KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Black
ostatni rok
Liczba wyszukanych artykułów: 6
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4Move. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz ...
2024-07-19 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Ostromecko
,
4Move
Marka Tiger z najlepszą ekspozycją w sklepach
Z pierwszych danych z opracowanego przez firmę eLeader raportu wynika, że należąca do Grupy Maspex marka Tiger miała ponad 19 procentowy share of shelf wśród wszystkich producentów napojów energetyzujących. Od 1 ...
2024-06-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Red Bull
marki:
Monster
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski
Marka napojów izotonicznych 4MOVE została oficjalnym partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. Napoje 4MOVE będą elementem zgrupowań kadry narodowej, treningów oraz meczów reprezentacji. Ponadto logotyp marki pojawi się m.in. na bandach reklamowych czy ...
2024-06-10 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
,
Frugo
,
4Move
Marka 4move oficjalnym partnerem reprezentacji Polski
×
Kampania Black Energy wsparta loterią konsumencką
Marka Black Energy rozpoczyna loterię celebrującą kampanię „King of the Night”. Główną nagrodą w zabawie jest samochód BMW X1. Na szczęśliwców czeka również codzienny zastrzyk energii i gotówki w 100-złotowych banknotach ...
2024-04-30 Soft drinks
firmy:
FoodCare
marki:
Black
Black odkrywa energię drzemiącą w ludziach
Kampania King of the Night ma podkreślać misję marki napojów energetycznych, którą jest odkrywanie drzemiącej w ludziach energii. Tym razem nocą. Niezależnie od wybranej aktywności, Black zapewnia siłę, wytrzymałość i zdolność ...
2024-04-18 Soft drinks
firmy:
FoodCare
,
Initiative
,
K2
,
MullenLowe
marki:
Black
Wartość rynku napojów energetycznych wzrosła o 14%
Wartość sprzedaży kategorii napojów energetycznych i izotonicznych w 2023 roku wyniosła nieco ponad 4,1 mld zł i była wyższa o 14,5% w porównaniu z 2022 rokiem – wynika z danych Nielsen ...
2024-02-26 Soft drinks
marki:
Burn
,
Red Bull
,
Tiger
,
Black
,
Monster Energy
FILTRY
działy
› promocje i PR [3]
› badania [2]
› handel [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› FoodCare [5]
› Coca-Cola [1]
› Grupa Maspex [1]
› Red Bull [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [6]
firmy marketingowe
› Initiative [1]
› K2 [1]
› MullenLowe [1]
marki
› 4Move [2]
› Red Bull [2]
› Tiger [2]
› Burn [1]
› Frugo [1]
› Monster [1]
› Monster Energy [1]
› Ostromecko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA