KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
kawa i herbata
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 27
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
Nestlé wprowadziło na rynek najnowszą innowację kawową, nową gamę rozpuszczalnej kawy, którą można stosować zarówno do picia na ciepło, jak i na zimno. Wprowadzona pod marką Nescafé Classic, gama występuje w ...
2024-11-06 Soft drinks
firmy:
Nestle
marki:
Nescafe
Nestle wprowadza innowacyjną kawę rozpuszczalną
×
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
Od 22 października do wyczerpania zapasów dostępne są dwa nowe warianty kapsułek Cafissimo od Tchibo: Cinnamon Roll oraz Irish Cream. Limitowana edycja kapsułek Tchibo Cafissimo to klasyczne espresso z delikatnym aromatem ...
2024-10-29 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Limitowana edycja jesienno-zimowych kapsułek Cafissimo
×
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
Marka Big-Active poszerza ofertę o kolejny produkt. W linii herbat zielonych zadebiutowała herbata Big-Active z pitają i miętą. Liście zielonej herbaty idealnie komponują się z dodatkami w postaci owoców czy płatków ...
2024-10-28 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Big-Active
Herbata zielona Big-Active z pitają i miętą
×
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
Po wprowadzeniu na rynek kawy Lavazza ¡Tierra! For Planet, firma poszerza linię ¡Tierra! w Polsce, wprowadzając nowe mieszanki. Nowe propozycje to ¡Tierra! For Africa oraz ¡Tierra! For Cuba. - ¡Tierra! Organic ...
2024-10-24 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Lavazza prezentuje nowe mieszanki kawowe
×
poprzedni
następny
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Kawa podrożała o 50% w dwa lata
Ceny kawy mielonej wzrosły aż o 50 proc. od 2022 r. Za półkilogramowe opakowanie kawy mielonej pod koniec 2022 r. średnio płaciliśmy 19,99 zł. Teraz jest to już 29,99 zł - ...
2024-10-18 Food & drinks
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu 2024 r. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z ...
2024-10-15 Food & drinks
firmy:
Tchibo
,
24/7Communication
,
DDB & Tribal
,
Golden Submarine
,
OMD Media Direction
marki:
Eduscho
Startuje jesienna odsłona kampanii Eduscho
×
poprzedni
następny
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
W linii herbatek Herbapolu zadebiutowały dwa nowe warianty: Mięta z cytryną i trawą cytrynową oraz Rumianek z limonką i ananasem. - Mięta wspomaga procesy trawienne, przyczynia się do prawidłowego funkcjonowania układu ...
2024-10-10 Soft drinks
firmy:
Herbapol Lublin
marki:
Herbapol
Nowości w linii herbatek ziołowo-owocowych Herbapolu
×
Wdrożenie rozporządzenia EUDR przesunięte o rok
Komisja Europejska zaproponowała odroczenie o rok wdrożenia dyrektywy EUDR (EU Deforestation Regulation). Nowe regulacje mają na celu ograniczenie wylesiania związanego z towarami - importowanymi, produkowanymi i eksportowanymi z Unii Europejskiej. Zasady ...
2024-10-08 Soft drinks
Blue Chai Latte w menu Tchibo
W menu kawiarni Tchibo pojawił się napój Blue Chai Latte. Nowość charakteryzuje oryginalny smak, unikatowy niebieski kolor oraz dobroczynne właściwości, dzięki obecności spiruliny w składzie. Wprowadzenie sezonowej pozycji do menu wspiera ...
2024-10-03 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Blue Chai Latte w menu Tchibo
×
Ile kawy wypijają Polacy?
Kawosze w Polsce wypijają średnio 2,4 filiżanki kawy, a aż 87% z nich sięga po nią każdego dnia. 31% pije dwie filiżanki dziennie, 30% jedną, a 22% trzy - wynika z ...
2024-09-30 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Ile kawy wypijają Polacy?
×
Jaką kawę najczęściej piją Polacy?
Regularne spożywanie kawy deklaruje aż 80% dorosłych Polek i Polaków. Kawa otacza nas wszędzie: pijemy ją w domu, w pracy, na studiach, podczas długich podróży. Rola, jaką odgrywa ona w kulturze ...
2024-09-27 Soft drinks
Pumpkin Spice Latte we własnym domu
Cieszące się popularnością Starbucks Pumpkin Spice Latte od teraz może być przygotowane w domu. Aromatyczny napój od września jest dostępny w ofercie Starbucks i Nescafe Dolce Gusto. Receptura napoju, oparta na ...
2024-09-26 Soft drinks
firmy:
Nestle
,
Starbucks
marki:
Nescafe
Pumpkin Spice Latte we własnym domu
×
Wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu
Do końca 2027 roku wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu, zaś w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria) cel ten ma zostać osiągnięty już do końca 2025 roku – ...
2024-09-23 Soft drinks
firmy:
Tchibo
Wszystkie opakowania kaw Tchibo mają nadawać się do recyklingu
×
Sierpniowa sprzedaż w małych sklepach wzrosła o 4,9%
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, w sierpniu całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 4,9% wyższa niż rok wcześniej, chociaż liczba transakcji zmniejszyła się ...
2024-09-23 Soft drinks
Ruszają kolejne zbiórki dla powodzian
Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Herbapol Lublin
,
Żabka
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
Tchibo przedstawia kolejną nowość z kawowego segmentu premium. Räritat Santa Bárbara to kawa speciality z Ameryki Łacińskiej. Wariant ten jest wyjątkowy, nie tylko ze względu na smak i jednolitość ziaren, ale ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
×
poprzedni
następny
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
Włoska firma kawowa ogłasza konkurs „Ciesz się włoskim espresso i wygrywaj”. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć nagrody, które wyrażają pasję do kawy najwyższej jakości. Konkurs rozpoczął się 26 sierpnia i potrwa ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Lavazza
,
Cut The Mustard
,
Solski Communications
marki:
Lavazza
Lavazza ogłasza konkurs dla konsumentów
×
Iced Latte i Cappuccino o smaku karmelu i gruszki w coffee barach Tchibo
We wrześniu Tchibo włączyło do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna ...
2024-09-09 Food & drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Iced Latte i Cappuccino o smaku karmelu i gruszki w coffee barach Tchibo
×
Ahmad Tea London w portfolio Vision & People
Agencja reklamowa Vision & People nawiązała współpracę z marką herbat Ahmad Tea London. Agencja zaproponowała nową komunikację kreatywną „AH moments...”, którą marka wdraża na polskim rynku od sierpnia 2024 roku. Vision ...
2024-09-03 Food & drinks
firmy:
Levant
,
Vision and People
marki:
Ahmad Tea
1
|
2
[2]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [9]
działy
› innowacje i nowości [13]
› badania [5]
› promocje i PR [5]
› handel [3]
› dostawcy [2]
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Tchibo [8]
› Herbapol Lublin [4]
› Lavazza [3]
› Nestle [3]
› Auchan [1]
› Bakalland [1]
› Carrefour [1]
› Colian [1]
› E.Leclerc [1]
› FoodWell [1]
› Levant [1]
› Mlekovita [1]
› Mokate [1]
› Starbucks [1]
› Żabka [1]
› ZPOW Dawtona [1]
kategorie rynkowe
› słodycze i przekąski [6]
› napoje bezalkoholowe [4]
› inne produkty [4]
› mleko [3]
› mięso i ryby [3]
› alkohol [2]
› owoce i warzywa [1]
firmy marketingowe
› 24/7Communication [1]
› Cut The Mustard [1]
› DDB & Tribal [1]
› Golden Submarine [1]
› OMD Media Direction [1]
› Solski Communications [1]
› Vision and People [1]
marki
› Tchibo [4]
› Lavazza [3]
› Nescafe [3]
› Ahmad Tea [1]
› Big-Acitve [1]
› Big-Active [1]
› Eduscho [1]
› Herbapol [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA