KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53198
Ustronianka Do Dna
Kolejnym etapem kampanii reklamowej Ustronianki w oparciu o wizerunek Kayah, jest wprowadzenie na rynek naturalnej wody mineralnej niegazowanej w butelkach PET 2 l. Na etykiecie umieszczony jest wizerunek artystki i nazwa ...
2004-06-15 Soft drinks
Ustronianka Do Dna
×
Pepsi wprowadza nową linię napojów Toma Active
Toma Active to nowoczesny napój zawierający 50% soku. Zawiera błonnik ze zbóż, dzięki któremu jest pożywną przekąską, zaspokaja głód i dobrze wpływa na sylwetkę, wspomagając procesy trawienne. Napój występuje w dwóch smakach: ...
2004-06-15 Soft drinks
Innowacja od Javo Beverage
Amerykańska firma działająca m.in. w sektorze napojowym wprowadziła na rynek skoncentrowany napój, który można samodzielnie wymieszać z mlekiem oraz lodem i uzyskać kawę mrożoną. Produkt o nazwie Javo Ice jest sprzedawany w ...
2004-06-15 Soft drinks
Promocja konsumencka marki Absolwent
Polmos Białystok prowadzi akcję informującą o zabezpieczeniach oryginalności wódki Absolwent, którymi są: zrywalny hologram z etykiety i banderola ze znakami holograficznymi umieszczona na zakrętce. Chcąc upowszechnić te informacje, producent organizuje konkurs. Aby ...
2004-06-15 Food & drinks
Nałęczowianka - "Trusted Brand 2004"
Naturalna woda mineralna Nałęczowianka, została uhonorowana tytułem Marki Godnej Zaufania i zdobyła Srebrne Godło "Trusted Brand 2004". Nałęczowianka uzyskała najwyższe noty w kategorii Soki/ Wody/ Napoje za: jakość, silny wizerunek, zaspokojenie potrzeb ...
2004-06-15 Soft drinks
Rexam wyprodukuje więcej małych puszek
Koncern opakowaniowy przekształci część zakładu wytwarzającego puszki aluminiowe w Gelsenkirchen (Niemcy) aby móc tam rozpocząć produkcję wąskich puszek wykorzystywanych najczęściej w rozlewie napojów energetycznych (250 ml). Zakład wytwarza w tej chwili ...
2004-06-15 Soft drinks
Clear Channel rozszerza ofertę
Firma reklamy zewnętrznej podpisała porozumienia dotyczące reklamy we wnętrzach kolejnych hipermarketów. Zasięg oferty został poszerzony o 34 obiekty należące do sieci E.Leclerc i miniMal. Ponadto, na życzenie klientów i we współpracy z ...
2004-06-15 Soft drinks
Wyborowa - nowy gin smakowy
W maju firma wprowadziła na rynek gin smakowy - Seagram`s Lime Twisted Gin. Jest to łagodny Seagram`s Gin wzbogacony o naturalny aromat limonki. Opakowanie: butelki 0,35 i 0,7 l. Sugerowana cena ...
2004-06-15 Food & drinks
Grafobal Skalica obniżył obroty
Największy na Słowacji producent opakowań tekturowych obniżył w I kwartale przychody o 8% w stosunku do analogicznego okresu w 2003 r. Wyniosły one 434,1 mln SKK. W okresie styczeń-marzec Grafobal wyprodukował ponad ...
2004-06-15 Soft drinks
Owens-Illinois ma zgodę na akwizycję
Amerykański koncern uzyskał zgodę Komisji Europejskiej (KE) na przejęcie BSN Glasspack, dzięki czemu zdobędzie pozycję lidera na rynku opakowań szklanych w Europie. Zgoda KE była ostatnią formalnością niezbędną do zakończenia akwizycji. Owens-Illinois ...
2004-06-15 Soft drinks
Nagrody gospodarcze prezydenta
Wydarzeniem pierwszego dnia Targów Technologii Przemysłowych i Dóbr Inwestycyjnych w Poznaniu było wręczenie dorocznych Nagród Gospodarczych Prezydenta RP. Kapituła, spośród 170 firm zgłoszonych w ośmiu kategoriach, nominowała do wyróżnień 24 przedsiębiorstwa. Prezydent ...
2004-06-15 Soft drinks
Inflacja najwyższa od dwóch lat
GUS poinformował, że inflacja w maju, liczona rok do roku, wyniosła 3,4%. W samym maju inflacja wzrosła o 1%. W kwietniu inflacja roczna była na poziomie 2,2%. Opublikowane dane są znacznie ...
2004-06-15 Soft drinks
Większa sprzedaż branży spirytusowej
Wódka czysta znalazła się na drugiej pozycji (po lodówkach i zamrażarkach) wśród 63 produktów badanych przez GUS, których produkcja wzrosła najbardziej w 2003 r. Wytworzono jej 32% więcej niż w 2002 ...
2004-06-14 Food & drinks
Tymbark wchodzi w nowe napoje
Firma wprowadza najnowszą technologię rozlewu soków i napojów - rozlew aseptyczny do butelek plastikowych. Jest to technologia nowej generacji, która umożliwia produkcję soków i napojów bez konserwantów i barwników, w specjalnych ...
2004-06-14 Soft drinks
Tymbark wchodzi w nowe napoje
×
Lech wraca do zieleni
Pod hasłem "Zielone jak..." Kompania Piwowarska wprowadza na rynek zieloną butelkę oraz nową, uproszczoną etykietę piwa Lech. Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy spółki, informuje, że brązowe opakowania będą stopniowo wycofywane. Zmiany są podyktowane ...
2004-06-14 Food & drinks
Coca-Cola - nowa marka w Niemczech
Koncern planuje wprowadzenie w Niemczech nowej marki wody mineralnej o nazwie Ipsei. Launch jest związany z rezygnacją firmy z wprowadzenia do Niemiec i Francji wody Dasani, która skompromitowała Coca-Colę na wyspach ...
2004-06-14 Soft drinks
Roleski liczy na podwojenie eksportu
Należąca do Marka Roleskiego firma dzięki współpracy z wielkimi sieciami handlowymi zdobyła spory udział w rynku musztard, majonezów, ketchupów i sosów majonezowych. Wydała już 9 mln PLN na rozbudowę zakładu pod ...
2004-06-14 Food & drinks
Odważ się na więcej - skocz na bungee
Podczas trwania Juwenaliów w 4 największych aglomeracjach odbyły się eventy zorganizowane dla Pepsi Cola. Na terenie Juwenaliów stworzono stoiska sprzedażowe, gdzie można było zakupić napoje Pepsi. Wsparciem sprzedaży była dystrybucja ulotek-kuponów ...
2004-06-14 Soft drinks
Nowy dystrybutor alkoholi
Sieć Dystrybucyjna Haag, kontrolowana przez amerykański fundusz typu venture capital zamierza niską ceną pokonać konkurentów na hurtowym rynku alkoholowym w Polsce. Dystrybucja alkoholi wysokoprocentowych to stosunkowo nowa działalność Haag, specjalizującej się głównie ...
2004-06-14 Food & drinks
Szansa na wysoki eksport
W tym roku znów jest szansa na dwucyfrowy wzrost eksportu. Polskie firmy wiedzą, że nie są w stanie rozwijać się, funkcjonując jedynie na krajowym rynku. By eksport był sukcesem, trzeba najpierw ...
2004-06-14 Soft drinks
[1]
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
KitKat oficjalnym batonikiem Formuły 1
Soft drinks
Absolut wprowadza limitowaną edycję butelki Andy'ego Warhola
Food & drinks
Wedel zapowiada podwyżki cen czekolady
Food & drinks
Nowe zimowe smaki od Soplicy
Food & drinks
ROVEMA i POLO ogłaszają partnerstwo
Soft drinks
Carrefour przyspiesza pilotaż systemu kaucyjnego
Soft drinks
Świąteczna ciężarówka... sieci Lidl
Soft drinks
Guillin Polska zakończył inwestycję
Soft drinks
Kolekcja Gatta inspirowana czekoladą Wedla
Soft drinks
10 000 posiłków dla jeży dzięki kampanii marki Jeżyki
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA