KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53188
Branża napojowa odczuwa skutki trendów żywieniowych
Spożycie napojów gazowanych w USA spada konsekwentnie każdego roku. Spożycie napojów takich Coke Classic czy Pepsi-Cola wyniosło w ubiegłym roku tyle co w 1998 r. Główną przyczyną niższej sprzedaży są zmiany w ...
2004-06-09 Soft drinks
Typowanie z Carlsbergiem
PiłCarlski serwis internetowy www.carlsberg.pl uruchomiony specjalnie dla kibiców poszerzony został o kolejną interaktywną atrakcję. Ruszył nowy konkurs pt. Typowanie. Uczestnicy typują wyniki piłCarlskich spotkań EURO 2004TM, a Ci którzy zrobią to ...
2004-06-09 Food & drinks
Dotacje unijne
"Rzeczpospolita" dotarła do nieoficjalnej listy, z której wynika, że co najmniej 40 różnorodnych rodzajów działalności, związanych w szczególności z produktami żywnościowymi oraz roślinami i zwierzętami, prawdopodobnie nie zapewni sobie prawa do ...
2004-06-09 Soft drinks
Afera spirytusowa - c.d.
Co najmniej 2,5 mln butelek wódki powstało z płynu do spryskiwaczy samochodowych, który zachodniopomorski gang przerobił na czysty chemicznie spirytus. Wyniki tylko jednej ogólnopolskiej akcji urzędników skarbowych i CBŚ są porażające: ...
2004-06-09 Food & drinks
Wimm-Bill-Dann informuje o spadku sprzedaży
Lider rosyjskiego rynku soków i przetworów mlecznych poinformował o 25% spadku netto w I kwartale 2004 r. Niższy zysk jest związany ze wzrostem wydatków marketingowych. W ciągu pierwszych trzech miesięcy roku WBD ...
2004-06-09 Soft drinks
Galeo w internecie
7 czerwca ruszył serwis www.galeo.pl (Kamis-Przyprawy), którego zadaniem jest wspieranie wizerunku marki. Konsekwencją prowadzonej polityki marketingowej Galeo ma być uzyskanie silnej i znaczącej pozycji wśród obecnych graczy rynku przypraw ekonomicznych. Serwis dedykowany ...
2004-06-09 Food & drinks
Princes przejmuje Well Well Well
Brytyjski producent napojów i żywności, firma Princes, poinformowała o przejęciu drugiego co do wielkości gracza na krajowym rynku wody mineralnej - spółkę Well Well Well. Strony nie ujawniły wartości transakcji. Dzięki tej ...
2004-06-09 Soft drinks
Kampania reklamowa wafli Familijnych
Na początku czerwca rozpoczęła się telewizyjna kampania reklamowa wafli Familijnych produkowanych przez Przedsiębiorstwo Cukiernicze Jutrzenka SA. Akcja potrwa do końca lipca. Spoty emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie, TV4, TVN-ie i TVN ...
2004-06-09 Food & drinks
Koniec restrukturyzacji w Mieszku
W zakończonym na niewielkim plusie I kw. roku producent słodyczy zwiększył sprzedaż w kraju o 8%, a za granicą o 23%. Wszystko wskazuje na to, że II kw. będzie równie dobry. - ...
2004-06-08 Food & drinks
Absurdalne sprawozdania o nadmiernych zapasach
Do 30 czerwca pierwsza grupa przedsiębiorców produkujących lub wprowadzających do obrotu wyroby zawierające cukier musi złożyć sprawozdania o posiadanych zapasach. Wiadomo już, że ich rzetelne policzenie jest niewykonalne. Obowiązek sprawozdawczości spadł ...
2004-06-08 Soft drinks
PepsiCo - Odważ Się Na Więcej
Trwa I część akcji promocyjnej PepsiCo - Soccer. Aby wziąć udział w konkursie należy wysyłać kody z nakrętek lub kapsli napojów PEPSI. Co sobotę można w losowaniu wygrać 10 000 PLN ...
2004-06-08 Soft drinks
Płyn do spryskiwaczy w butelkach
W nielegalnych destylarniach rozrzuconych po zachodniopomorskich wsiach gangsterzy przerabiają płyn do spryskiwaczy na czysty chemicznie spirytus. Instalują w gospodarstwach 600-litrowe kadzie ze stali nierdzewnej, olbrzymie grzałki i chłodziarki służące do skraplania ...
2004-06-08 Food & drinks
VENTURA dla Agros Nova
Spółka otrzymała prestiżową nagrodę VENTURA w konkursie zorganizowanym przez Enterprise Investors (EI), w kategorii: wydarzenie roku. Jury konkursu doceniło Agros Nova za przeprowadzeną w ubiegłym roku fuzję Agros Fortuny i Sondy. Venturę ...
2004-06-08 Soft drinks
Interaktywna oferta Makro
Makro Cash And Carry Polska uruchomiło w ramach swojej strony internetowej interaktywny mechanizm prezentacji oferty - wydawanych co dwa tygodnie katalogów promocyjnych. Interaktywna Oferta Makro powstała jako alternatywny kanał dystrybucji katalogów Makro ...
2004-06-08 Soft drinks
Rosja - powtórka z 1998 r?
W Rosji coraz głośniej mówi się o możliwym kryzysie finansowym. Po rynku od kilku tygodni krążą czarne listy banków, które jakoby mogą mieć kłopoty ze służbami nadzoru finansowego. Władze zaprzeczają ich ...
2004-06-08 Soft drinks
Trzymaj linię ze "Smukłą Linią"
Prime Food wprowadził na rynek nową grupę produktów "Smukła Linia", której towarzyszyć będzie kampania edukacyjna skierowana bezpośrednio do konsumentów. Jesienią planowana jest kampania reklamowa tego produktu. Głównym elementem kampanii promocyjnej i edukacyjnej ...
2004-06-08 Food & drinks
Czas na zmiany w reklamie
Przez lata marketing w Internecie opierał się głównie na konwencjonalnych banerach. Teraz agencje reklamowe pracują nad materiałami reklamowymi, które Internauci sami będą chcieli oglądać, a co więcej - prześlą je również ...
2004-06-08 Soft drinks
Ostatnie "podwójne" wydanie HBN
Jak już informowaliśmy wcześniej, dzisiaj po raz ostatni dostarczymy Państwu serwis HBN w dwóch formułach - dotychczasowej i nowej.Prosimy o kontakt wszystkich użytkowników serwisu, którzy jak dotąd nie otrzymali hasła i ...
2004-06-07 Soft drinks
Janusz Palikot chce przejąć Polmos Białystok
Polmos Lublin jest zainteresowany udziałem w prywatyzacji Polmosu Białystok. Oprócz tego prowadzi rozmowy o przejęciu innych firm. Analizuje też możliwość wejścia na warszawską giełdę - poinformował prezes Polmosu Lublin, Janusz Palikot ...
2004-06-07 Food & drinks
Hoop wchodzi do Niemiec
Producent napojów i wody mineralnej planuje zwiększenie aktywności na rynku niemieckim. Już w połowie czerwca chce tam rozpocząć intensywną sprzedaż swoich produktów. Wysyłka pierwszej partii napojów planowana jest już na połowę ...
2004-06-07 Soft drinks
[1]
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
[2660]
OSTATNIE WYDANIE
Przychody Dino z dwucyfrowym wzrostem
Soft drinks
DS Smith zainwestuje ponad 25 mln EUR
Soft drinks
MCI inwestuje w Nice To Fit You
Soft drinks
Biedronka wspiera polską piłkę ręczną
Soft drinks
Marka Krakowski Kredens wraca na rynek
Soft drinks
Młodzi Polacy jedzą za dużo produktów przetworzonych
Soft drinks
Grupa Chorten ma nową Dyrektor Generalną do spraw handlowych
Soft drinks
GIS ostrzega przed partią mąki żytniej
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA