KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
Edyta Górniak w kampanii Cisowianki
10 maja wystartowała nowa kampania reklamowa wód mineralnych Cisowianka, którą promuje Edyta Górniak. Piosenkarka związała się z producentem wody - Nałęczów-Zdrój Sp. z o.o. - podpisując roczny kontrakt. Od poniedziałku emitowane są ...
2004-05-12 Soft drinks
Likwidacja Mleczarni Poznań
Napis Mleczarnia Poznań 1881 już za kilka dni będzie jedynie częścią historii miasta. Produkcja w zakładzie zostanie ostatecznie wstrzymana 19 maja. Znajdujący się na skraju upadłości, mocno zadłużony zakład usilnie szukał ratunku ...
2004-05-12 Food & drinks
Prywatyzacja Polmosu Bielsko-Biała
Pięciu inwestorów złożyło w resorcie skarbu oferty na prywatyzację Śląskiej Wytwórni Wódek Gatunkowych Polmos w Bielsku-Białej. Zdaniem prezesa spółki Józefa Kapeli, może ona zostać sprzedana w IV kw. tego lub I ...
2004-05-12 Food & drinks
Rulimpex o krok od bankructwa
Ryszard Ruliński kilka lat temu był na liście stu najbogatszych Polaków. Dziś w sądzie leży wniosek o ogłoszenie upadłości jego zakładu (producenta m.in. soków OCH!). - Za trzy miesiące kryzys minie ...
2004-05-12 Soft drinks
Grzeszna kampania Magnum
Algida (Unilever) rozpoczęła kampanię promocyjną nowej limitowanej serii lodów Magnum. Nazwy produktów odpowiadają siedmiu grzechom głównym. Motywem przewodnim kampanii jest hasło Zgrzesz z Magnum 7 razy. Na potrzeby tej kampanii agencja stworzyła ...
2004-05-12 Food & drinks
Nestle Polska chce zwiększyć wpływy
Polski oddział koncernu zamierza w tym roku o 5% zwiększyć wpływy ze sprzedaży, do ponad 1,4 mld PLN. Firma chce osiągnąć poprawę wyników głównie dzięki wzrostowi eksportu. W ekspansji rynkowej mają jej ...
2004-05-12 Soft drinks
Oferty współpracy - 4trade
Białoruska firma poszukuje polskich producentów makaronów. Firma - Arabyan Artur Nshanovich Adres - K. Marxa 33/16, 220030 Miasto - Mińsk Telefon - 375 172 275 572 e-mail - bas@ivcavia.com ...
2004-05-12 Soft drinks
Targi McLane - 17. Edycja
W Warszawie odbyła się kolejna edycja ogólnopolskich targów organizowanych przez McLane. Podczas trwającej dwa dni imprezy wystawiło się 160 firm. Targi majowe nastawione są na sezon napojowy, który właśnie się zaczął - ...
2004-05-12 Soft drinks
Lacpol podwoi produkcję serów
Jeden z największych w Polsce przetwórców mleka na inwestycje wyda w tym roku ponad 30 mln PLN. Chce również podwoić produkcję serów i twarogów. Jego przychody wzrosną o 20%, do 720 ...
2004-05-12 Food & drinks
Perspektywy rozwoju gospodarki światowej
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju podwyższyła prognozy wzrostu PKB dla 30 tworzących ją państw. Wskaźnik ten wzrośnie w tym roku o 3,4%, a w przyszłym o 3,1% - głosi półroczny raport ...
2004-05-12 Soft drinks
Soki Clippo z zakrętką
Firma rozpoczęła sprzedaż swoich soków i nektarów w nowych opakowaniach kartonowych z zakrętką, ułatwiającą nalewanie soku oraz picie bezpośrednio z kartonu. Nowa szata graficzna opakowania podkreśla najważniejsze walory produktu: naturalny, owocowy ...
2004-05-11 Soft drinks
Producent opakowań zapowiada inwestycje
Warta Glass - jedna z większych w Polsce grup wytwarzających opakowania szklane zapowiada podwojenie mocy produkcyjnych. Wartość rozpoczętych inwestycji w grupie, w której skład wchodzą huty szkła Warta z Sierakowa Wielkopolskiego, Jedlice ...
2004-05-11 Soft drinks
Bakoma promuje serki dla dzieci
Kampania serka Bakuś potrwa do końca czerwca i obejmie TVP oraz Polsat. Jej celem jest wzrost sprzedaży oraz budowanie wizerunku marki jako puszystego i naturalnego serka dla dzieci. Nowa reklama jest skierowana ...
2004-05-11 Food & drinks
Sapard pomógł inwestycjom w spółdzielni mleczarskiej
Spółdzielnia Mleczarska w Mońkach rozpoczęła budowę linii do produkcji serów typu holenderskiego wartej 4 mln EUR. Będzie to największa tego typu linia w Polsce, umożliwiająca produkcję około 14 tys. ton serów ...
2004-05-11 Food & drinks
Odra utworzy spółkę z Ziołopeksem
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Odra, mające 4% udział w rynku słodyczy chcą utworzyć spółkę z Ziołopeksem, akcjonariuszem Jutrzenki. Spółka ta zajmowałaby się zakupami surowców, dystrybucją i marketingiem. W ofercie spółki znajdą się produkty ...
2004-05-11 Food & drinks
Danone ma nowego szefa
Po miesięcznym wakacie po odejściu Pierre Cohade, francuski koncern zatwierdził Thomasa Kunza na stanowisku szefa Dywizji Wody. Kunz pracuje w Danone od 15 lat, oficjalnie nowe stanowisko obejmie 1 lipca ...
2004-05-11 Soft drinks
Żywiec odświeżył serwis www
Nowe funkcjonalne rozwiązania, nowe działy, personalizowany i interaktywny charakter to założenia wg, których powstawał nowy wizerunek serwisu marki Żywiec. Nowa witryna www.zywiec.com.pl charakteryzuje się wieloma funkcjonalnymi narzędziami, które zwiększają interaktywność serwisu, czyniąc ...
2004-05-11 Soft drinks
Mazurska żywność na niemieckich stacjach benzynowych
Od miesiąca w 30 największych stacjach Orlenu w Niemczech jest sprzedawana żywność z Warmii i Mazur. Pierogi, miody pitne, sękacz, kabanosy z indyka, kiszone ogórki i kapusta, piwo i słodycze mają ...
2004-05-11 Food & drinks
Krakchemia podwyższyła prognozy
Firma handlowa podwyższyła skonsolidowaną prognozę zysku netto w 2004 r. do 7,8 mln PLN z 7,7 mln oraz prognozę przychodów z 270 do 282 mln PLN. Spółka zwiększyła też prognozowany jednostkowy ...
2004-05-11 Soft drinks
Producent bakalii w drodze na GPW
Atlanta Poland, firma działająca na rynku bakalii, chce w wakacje zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Z emisji akcji spółka zamierza łącznie uzyskać kwotę 15-17 mln PLN. Środki zostaną przeznaczone na zakup nowej ...
2004-05-11 Food & drinks
[1]
2648
|
2649
|
2650
|
2651
|
2652
|
2653
|
2654
|
2655
|
2656
|
2657
|
2658
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA