KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Mlekpol - nowa linia do produkcji masła
Prawie 18,2 mln PLN kosztowała linia do produkcji masła, którą w sobotę oddano do użytku w spółdzielni mleczarskiej. Dzięki niej możemy produkować 100 ton masła dziennie - twierdzi Edmund Borawski, szef ...
2004-06-07 Food & drinks
Akcje animacyjne dla Lipton Ice Tea
Producent napoju przygotował 130 trzydniowych akcji animacyjnych w całej Polsce. Promocją zostały objęte nowe smaki Lipton Ice Tea Green, Lipton Ice Tea Mango oraz pozostałe produkty z portfolio Lipton Ice Tea. Akcje ...
2004-06-07 Soft drinks
Coca-Cola & Radio Eska
W konkursach organizowanych w sieci radiostacji Eska wspierających promocję napojów Coca-Cola, Fanta i Sprite zostanie wyłonionych jedenastu zwycięzców. Pod koniec czerwca wyjadą oni na finały Mistrzostw Europy. Hasło przewodnie promocji brzmi: ...
2004-06-07 Soft drinks
Nowy serwis piwa Zdolnego Śląska
Marka Piast, wchodząca w skład grupy Carlsberg Okocim SA, to dwa produkty: Piast Wrocławski i Piast Mocne. Chcąc odejść od najczęściej stosowanego sztywnego podziału na sekcje dotyczące produktu i jego promocji ...
2004-06-07 Food & drinks
Wzrosną ceny tektury?
Krajowy rynek tektury falistej i opakowań rozwija się w tempie 10% rocznie. Pod względem zużycia i produkcji tektury Polska dogania kraje rozwinięte, jednak maleje rentowność zakładów produkcyjnych. Spadek rentowności związany jest ...
2004-06-07 Soft drinks
Metro chce awansować na trzecie miejsce
Niemiecka grupa dystrybucji chce zostać trzecią grupą na świecie dzięki ekspansji za granicą - zwłaszcza w Rosji. Metro AG zajmuje w tej chwili 4. pozycję (za Wal-Mart, Carrefour i Auchan) z ...
2004-06-07 Soft drinks
Strzelec warzy coraz więcej
Browary Polskie Brok-Strzelec, mimo wyjątkowo zimnego maja, sprzedały w ubiegłym miesiącu o 27% więcej piwa niż przed rokiem. Oferując ostatnio nowe akcje, browar obiecał akcjonariuszom, że w tym roku uzyska 162 mln ...
2004-06-04 Food & drinks
Syropy barmańskie Polin
Syropy barmańskie Polin, produkowane przez firmę Paola, służą do przygotowywania fantazyjnych drinków oraz aromatyzowania napojów bezalkoholowych, takich jak kawa, herbata czy wody gazowane. Ze względu na gęstą konsystencję syropu mogą być ...
2004-06-04 Soft drinks
Syropy barmańskie Polin
×
Mokate zwiększa nakłady na promocję
Zwiększenie zdolności produkcyjnych, rozbudowę sieci sprzedaży i wprowadzenie innowacyjnych produktów zakłada ujawniona wczoraj przez Grupę Mokate strategia marketingowa. Nakłady na reklamę i promocję wzrosną w porównaniu z ubiegłym rokiem o 15%. Dobra ...
2004-06-04 Soft drinks
Okocim mocne - kolejna kampania
W czerwcu rozpocznie się nowa wizerunkowa kampania marki Okocim Mocne. Akcja ma na celu wzmocnienie jej pozycji a także skrystalizowanie wizerunku. Adresatami przekazu są mężczyźni, którzy cenią takie wartości jak szczerość ...
2004-06-04 Food & drinks
Woda mineralna nie znaczy lecznicza
Oznakowanie naturalnych wód mineralnych nie może zawierać informacji przypisujących takim wodom właściwości zapobiegania chorobom lub ich leczenia albo odwoływać się do takich właściwości - zakłada rozporządzenie z 29 kwietnia 2004 r ...
2004-06-04 Soft drinks
Warka Jasne Pełne w internecie
Nastąpił rozdział serwisów internetowych piwa Warka Jasne Pełne oraz Warka Strong. Uruchomiono nowe strony: www.warka.com.pl oraz www.strong.com.pl W najbilższym czasie przewidywane jest otwarcie internetowego sklepu i prowadzenie wielu konkursów. Serwisy kontynuować będą ...
2004-06-04 Food & drinks
Tymbark w Paryżu
Napoje Tymbarku to jedne z produktów, które znalazły się w małym, elitarnym gronie polskich wyrobów, które będą pokazane na Międzynarodowych Targach Żywności w Paryżu. Wyboru dokonało 20 tysięcy konsumentów głosujących w konkursie ...
2004-06-04 Soft drinks
Kellogg walczy z nadwagą
Producent płatków śniadaniowych wdroży działania PR dla nowej linii produktów o obniżonej zawartości cukru: kulek o smaku owocowym i płatków śniadaniowych. W ramach promocji firma będzie rozsyłać klientom upominkowe kosze zawierające nowe ...
2004-06-04 Food & drinks
Nowy kierunek rozwoju przemysłu spożywczego?
Prawie 95% europejskich i amerykańskich producentów artykułów spożywczych uważa, że nie mogą ignorować wpływu diety niskowęglowodanowej na kierunki rozwoju ich firm. Dla ponad 25% z nich rozwój produkcji żywności i napojów ...
2004-06-04 Soft drinks
Grupa Lesaffre kupiła drodżownię
Duża francuska firma drożdżownicza Lesaffre kupiła tczewską drożdżownię. Firma ma fabryki na całym świecie. Decyzję o sprzedaży podjął dotychczasowy właściciel, Tomasz Mikołajczak. Mówi się, że był on bardziej inwestorem finansowym, a ...
2004-06-04 Food & drinks
Anheuser-Busch przejmie chiński browar
Amerykańska grupa piwna wygrała rywalizację z SABMiller o przejęcie czwartego chińskiego browaru Harbin Brewery. Nieoficjalnie mówi się, że jego rywal zdecydował się nie podnosić oferty. Anheuser-Busch, największy producent piwa na świecie zaoferował ...
2004-06-04 Food & drinks
Pierwszy miesiąc branży piwnej w UE
Żaden z dużych browarów nie ujawnia jeszcze wyników sprzedaży za maj, ale Kompania Piwowarska, Żywiec, Okocim i Browar Belgia zgodnie przyznają, że pierwszy miesiąc sezonu był o wiele gorszy od ich ...
2004-06-03 Food & drinks
Marcin Urbaś twarzą Gatorade
Pepsi Cola General Botters Poland rozpoczęła współpracę z jednym z czołowych lekkoatletów w Polsce. Sportowiec będzie uczestniczył w kampanii reklamowej napoju izotonicznego Gatorade w naszym kraju. Marcin Urbaś będzie pierwszą ...
2004-06-03 Soft drinks
Polakom gratulujemy Żywca
"Czechom gratulujemy Pragi", "Austriakom gratulujemy walca", "Włochom gratulujemy spaghetti", "Niemcom gratulujemy Oktoberfest". To hasła teaserowej kampanii reklamowej marki Żywiec, które od 1 czerwca br. możemy oglądać na billboardach w całym kraju ...
2004-06-03 Food & drinks
[1]
2643
|
2644
|
2645
|
2646
|
2647
|
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA