niebędącym piwem. Produkt jest niskoalkoholowym napojem typu RTD (Ready To Drink) o smaku cytrynowo-jabłkowym i będzie się nazywał ...
2004-06-24 Food & drinks
Coca-Cola - Sportowa Gorączka
Firma zorganizowała kolejną dużą promocję, w której do wygrania jest 1,5 mln nagród. Są nimi szklanki z logo Coca-Cola (1 mln szt.), kubki izotermiczne (400 tys.), dmuchane fotele plażowe (100 tys ...
2004-06-24 Soft drinks
Inwestycje Rabena w Lublinie
Od czerwca działa w Lublinie nowe centrum dystrybucyjne firmy. Jest to siódma taka jednostka w Polsce. Do tej pory centra Rabena działały w Gądkach koło Poznania, Grodzisku Mazowieckim, Gliwicach, Strykowie, Straszynie ...
2004-06-24 Soft drinks
Utrzymały się korzystne tendencje w gospodarce
W maju kupowaliśmy wprawdzie znacznie mniej niż w kwietniu, ale korzystne tendencje w gospodarce utrzymały się. W tym roku można oczekiwać wzrostu PKB na poziomie 5,5-6%, prognozy na dwa następne lata ...
2004-06-24 Soft drinks
Czeka nas ekspansja europejskich potentatów sokowych?
W państwach byłej unijnej "15" konsumpcja soków i napojów niegazowanych sięga 15 mld l rocznie wobec ponad 4 mld l w Europie Wschodniej i 1,7 mld l w Rosji, co - ...
2004-06-23 Soft drinks
Kesz Owocny - nowe produkty Paoli
Marka Kesz wzbogaciła swoją ofertę o nowe napoje owocowe Owocny, które orzeźwiają podczas upałów (szczególnie kompozycja smakowa jabłko-mięta), gaszą pragnienie, a także są źródłem witamin i mikroelementów. Napoje nie zawierają sztucznych ...
2004-06-23 Soft drinks
Kesz Owocny - nowe produkty Paoli
×
Polmos Łańcut walczy o przetrwanie
Jeden z mniejszych producentów alkoholi wysokoprocentowych w Polsce wykazuje od 6 lat kilkumilionowe straty. Za ubiegły rok wyniosły one 12 mln PLN. Straty zwiększały się po przejęciu od skarbu państwa w ...
2004-06-23 Food & drinks
Coca-Cola - nowe plany w Europie
Zaledwie kilka miesięcy po kompromitującym wycofaniu się koncernu z brytyjskiego rynku wody mineralnej z marką Dasani oraz odłożeniu w czasie wejścia na rynek francuski i niemiecki, Coca-Cola finalizuje rozmowy dotyczące zakupu ...
2004-06-23 Soft drinks
Mokate poszerza ofertę dla HORECA
Firma rozszerzyła ofertę handlową dla sektora HORECA o nowe syropy owocowe. Koncentraty z rodziny Bionatural występują w czterech smakach: wiśniowym, malinowym, różanym i cytrynowym. Produkt można poznać po charakterystycznym szwajcarskim krzyżu w ...
2004-06-23 Soft drinks
[1]
2639
|
2640
|
2641
|
2642
|
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA