KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Belgii pomorze Frater
Pierwszy kwartał był dla kieleckiego browaru wyjątkowo udany. Sprzedaż wzrosła aż o 34% w stosunku do analogicznego okresu 2003 r. W kolejnych miesiącach wyniki mogą być jeszcze lepsze, bo będzie w ...
2004-06-01 Food & drinks
Schweppes pojawił się w reklamie zewnętrznej
Rozpoczyna się kampania napoju Schweppes na backlightach 6x3 należących do AMS. Koncern Pepsico, właściciel marki, po raz pierwszy zdecydował się reklamować Schweppsa na nośnikach reklamy zewnętrznej. Plakaty wydrukowano wykorzystując nowoczesną technikę day&night ...
2004-06-01 Soft drinks
Na rynek trafił nowy Harnaś
Od kilku dni w punktach sprzedaży stopniowo pojawia się nowy wariant marki piwa Harnaś. Główne cele wprowadzanych zmian to osiągnięcie precyzyjnej spójności pomiędzy nazwą piwa, wartościami związanymi z marką a opakowaniem ...
2004-06-01 Food & drinks
Boom na centra handlowe w Europie
W 2003 r. padł rekord - na naszym kontynencie przybyło aż 4,3 mln m2 powierzchni sklepowych. W ciągu ostatnich trzech lat powierzchnia centrów handlowych powiększyła się o ponad 20% (do 80 ...
2004-06-01 Soft drinks
Komornik zlicytuje browar Zabrze
Browar w stanie upadłości zarobił w 2003 r. na czysto 2 mln PLN. Wszystko wskazuje jednak na to, że jeśli minister skarbu (właściciel browaru), szybko go nie wesprze, to zostanie on ...
2004-06-01 Food & drinks
Sprite Park na antenie Vivy
Z początkiem czerwca tego roku w telewizji muzycznej Viva ruszy druga edycja programu Sprite Park. Jest to kontynuacja zeszłorocznego przedsięwzięcia prezentującego niecodzienne pasje młodych ludzi. W tym roku bohaterami programu będą osoby ...
2004-06-01 Soft drinks
Astra na Dzień Dziecka
Z okazji Dnia Dziecka 1 czerwca w każdej kawiarni Cafe Astra i Cafe Marago dziecko otrzyma niespodziankę - baloniki, kolorowanki, breloczki. Przewidziano również specjalne rabaty przy zakupach na stoisku firmowym Astra ...
2004-06-01 Food & drinks
Kampania telewizyjna Intermarche
W maju ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa ponad 90 marketów spożywczych Intermarche. Akcja objęła stacje publiczne: TVP1, TVP2, TVP3 oraz komercyjne: TVN i TVN7. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości sieci w otoczeniu ...
2004-06-01 Soft drinks
Indykpol zwiększa obroty z UE
Zniesienie granic w ramach UE pomogło producentom drobiu. Indykpol odczuwa wzrost zamówień, choć bez spektakularnych fajerwerków. Rynek drobiarski różni się od rynku wołowiny, gdzie zachodni kontrahenci kupują praktycznie wszystko. Olsztyńska spółka od ...
2004-06-01 Food & drinks
Coraz mocniejsze podstawy wzrostu gospodarczego
Wskaźnik kwartalny indeksu biznesu Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) skoczył w maju aż o 6 punktów do 66 pkt., czyli nie notowanego od początku badań. Indeks PKPP tworzą cztery składowe: opisujące popyt ...
2004-06-01 Soft drinks
Nowa linia Maspeksu
O 25% - do 1,4 mld PLN - wzrosły ubiegłoroczne wpływy ze sprzedaży Grupy Maspex Wadowice w porównaniu z 2002 r. Zysk brutto wyniósł 47,8 mln PLN wobec 42 mln PLN ...
2004-05-31 Soft drinks
Kentpol wprowadza napoje funkcjonalne
Firma poszerzyła swoją ofertę o nową linię napojów pod nazwą Witella. W skład linii wchodzą trzy warianty napojów. Witella L-Karnityna (Żyj aktywnie) redukuje i spala tkankę tłuszczową, wspomagając odchudzanie, Witella magnez ...
2004-05-31 Soft drinks
Nowa fabryka lodów pod Warszawą
Zbigniew Grycan - twórca Zielonej Budki - wraca do lodowego biznesu. W pobliżu Warszawy buduje nowoczesny zakład produkcji lodów. Nieoficjalnie wiadomo, iż zakład będzie funkcjonował pod jego nazwiskiem. Jest ono równie ...
2004-05-31 Food & drinks
Plany inwestycyjne Tesco
Brytyjski operator hipermarketów Tesco i supermarketów Savia, rozpoczął budowę magazynu świeżej żywności w Teresinie pod Warszawą. Wartość inwestycji w obiekt o powierzchni 14 tys. m2 wyniesie około 100 mln PLN. Uruchomienie ...
2004-05-31 Soft drinks
Ekskluzywna Wyborowa w USA
Tej wiosny na amerykańskim rynku pojawi się Wyborowa Single Estate, najlepszej jakości polska wódka. Żytni trunek, będący jedną z najlepiej rozpoznawalnych na świecie polskich marek został umieszczony w wyjątkowej butelce zaprojektowanej ...
2004-05-31 Food & drinks
Polska wystawa na Białorusi
Dziś w Mińsku otwarta zostanie wystawa Biznes-Polska 2004. W 5. edycji (ostatnia odbyła się w marcu 1998 r.) swój udział zapowiedziało ponad 130 wystawców. W 2003 r. wartość polskiego eksportu na ...
2004-05-31 Soft drinks
Przemysł szklarski w Pulsie Biznesu
W dzisiejszym Pulsie Biznesu można znaleźć dodatek poświęcony polskiemu przemysłowi szklarskiemu, w znacznej części opakowaniom szklanym ...
2004-05-31 Soft drinks
Saris znacznie poprawia wyniki
Słowacki browar, należący do grupy Plzensky Prazdroj (własność SAB Miller), zwiększył w 2003 r. zysk netto o prawie 22% do poziomu 3,3 mln EUR. Firma sprzedała 1,3 mln hl piwa (+4,3 ...
2004-05-31 Food & drinks
Muszynianka chce powalczyć o rynki UE
Maria Janas, prezes Spółdzielni Pracy Przemysłu Spożywczego Postęp, producenta Muszynianki może godzinami wyliczać zalety produktu, dzięki któremu spółdzielnia, kilkanaście lat temu stojąca na skraju bankructwa, dziś rywalizuje z wielkimi zachodnimi koncernami ...
2004-05-31 Soft drinks
Castel zainwestuje w Azerbejdżanie
Francuska grupa winiarska planuje w przyszłym roku zbudowanie w Azerbejdżanie zakładu produkującego wino. Większość produkcji ma być kierowana na rynek rosyjski ...
2004-05-31 Food & drinks
[1]
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA