KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
ostatnie 3 miesiące
Liczba wyszukanych artykułów: 471
Nowa wersja aplikacji Żappka
Aplikacja Żappka została udostępniona w nowej wersji, dzięki czemu jej użytkownicy zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka, takich jak: Żabka Jush, Maczfit, Dietly czy Żabka Nano. Obecnie trwa ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Żabka
Wyniki sprzedaży w sklepach małoformatowych we wrześniu
Jak wynika z danych PIH i CMR Panel, we wrześniu 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2% niższa niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2024-10-23 Soft drinks
Hortex wspiera kulturę filmową
Polska marka z prawie 80-letnią tradycją, podjęła decyzję o strategicznym zaangażowaniu w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Hortex
,
Asap&Asap
marki:
Hortex
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
Z okazji premiery nowych smaków marka Knorr wraz ze streetwearowym brandem 2005 wypuściła limitowaną kolekcję ubrań, inspirowaną „najgorętszymi kluskami w mieście”. Za koncept i jego realizację w oparciu o działania influencerskie ...
2024-10-23 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
One Agency
marki:
Knorr
Streetwearowy drop w kampanii Nudli Knorr
×
poprzedni
następny
Selgros przygotowuje się na system kaucyjny
Selgros wyposaża swoje sklepy w technologię firmy TOMRA, co stanowi ważny krok w przygotowaniach do funkcjonowania w systemie kaucyjnym w Polsce. Sklepy zostaną wyposażone w urządzenia umożliwiające sprawny odbiór dużej liczby ...
2024-10-23 Soft drinks
firmy:
Selgros Cash&Carry
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
Marka Lubella i Rozkoszny zapraszają do udziału w nowej kulinarnej przygodzie, która przenosi gotowanie na nowy poziom. Od października miłośnicy makaronu będą mogli odkryć wyjątkowe przepisy na dania z makaronu, kupując ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Lubella
,
DDOB
,
Starcom
marki:
Lubella
Lubella przenosi gotowanie na nowy poziom
×
Limitowane gadżety za 1 zł od Pepsi
W ramach kampanii „Epic Choice” marka Pepsi przygotowała limitowany drop gadżetów kucharskich, stworzonych we współpracy z popularnym twórcą kulinarnym – Adrianem Owsianikiem, znanym jako Foxx Gotuje. Od 21 października wszyscy chętni ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
marki:
Pepsi
Limitowane gadżety za 1 zł od Pepsi
×
poprzedni
następny
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
Marka Grześki (Colian), ruszyła z kolejną odsłoną komunikacji w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki-Grześki”. Kluczowym elementem tegorocznej kampanii jest nowy spot reklamowy, który będzie emitowany w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ...
2024-10-22 Food & drinks
firmy:
Colian
,
AżTuNagle
,
Initiative
,
Kolterman Media Communications
,
Lemon
,
NAV Agency
marki:
Grześki
Kolejna odsłona kampanii marki Grześki
×
Insignia wspiera „Akademię Smaku” marki Bosch
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”. Insignia jest pomysłodawcą i twórcą tej kulinarnej akademii, prowadzi ją dla brandu Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.) ...
2024-10-22 Soft drinks
firmy:
Bosch
,
Insignia
Kiepskie dane o sprzedaży detalicznej
Sprzedaż detaliczna w cenach stałych we wrześniu 2024 r. była niższa niż przed rokiem o 3,0%. W porównaniu z sierpniem 2024 r. notowano spadek sprzedaży detalicznej o 5,7% – wynika z ...
2024-10-22 Soft drinks
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
Firma FoodCare przeprowadza rebranding marki Fitella. Nowa odsłona, to nie tylko odświeżona identyfikacja wizualna, ale także rozszerzona oferta produktów z dodatkową porcją białka, pod nazwą Fitella Protein. - Nowa identyfikacja wizualna ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Fitella
Fitella odświeża logo i wprowadza linię produktów proteinowych
×
Wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych przekroczyła 150 mld zł
W okresie od stycznia do sierpnia 2024 r. wartość eksportu towarów rolno-spożywczych z Polski wyniosła 34,75 mld EUR (150,1 mld zł) i była wyższa o 0,2 mld EUR w stosunku do ...
2024-10-21 Soft drinks
Wartość eksportu artykułów rolno-spożywczych przekroczyła 150 mld zł
×
Czy Polacy obchodzą Halloween?
Ostatnie dni października tradycyjnie skłaniają Polaków ku odwiedzinom na grobach bliskich, a co za tym idzie planowaniu wyjazdów, rodzinnych spotkań czy zakupowi zniczy. Od lat jednak w Polsce zyskuje popularność tradycja ...
2024-10-21 Soft drinks
Czy Polacy obchodzą Halloween?
×
poprzedni
następny
Biedronka otwiera wirtualny sklep na Roblox
Sieć sklepów Biedronka wkracza na platformę Roblox. Jakie są tajniki pracy w Biedronce, na czym polega obsługa klientów i jak szybko oraz mądrze robić zakupy? Tego wszystkiego będzie można doświadczyć w ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Biedronka
Biedronka otwiera wirtualny sklep na Roblox
×
Nowa linia ciast od Gellwe
W ofercie FoodCare pojawiły się nowe produkty marki Gellwe, skierowane do miłośników domowych wypieków: babeczki Choco Lawa, Ciasto Zebra oraz Babeczki Jagodzianki. Nowości w ofercie, to połączenie tradycji z trendami, które ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Gellwe
Nowa linia ciast od Gellwe
×
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
Jesienną propozycją od firmy Mokate jest Mokate Cappuccino Pumpkin Spice – propozycja producenta na uprzyjemnienie sobie chłodniejszych dni. Nowa wariacja od Mokate łączy mleczną piankę i kawę ze smakiem dyni wzbogaconym ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Mokate
Jesienny smak od Mokate Cappuccino
×
Dolina Dobra rusza z konkursem i promocją
Producent Kiełbasek Śniadaniowych, przygotował specjalny konkurs. Zwycięzca nagrody głównej otrzyma voucher na kwotę 30 tys. zł do wykorzystania na zakupy w sklepie IKEA. Dodatkowo od 24 do 29 października promocyjne opakowania ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
Goodvalley
marki:
Dolina Dobra
Dolina Dobra rusza z konkursem i promocją
×
Rusza druga odsłona globalnego programu Act For Food
Grupa Carrefour uruchamia drugą odsłonę programu „Act For Food”. W jego ramach Carrefour Polska ogłosił właśnie 5 swoich lokalnych zobowiązań handlowych dotyczących zwiększenia dostępności zdrowych produktów dla klientów. Celem realizowanej strategii ...
2024-10-21 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Rusza druga odsłona globalnego programu Act For Food
×
OSM Piątnica promuje śmietanę 18%
21 października OSM Piątnica rozpoczyna kampanię promującą śmietanę 18%. W spocie podkreślono najważniejsze właściwości tej najpopularniejszej w Polsce śmietany: nie warzy się w gorących daniach i znakomicie podkreśla smak domowych potraw ...
2024-10-21 Food & drinks
firmy:
OSM Piątnica
marki:
Piątnica
Przepisy blokujące sprzedaż alkotubek usuną z rynku praliny z alkoholem?
Kontrowersje wokół zw. „alkotubek”, czyli saszetek z alkoholem przypominających dziecięce przekąski może mieć dalsze konsekwencje. Projekt ustawy, której celem jest zakazanie sprzedaży alkoholu w innej formie niż płynna może uderzyć również ...
2024-10-21 Food & drinks
[1]
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
[24]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA