KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
napoje bezalkoholowe
Rebel Media
Liczba wyszukanych artykułów: 11
Rebel Media wygrał przetarg grupy spółek Danone
Agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone. Rozpoczęto już realizację umowy. Pierwsza, większa współpraca z klientem ...
2024-06-14 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Żywiec Zdrój
,
Rebel Media
marki:
Żywiec Zdrój
,
YoPRO
Rebel Media wygrał przetarg grupy spółek Danone
×
Kampania promująca System Jakości Certyfikowany Produkt
Branża owocowo-warzywna wprowadziła system jakości Certyfikowany Produkt (CP). Znak jakości CP na produkcie gwarantuje kupującym, że sięgają po produkt o wysokiej wartości odżywczej, a producentom ułatwia wyróżnienie ich artykułów na sklepowej ...
2019-03-19 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
,
Rebel Media
KUPS wprowadza System Jakości Certyfikowany Produkt
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) wprowadza System Jakości Certyfikowany Produkt (CP). Jest on nadawany przetworom owocowo-warzywnym, które spełnią określone wymagania i poddane zostaną procedurze kontrolnej. Oznakowanie graficzne na opakowaniu ...
2018-11-21 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
PR Hub
,
Rebel Media
KUPS wprowadza System Jakości Certyfikowany Produkt
×
Soki Tymbark w najpopularniejszych serialach
Marka Tymbark, jako lider rynkowy w swojej kategorii na różne sposoby chce przypominać o tym, że soki owocowe to ważny element codziennej diety. Tym razem soki Tymbark pojawią się w najpopularniejszych ...
2017-03-16 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Tymbark
,
Rebel Media
marki:
Tymbark
Startuje VI edycja programu promującego warzywa i owoce
W marcu rozpoczęła się VI odsłona kampanii edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" - programu realizowanego przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków. Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw ...
2017-03-06 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
Startuje VI edycja programu promującego warzywa i owoce
×
Kubuś zaprasza na plażę
Wraz z telewizją TVN marka Kubuś wyruszyła w wakacyjną podróż po Polskim Wybrzeżu. Wszystko to w ramach realizowanego "Projektu Plaża". W miniony weekend Kubuś pojawił się w Świnoujściu. Kolejne kurorty ...
2016-07-07 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Rebel Media
,
VOC Events
marki:
Kubuś
Kubuś zaprasza na plażę
×
poprzedni
następny
Rusza nowa edycja programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Warzywo, owoc i sok już po raz piąty staną się głównymi bohaterami edukacyjnej akcji pt. "5 porcji warzyw, owoców lub soku". Program realizowany jest przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków, które ...
2016-02-23 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Michael Bridge Communication
,
Rebel Media
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Celem realizowanej przez Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej "5 porcji warzyw, owoców lub soku" było zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po te produkty. I chociaż spożycie warzyw, owoców ...
2015-12-28 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Widać efekty programu „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
×
Znane postaci ambasadorami kampanii KUPS
Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęło tegoroczną edycję kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. Jej ambasadorami są Katarzyna Glinka i Andrzej Polan. Głównym celem akcji, podobnie jak w latach ...
2015-02-24 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Ruszyła IV edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
Wystarczy minimum 400 g owoców i warzyw aby zapewnić 5 porcji zdrowia w ciągu dnia. Właśnie wystartowała czwarta edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”, którego organizatorem jest Stowarzyszenie ...
2015-02-11 Soft drinks
firmy:
Krajowa Unia Producentów Soków
,
Rebel Media
Ruszyła IV edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”
×
poprzedni
następny
Kubuś zaprasza do letniej zabawy na wybrzeżu
Kubuś Play i Waterrr wraz z telewizją TVN wyrusza w wakacyjną podróż po polskim wybrzeżu. Przez pięć weekendów "Projektu Plaża" marka zawita do takich kurortów jak: Kołobrzeg, Mielno, Darłowo, Władysławowo ...
2014-07-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Rebel Media
marki:
Kubuś
Kubuś zaprasza do letniej zabawy na wybrzeżu
×
poprzedni
następny
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [11]
działy
› promocje i PR [10]
› badania [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Krajowa Unia Producentów Soków [7]
› Grupa Maspex [3]
› Danone [1]
› Tymbark [1]
› Żywiec Zdrój [1]
kategorie rynkowe
› owoce i warzywa [7]
› mleko [1]
firmy marketingowe
› Rebel Media [11]
› Michael Bridge Communication [2]
› PR Hub [2]
› VOC Events [1]
marki
› Kubuś [2]
› Tymbark [1]
› YoPRO [1]
› Żywiec Zdrój [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA