KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Fanex wprowadza swój najostrzejszy sos
Polski producent sosów i dodatków dla branży HoReCa, w odpowiedzi na oczekiwania klientów oraz trendy gastronomiczne, wprowadził na rynek Sos Paprykowy Carolina. Jest on najostrzejszym sosem w ofercie marki. Receptura bazuje ...
2021-01-28 Food & drinks
firmy:
Fanex
marki:
Fanex
Fanex wprowadza swój najostrzejszy sos
×
Rolnicy najbardziej zaufaną grupą w sektorze spożywczym
Badanie przeprowadzone wśród 20.000 konsumentów z 18 krajów europejskich, w tym również z Polski wskazuje, że zaufanie do sektora spożywczego wzrosło w 2020 roku, jednak większość konsumentów nadal uważa, że sektor ...
2021-01-28 Soft drinks
Kęski pieczone od ZM Pekpol
Zakłady Mięsne Pekpol poszerzają ofertę o Kęski pieczone, czyli skrzydełka z kurczaka zamarynowane w kompozycji aromatycznych przypraw, a następnie upieczone na złoty kolor. Skrzydełka mogą być zarówno sycącą przekąską ...
2021-01-28 Food & drinks
firmy:
ZM Pekpol
marki:
Pekpol
Kęski pieczone od ZM Pekpol
×
Blisko 700 sklepów convenience w sieci Carrefour
W ostatnim kwartale 2020 r., pomimo trudności związanych z ograniczeniami epidemiologicznymi, sieć Carrefour uruchomiła 12 nowych sklepów: 9 Carrefour Express convenience i 3 Globi. Dzięki temu w sieci Carrefour działa już ...
2021-01-28 Soft drinks
firmy:
Carrefour
Blisko 700 sklepów convenience w sieci Carrefour
×
Sprzedaż szampana spadła o jedną piątą
Francuskie stowarzyszenie producentów szampana - Comité Champagne - podsumowało ubiegły rok. Z raportu wynika, że sprzedaż tych alkoholi spadła w 2020 r. aż o 18%, do poziomiu 245 mln butelek ...
2021-01-28 Food & drinks
Ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
DS Smith, producent opakowań, opracował nowy produkt - EKOlogiczny POS (Point-of-Sale). Dzięki użyciu m.in. tekturowych haków i listew cenowych, papierowych podpór pod półki czy papierowej taśmy klejącej, standy będą mogły być ...
2021-01-28 Soft drinks
firmy:
DS Smith
Ekologiczne rozwiązania dla materiałów POS
×
Biogo S.A. rozpoczyna emisję akcji
Internetowy sklep z żywnością bio rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Biogo.pl to szybko rozwijający się sklep internetowy ze zdrową żywnością i suplementami diety. Łączy w sobie ideę minimalistycznego podejścia do życia ...
2021-01-28 Soft drinks
firmy:
Biogo
Lech kontynuuje współpracę z Cut The Mustard
Kompania Piwowarska kontynuuje trwająca od 3 lat współpracę z Cut The Mustard. Agencja zajmie się obsługą kanałów online dla marek Lech Premium i Lech Free. Cut The Mustard wygrała przetarg ...
2021-01-28 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
Cut the Mustard
marki:
Lech
PepsiCo nawiązuje współpracę z Beyond Meat
Amerykańskie firmy poinformowały o nawiązaniu współpracy, której celem jest stworzenie receptur i produkcja przekąsek i napojów na bazie białka roślinnego. Nowe joint-venture o nazwie The PLANeT Partnership pozwoli Beyond Meat ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Beyond Meat
,
PepsiCo
,
PLANeT Partnership
Amazon otwiera swój serwis w Polsce
Amazon ogłosił rozpoczęcie prac nad uruchomieniem polskiej wersji swojej platformy. Od 27 stycznia przedsiębiorcy, planujący sprzedaż za pośrednictwem Amazon w Polsce oraz globalnie, mogą rejestrować swoje konta po polsku na sell.amazon.pl ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Amazon
Amazon otwiera swój serwis w Polsce
×
Europejska premiera ekologicznej łyżki tekturowej
EcoTensil wprowadza na europejski rynek nową gamę składanych i ekologicznych sztućców. Nie zawierają one plastiku i mają nowoczesny design. Produkty wykonane są z wysokiej jakości tektury i spełniają wymagania producentów żywności ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
EcoTensil
Europejska premiera ekologicznej łyżki tekturowej
×
poprzedni
następny
Krynica Vitamin z nowym kontraktem eksportowym
Polski producent napojów bezalkoholowych, niskoalkoholowych i środków do dezynfekcji, poinformował o podpisaniu nowej umowy o szacowanej wartości 10 mln PLN (2,6 mln USD). Kontrakt jest konsekwencją rozszerzenia współpracy z amerykańskim ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Krynica Vitamin
UOKiK zgodził się na dzierżawę Bielmleku
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał pozytywną decyzję w postępowaniu w zakresie koncentracji w sprawie mleczarni Bielmlek (SM) w Bielsku Podlaskim. Nowym dzierżawcą zakładu zostanie prawdopodobnie spółka Laktopol. W pierwszych ...
2021-01-27 Food & drinks
firmy:
Laktopol
,
SM Bielmlek
BP Polska poszerza współpracę z Auchan
W listopadzie 2020 r. ruszył pierwszy sklep Easy Auchan na stacji paliw bp Reduta w Warszawie. W grudniu otwarte zostały dwie kolejne pilotażowe placówki w Warszawie, a w planach są kolejne ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
BP
Polacy zmieniają nawyki zakupowe – analiza Listonic
Z analizy list zakupowych Polaków, przeprowadzonej przez Listonic, na początku roku konsumenci częściej sięgają m.in. po zdrową żywność, zamienniki mięsa, owoce i warzywa. Jest to trend wzrostowy, który rozpoczął się pod ...
2021-01-27 Soft drinks
Stowarzyszenie WODA! przekazało ponad milion butelek wody
Producenci wody butelkowanej w obliczu walki z COVID-19 działają wspólnie, ponad podziałami. Zrzeszone w Stowarzyszeniu WODA! Nałęczów Zdrój, Nestlé Polska Oddział Nestlé Waters, Wody Jerzy oraz Żywiec Zdrój przekazały wodę m.in ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Nałęczów Zdrój
,
Nestlé
,
Wody Jerzy
,
Żywiec Zdrój
Kulinarne pojedynki w Kaufland
Kaufland Polska rozpoczął współpracę z dwójką osobowości telewizyjnych słynących z pasji do gotowania. Jakub Kuroń i Katarzyna Kępka co tydzień prezentują pomysły na smaczne dania dla całej rodziny. Ich przepisy można ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Kaufland
Cut The Mustard wygrywa przetarg Żywiec Zdrój
Firma Żywiec Zdrój wybrała agencję Cut The Mustard do obsługi w mediach społecznościowych. Od początku stycznia zespół agencji odpowiada za przygotowanie strategii i prowadzenie komunikacji na Facebooku, Instagramie, LinkedInie oraz ...
2021-01-27 Soft drinks
firmy:
Żywiec Zdrój
,
Cut the Mustard
marki:
Żywiec Zdrój
Zmiany cen w polskich sklepach
Jak wynika z raportu, przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 roku zanotowano wzrosty cen w 4 ...
2021-01-26 Soft drinks
Jak branża spożywcza odczuje Brexit?
Wyjście Wielkiej Brytanii ze Unii Europejskiej może oznaczać straty dla wielu polskich eksporterów, w tym m.in. z branży spożywczej. Każde 10% ewentualnego spadku sprzedaży żywności na rynek brytyjski oznacza w praktyce ...
2021-01-26 Soft drinks
[1]
395
|
396
|
397
|
398
|
399
|
400
|
401
|
402
|
403
|
404
|
405
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA