KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Spółka Zbyszko uruchomiła produkcję w nowym zakładzie
Producent napojów bezalkoholowych oficjalnie rozpoczął produkcję w zakładzie zlokalizowanym w Pile, na terenie Specjalnej Strefy Przemysłowej. Inwestycja obejmująca halę produkcyjno-magazynową razem z częścią biurowo-socjalną zajmuje powięrzchnię 16 tys. m2. Zakład ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Zbyszko
Sprzedaż w sklepach małoformatowych w grudniu 2020 r.
Według CMR Panel i Polskiej Izby Handlu, w grudniu 2020 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych do 300 m2 była o 2,5% niższa od niż rok wcześniej, natomiast liczba transakcji ...
2021-01-15 Soft drinks
Produkcja wina w Polsce rośnie w szybkim tempie
Z danych Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa wynika, że w latach 2009-2020 liczba producentów wina w Polsce zarejestrowanych w ewidencji prowadzonej przez KOWR zwiększyła się 16-krotnie, powierzchnia uprawy winorośli wzrosła 15-krotnie, a ...
2021-01-15 Food & drinks
Glenfiddich wprowadza 21-letnią whisky
Glenfiddich wraz z nadejściem najważniejszego święta w kulturze chińskiej - Chińskiego Nowego Roku - prezentuje 21-letni single malt w wyjątkowej odsłonie. Limitowana edycja Glenfiddich 21YO, inspirowana azjatycką celebracją Chinese New Year ...
2021-01-15 Food & drinks
firmy:
CEDC
marki:
Glenfiddich
Glenfiddich wprowadza 21-letnią whisky
×
poprzedni
następny
PepsiCo planuje osiągnąć neutralność klimatyczną do roku 2040
Koncern PepsiCo ogłosił plan zapewniający osiągnięcie neutralności emisyjnej do roku 2040, czyli o dekadę wcześniej, niż postulują zapisy porozumienia paryskiego. Dodatkowo firma zobowiązała się do przyspieszenia wysiłków zmierzających do realizacji celu ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
PepsiCo
Pinta i Lidl wspierają piwowarów domowych
Już na majówkę 2021 roku będzie można wypić pierwsze z czterech najlepszych piw domowych w Polsce wybranych w konkursie "Niech świat pozna Twoje piwo!". Warzeniem według receptur piwowarów domowych zajmie się ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Browar Pinta
,
Lidl
Ogólnopolska kampania #rePETujemy
Firma Alpla wystartowała z ogólnopolską kampanią edukacyjną #rePETujemy, której głównym celem jest zwiększanie świadomości społeczeństwa odnośnie tworzyw sztucznych, związanego z nimi wpływu na środowisko oraz odpowiedniego ich wykorzystywania i recyklingu ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Alpla
Sery Cheddar od Hochland Professional
Hochland Cheddar to nowa linia produktów w ofercie Hochland Professional dla gastronomii oraz klientów B2B. Hochland Cheddar w plastrach dostępny jest w dwóch wariantach: klasycznym oraz białym. Są to sery ...
2021-01-15 Food & drinks
firmy:
Hochland
marki:
Hochland
Lista grup zawodowych uprawnionych do korzystania z hoteli rozszerzona
14 stycznia opublikowane zostało Rozporządzenie Rady Ministrów przedłużające aktualne obostrzenia epidemiczne do 31 stycznia. Po interwencjach Dyrektor Biura Polskiej Izby Mleka Agnieszki Maliszewskiej, osoby świadczące usługi przeglądu, konserwacji lub naprawy ...
2021-01-15 Soft drinks
Dawid Borowiec pokieruje marketingiem Danone Waters
Dawid Borowiec został dyrektorem marketingu w Danone Waters. Od połowy 2018 r. pracował jako wiceprezes ds. marketingu i strategii w spółce Hortex, do której przeszedł z PepsiCo - informują Wirtualne Media ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Danone
,
Żywiec Zdrój
Lavazza ogłasza współpracę z WOŚP
Rok 2020 był wyzwaniem dla całego świata. Jednak pomimo dystansu i barier między ludźmi i narodami, wszyscy zyskaliśmy silniejszą świadomość wagi jedności i wzajemnego wsparcia. Podążając za tym duchem i wieloletnim ...
2021-01-15 Soft drinks
firmy:
Lavazza
marki:
Lavazza
Właściciel Stokrotki wprowadza nowy sklep spożywczy
Barbora, największy internetowy sklep spożywczy w krajach bałtyckich, wkrótce rozpocznie działalność w Polsce. Spółka należy do Grupy Maxima, która zrzesza sieci handlowe na Litwie, Łotwie, Estonii oraz w Bułgarii, a w ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Barbora
,
Maxima Grupe
Grupa Carrefour może zostać przejęta
Kanadyjski Alimentation Couche-Tard Inc (ACT), właściciel m.in. stacji Circle K ogłosił, że prowadzi rozmowy o przejęciu Grupy Carrefour. Kanadyjska grupa na giełdzie jest wyceniana dwa razy wyżej niż francuski gigant detaliczny ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Alimentation Couche-Tard
,
Carrefour
Desperados Virgin pojawi się w Polsce
Grupa Heineken planuje poszerzyć dystybucję bezalkoholowej wersji piwa Desperados o nowe rynki - w tym Polskę. Desperados Virgin 0,0% zadebiutował we Francji w 2020 r. i szybko zdobył dużą popularność ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Heineken
marki:
Desperados
Desperados Virgin pojawi się w Polsce
×
British IPA w ofercie Browaru Pilsweizer
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek kolejną propozycję dla konsumentów poszukujących ciekawych smaków piwnych - Pilsvar British IPA, klasyczne piwo w stylu IPA, górnej fermentacji, oparte na brytyjskich chmielach: Pacific Gem, Fuggle ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Pilsweizer
marki:
Pilsvar
British IPA w ofercie Browaru Pilsweizer
×
Marwit potrzebuje inwestora
Firma Marwit, która pod koniec ubiegłego roku wstrzymała produkcję, szykuje się do jej wznowienia. Przyszłość producenta świeżych soków i zup leży w rękach największych wierzycieli, a do wyjścia z kryzysu potrzebny ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Marwit
Wyniki raportu Pyszne.pl o diecie roślinnej
Co drugi Polak uważa, że dzisiaj łatwiej jest być weganinem niż 5 lat temu, a już ponad połowa z nas przynajmniej od czasu do czasu jada w pełni roślinne posiłki. Najbardziej ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Pyszne.pl
Trzecia odsłona kampanii marki Milka
Milka, będąca oficjalnym sponsorem Polskiej Kadry Narodowej w Skokach Narciarskich, ponownie zachęca do wspólnego kibicowania. W ramach trzeciej odsłony kampanii, realizowanej w tym roku pod hasłem "Cała Polska Sercem z Naszymi" ...
2021-01-14 Food & drinks
firmy:
Mondelez Polska
,
Advalue
,
Big Picture
,
Carla Zuri
,
Event Factory
,
Mindshare
,
Ogilvy & Mather
,
Riodepost
,
Truskavka
marki:
Milka
Trzecia odsłona kampanii marki Milka
×
Konsumenci nie chcą produktów w plastiku
Niemal jedna trzecia konsumentów przestała kupować produkty ze względu na ich szkodliwy wpływ na środowisko. Z roku na rok klienci sklepów podejmują także znacznie więcej działań mających na celu ograniczenie zużycia ...
2021-01-14 Soft drinks
Logo Coca-Cola zastąpione hasłami
Coca-Cola tymczasowo usuwa logo z puszek i butelek swoich napojów. Zastępuje je podnoszącymi na duchu postanowieniami noworocznymi, aby zachęcić konsumentów do "otwartości na lepsze" w 2021 roku. Zmiana dotyczy m.in ...
2021-01-14 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Coca-Cola
Logo Coca-Cola zastąpione hasłami
×
[1]
400
|
401
|
402
|
403
|
404
|
405
|
406
|
407
|
408
|
409
|
410
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA