KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Tesco buduje magazyn
Największa w Polsce sieć hipermarketów zainwestuje 100 mln PLN w centrum dystrybucyjne świeżej żywności. Nowe centrum o powierzchni 14 tys. m2, które ma ruszyć na początku 2005 r. powstanie w podwarszawskim ...
2004-05-17 Soft drinks
Jacobs Ice Presso - początek kampanii
W maju Kraft Foods Polska Sp. z o.o. wprowadza szeroko na rynek napój kawowy Jacobs Ice Presso. Jedna puszka napoju ma moc dwóch filiżanek kawy espresso, a produkt najlepiej smakuje schłodzony. Jacobs ...
2004-05-17 Soft drinks
Pomoc w wejściu na rynek niemiecki
Niemiecka firma TSI pomaga m.in. polskim firmom wejść na zachodni rynek. - Wschodnioeuropejscy producenci, którzy nie mają środków na promocję własnego brandu mogą dostarczać produkty partnerom handlowym pod ich marką - mówi ...
2004-05-17 Soft drinks
Sieć Piotr i Paweł rozpocznie ekspansję na wschodzie
Poznańska sieć supermarketów delikatesowych planuje otwarcie w tym roku jeszcze 3-4 nowych placówek. Co najmniej jedna z nich ma powstać na wschód od Wisły. Obecnie najdalej wysunięte na wschód obiekty Piotr ...
2004-05-17 Soft drinks
Ustawa o sieciach dyskontowych bez zmian
Sejm odrzucił projekt nowelizacji ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, który przewidywał skreślenie kontrowersyjnych przepisów dotyczących m.in. sprzedaży towarów w sklepach wielkopowierzchniowych i dyskontowych, jako niezgodnych z prawem unijnym. Czynem nieuczciwej konkurencji nadal ...
2004-05-17 Soft drinks
Wielka transakcja na rynku nieruchomości
Ponad 700 mln EUR zapłaciło amerykańskie konsorcjum Apollo-Rida za 28 centrów handlowych firmowanych przez niemiecki koncern Metro. Pod koniec kwietnia Amerykanie sfinalizowali transakcję ze spółką Immopol powołaną przez niemieckie banki do budowania ...
2004-05-17 Soft drinks
Wielka transakcja na rynku nieruchomości
×
Nowa woda Multivity
Kropla Beskidu to nowa naturalna woda źródlana, którą wprowadza na polski rynek spółka Multivita. Woda ta wydobywana jest ze źródeł położonych w otulinie Popradzkiego Parku Krajobrazowego w Beskidzie Sądeckim. Kropla Beskidu ...
2004-05-15 Soft drinks
Polmos Białystok wprowadza wódkę imbirową
Firma zaprezentowała nową wódkę - Imbirową Indyjską. Produkt o zawartości alkoholu 40% to wódka smakowa aromatyzowana maceratem z korzenia imbiru, który w medycynie azjatyckiej uchodzi za afrodyzjak. Wódkę proponuje się spożywać ...
2004-05-15 Food & drinks
...a V&S nowy wizerunek Ginu Lubuskiego
Firma V&S Luksusowa (b. Polmos Zielona Góra) wprowadziła na rynek nowy wizerunek Ginu Lubuskiego. Zmiana dotyczy butelki (nowy kształt, ornament ze szkła miedzy etykietą a nakrętką, przedstawiający gałązkę jałowca z owocami) ...
2004-05-15 Food & drinks
Agros Nova umacnia pozycję w kraju
W I kw. tego roku Agros Nova o 6% przekroczyła plan sprzedaży. Prezes Robert Niewiadomski stwierdził na wczorajszej konferencji, że jest przekonany, iż uda się osiągnąć 733 mln PLN wpływów za ...
2004-05-15 Soft drinks
Leclerc inwestuje we własną rozlewnię
Francuska sieć handlowa, która jest na tamtejszym rynku liderem w dystrybucji butelkowanej wody (z udziałem 17,4%), inwestuje we własny zakład rozlewający wodę w Laqueuille, gdzie rozlewana jest również znana woda Volvic ...
2004-05-15 Soft drinks
Okocim - wyniki I kwartału
Carlsberg Okocim poinformował o wynikach osiągniętych w I kwartale tego roku. Przychody w tym okresie wzrosły do 200,4 mln PLN (z 189,2 mln rok wcześniej), natomiast strata netto spadła do 29,1 ...
2004-05-15 Food & drinks
Nałęczowianka vs Nałęczów Zdrój
Zakład Leczniczy Uzdrowisko Nałęczów S.A. i Nałęczowianka sp. z o.o. wystąpiły do sądu przeciwko spółce z o.o. Nałęczów Zdrój o zaniechanie czynów nieuczciwej konkurencji i zakazanie używania znaku towarowego. Twierdzą, że ...
2004-05-15 Soft drinks
Piątnica umacnia się na pozycji lidera
Spółdzielnia Mleczarska z Piątnicy planuje osiągnąć 10% (obecnie 8%) udziałów w rynku śmietany. Dzięki temu umocni się na pozycji lidera tej kategorii. Rynek śmietan charakteryzuje się bardzo dużym rozdrobnieniem. Z badań przeprowadzonych ...
2004-05-15 Food & drinks
Milo wprowadza elementy pre-sellingu
Z myślą o poprawie jakości obsługi swoich klientów wszyscy przedstawiciele handlowi Milo otrzymali palmtopy. - Rozwiązanie to w znacznej mierze ułatwia wykonywanie pracy sprzedawcom, fakturzystkom czy magazynierom zatrudnionym w spółce - ...
2004-05-15 Soft drinks
Bols otrzymał ISO 14001
W Pałacu działyńskich w Poznaniu odbyła się uroczystość wręczenia firmie Bols Certyfikatu Systemu zarządzania środowiskiem ISO 14001, Kryształowego Pucharu Wielkopolski oraz Złotego Medalu. Z rąk dyrektora TV Suddeutschland, dr Ryszarda Musiała ...
2004-05-15 Food & drinks
Gadżety w opakowaniach z żywnością bez VAT
Akcje wkładania do opakowań dodatkowych produktów, zachęcających do zakupu, prowadzi wiele firm. Jedną z nich jest spółka Frito Lay Poland. Do paczek chipsów spółka wrzucała m.in. żetony z podobiznami piłkarzy, będące dodatkową ...
2004-05-15 Soft drinks
Wschodnia ofensywa polskiej koalicji
Grupa dziewięciu średnich firm reprezentujących różne segmenty produkcji spożywczej, o łącznych obrotach sięgających miliard złotych rocznie, zamierza zwiększyć sprzedaż i produkcję dzięki ścisłej współpracy w rozwoju eksportu. - Naszym celem jest ...
2004-05-13 Soft drinks
Narzan otrzymał pożyczkę EBOR
Jeden z najbardziej znanych rosyjskich producentów wody mineralnej otrzymał pożyczkę w wysokości 12,25 mln USD z Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Pieniądze zostaną wykorzystane w ramach programu inwestycyjnego spółki. Narzan zwiększy ...
2004-05-13 Soft drinks
Początek kampanii Kasztelana
W drugiej połowie maja rozpoczyna się kampania reklamowa piwa Kasztelan na nośnikach reklamy zewnętrznej. Jest to kolejna akcja mająca na celu budowanie wizerunku marki, jako idealnego piwa podczas chwil relaksu po ...
2004-05-13 Food & drinks
[1]
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
|
2659
|
2660
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA