KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
inne produkty
Mindshare
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Dej się zaskoczyć - regionalna wersja kampanii Maggi
Agencja Publicis Poland zrealizowała nową odsłonę platformy komunikacyjnej przyprawy Maggi „Daj się zaskoczyć”. Została ona skierowana do konsumentów zamieszkujących miasta na Śląsku. Celem kampanii jest docenienie odrębności regionalnej tej części Polski ...
2024-11-05 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Mindshare
,
Publicis
marki:
Maggi
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
Nowy „WINIARY Pomysł na sycący kapuśniak” oraz „WINARY Pomysł na sycącą ogonową” i „WINIARY Pomysł na sycący żurek z grzybami” to produkty promowane w kampanii przygotowanej przez Publicis Poland. Działania są ...
2024-10-31 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Film Produkcja
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
Pomysł na sycący kapuśniak w kampanii Winiary
×
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Marka Knorr zdecydowała o odświeżeniu wizerunku Gorącego Kubka. Nowa komunikacja ma trafić do nowych konsumentów, nie alienując starszej grupy docelowej. W odpowiedzi That One Agency opracowała kampanię „Robisz się głodny? Robisz ...
2024-10-30 Food & drinks
firmy:
Unilever
,
F25
,
Mindshare
,
One Agency
marki:
Knorr
Marka Come a casa promuje świeże dania gotowe
Wystartowała kampania reklamowa Come a casa, marki oferującej świeże dania gotowe w ekologicznych opakowaniach. W kampanii marka skupia się na budowaniu świadomości wokół gotowych dań, podkreślając, że wbrew powszechnym stereotypom, jej ...
2024-02-27 Soft drinks
firmy:
Mindshare
marki:
Come a Casa
Marka Come a casa promuje świeże dania gotowe
×
Nestle promuje sosy pieczeniowe Winiary
Rusza kampania pod hasłem „Sos Pieczeniowy Winiary. Nabieraj ze smakiem”. Jest to element wprowadzający nową platformę komunikacji, która prezentuje produkty jako niezastąpiony element współczesnych dań. – Naszym zadaniem było pokazanie, że ...
2024-02-22 Food & drinks
firmy:
Nestle
,
Graffiti
,
Mindshare
,
Orka
,
Publicis
marki:
Winiary
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [1]
› ostatni miesiąc [3]
› ostatnie 3 miesiące [3]
› ostatni rok [5]
› kiedykolwiek [5]
działy
› promocje i PR [5]
› innowacje i nowości [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Nestle [3]
› Unilever [1]
firmy marketingowe
› Mindshare [5]
› Publicis [3]
› Orka [2]
› F25 [1]
› Film Produkcja [1]
› Graffiti [1]
› One Agency [1]
marki
› Winiary [2]
› Come a Casa [1]
› Knorr [1]
› Maggi [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA