KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
handel
Liczba wyszukanych artykułów: 9693
Grupa Casino szuka oszczędności
Francuski koncern handlowy szukając pieniędzy na spłatę długu, chce sprzedać część majątku. Specjaliści zastanawiają się, cze pozbędzie się też polskich spółek. W opublikowanej wczoraj prezentacji wyników za 2005 rok zarząd grupy Casino ...
2006-03-17 Soft drinks
Nowe sklepy Intermarche
W sieci supermarketów spożywczych Intermarche znalazły się nowe obiekty. W marcu nowe sklepy będą działały w Gdańsku i Skwierzynie. Po uruchomieniu obydwu supermarketów sieć Intermarche będzie liczyć 112 sklepów. Firma uzyskała w 2005 ...
2006-03-17 Soft drinks
PKN wycofuje się z Niemiec?
PKN Orlen przygotowuje się do sprzedaży 480 stacji benzynowych w Niemczech, poinformował w czwartek Handelsblatt powołując się na źródło zbliżone do polskiej spółki. Według niemieckiego dziennika, zainteresowane kupnem stacji mogą być francuski ...
2006-03-17 Soft drinks
Koncepcja Fair Trade już w Polsce
Produkty ze znaczkiem Sprawiedliwy Handel, które w Europie robią coraz większą karierę, będzie można od czerwca kupować także w Polsce. W Polsce do tej pory zagraniczne sieci handlowe nie sprzedawały produktów Fair Trade ...
2006-03-16 Soft drinks
Stacje paliw istotnym kanałem dystrybucji?
Sejm pracuje nad prodjektem zakazu handlu w niedzielę, który zgłosiła Liga Polskich Rodzin. W te dni pracować mogłyby tylko małe sklepiki zatrudniające nie więcej niż pięciu pracowników oraz m.in. apteki, restauracje ...
2006-03-13 Soft drinks
Konsolidacja Rastu, Duetu i Hermesa
Prezesi trzech olsztyńskich sieci handlowych - Rastu, Duetu i Hermesa - podpisali umowę o konsolidacji. - Rynek jest coraz trudniejszy, nie było sensu dalej działać w pojedynkę i wzajemnie ze sobą konkurować ...
2006-03-13 Soft drinks
Straty sieci spowodowane kradzieżami
Łączne straty europejskich przedsiębiorstw handlowych i producentów w roku 2005 wyniosły 24 mld EUR. To był jeden z najbardziej szokujących wniosków zaprezentowanych podczas europejskiej konferencji Source Tagging 2006, zorganizowanej w Madrycie, gdzie kilku ...
2006-03-13 Soft drinks
Żabka wejdzie w większe powierzchnie
- Jesteśmy największą w Polsce siecią sklepów typu convenience. Chcemy nadal rozwijać przyjęty model biznesowy, ale nie poprzez akwizycje, lecz rozwojowi organicznemu. Zamierzamy otwierać po około 240 Żabek rocznie. Obecnie działa ...
2006-03-10 Soft drinks
Carrefour ma plan poprawy sytuacji
Francuski koncern przedstawił nowy plan, który ma poprawić jego sytuację we Francji. - Miniony rok był dla firmy "czasem sprzątania". Podjęto decyzje mające skierować grupę na dobre tory - stwierdził jej ...
2006-03-10 Soft drinks
Alfa chce stworzyć ogólnopolską strukturę
Dziewięć hurtowni ogólnospożywczych i spożywczo-przemysłowych z południowo-wschodniej i środkowej Polski połączy siły, zawiązując Polską Grupę Handlową Alfa. Dysponuje magazynami o powierzchni ponad 27,5 tys. m2 i obsługuje niemal 5000 sklepów. Grupa planuje także ...
2006-03-09 Soft drinks
Netto postawi nowe centrum logistyczne
Sieć sklepów dyskontowych Netto wybuduje swoje centrum logistyczne w gminie Kobierzyce. Koszt inwestycji to ok. 40 mln PLN. Właścicielem sieci jest duńska firma Dansk. Jej sklepy działają w Danii, Szwecji, Niemczech i Wielkiej Brytanii. W Polsce ...
2006-03-09 Soft drinks
EKO otworzy kilkanaście nowych obiektów
Polska sieć supermarketów spożywczo-przemysłowych powiększyła się w minionym roku o 22 nowe sklepy. Obecnie skupia 153 obiekty o średniej powierzchni sprzedaży 400 m2 w siedmiu województwach (zachodniopomorskie, dolnośląskie, śląskie, lubuskie, wielkopolskie ...
2006-03-09 Soft drinks
Ahold zainwestuje w rozbudowę sieci
Holenderski koncern, który ma w Polsce 13 hipermarketów Hypernova oraz 175 supermarketów Albert, planuje w 2006 roku uruchomić kilkadziesiąt nowych sklepów własnych i franczyzowych. W tym roku na nowe sklepy własne ...
2006-03-09 Soft drinks
Coraz więcej sklepów powstaje na prowincji
Inwestorzy zaczęli wreszcie polować na atrakcyjne lokalizacje w mniejszych polskich miastach. Wolą mieć pierwszy obiekt w Białymstoku niż kolejny w Warszawie. Wciągu dwóch lat powierzchnia galerii handlowych powiększy się w Polsce o 1,8 mln m2 ...
2006-03-08 Soft drinks
Rośnie sieć Chata Polska
W pierwszych miesiącach tego roku, pod szyldem Chaty Polskiej rozpoczęły działalność trzy nowe sklepy: kolejna placówka w Poznaniu, w Obrzycku oraz w Czarnkowie. Kolejne najbliższe otwarcia planowane są w Wąsoczu, Poznaniu oraz ...
2006-03-08 Soft drinks
Co trzeci produkt z logo sieci?
Konsolidacja handlu oraz rozwój sklepów dyskontowych przyczyniły się do ekspansji marek prywatnych, dzięki którym sieci handlowe i dystrybutorzy mogą oferować tańsze produkty. Analitycy przewidują, że ten trend będzie się pogłębiał. Najnowszy raport brytyjskiej ...
2006-03-07 Soft drinks
Ochakovo podsumowało sprzedaż w sieciach Moskwy
Moskiewski producent piwa i napojów bezalkoholowych podsumował wyniki sprzedaży w moskiewskich sieciach handlowych. W sumie w 2005 roku tylko w stolicy Rosji firma sprzedała ponad 40 mln litrów napojów (o 35% więcej ...
2006-03-07 Russia & CIS
PomidorProm dostawcą kolejnej marki prywatnej
Producent warzyw konserwowych rozpoczął dostawy produktów pod prywatną marką do wszystkich rosyjskich sklepów Metro Cash&Carry. Dostarczane przez PomidorProm zielony groszek i marynowane warzywa pod marką ARO, należącą do METRO, pojawiły się już ...
2006-03-07 Russia & CIS
Stanowisko rządu w sprawie ustawy o WOH
We wtorek rząd ma zająć stanowisko w sprawie przygotowanego przez Samoobronę projektu ustawy o wielkopowierzchniowych obiektach handlowych (WOH). Jak wynika z informacji Krajowej Izby Gospodarczej (KIG), resort gospodarki będzie wnioskował o odrzucenie ...
2006-03-07 Soft drinks
Politycy znowu walczą z dużymi sklepami
Koniec z supermarketami w małych miastach - przewiduje projekt ustawy o wielkopowierzchniowych obiektach handlowych, który Samoobrona złożyła w Sejmie na początku grudnia 2005 r. Ustawa o tzw. WOH (wielkopowierzchniowych obiektach handlowych) ma ...
2006-03-01 Soft drinks
[1]
473
|
474
|
475
|
476
|
477
|
478
|
479
|
480
|
481
|
482
|
483
[485]
FILTRY
data publikacji
› ostatni tydzień [9]
› ostatni miesiąc [47]
› ostatnie 3 miesiące [129]
› ostatni rok [537]
› kiedykolwiek [9693]
działy
› inwestycje [2655]
› promocje i PR [2524]
› badania [2054]
› akwizycje i fuzje [880]
› zagranica [857]
› innowacje i nowości [688]
› dostawcy [108]
› makroekonomia [87]
firmy produkcyjne i handlowe
› Biedronka [820]
› Carrefour [550]
› Żabka [514]
› Lidl [513]
› Tesco [307]
› Eurocash [273]
› Kaufland [271]
› Auchan [228]
› Makro Cash & Carry [215]
› Intermarche [168]
› Netto [160]
› SPAR [160]
› Jeronimo Martins [148]
› Stokrotka [147]
› Piotr i Paweł [127]
› Aldi [113]
› Dino [99]
› Lewiatan [96]
› Polomarket [96]
› E.Leclerc [92]
› Alma [85]
› Emperia Holding [78]
› Frisco.pl [76]
› Freshmarket [73]
› PKN Orlen [63]
› Nestle [58]
› Delikatesy Centrum [57]
› Kolporter [57]
› Bać-Pol [55]
› Real [47]
› Grupa Maspex [46]
› Sfinks Polska [45]
› GK Specjał [39]
› abc [37]
› Bomi [37]
› Coca-Cola [36]
› Czerwona Torebka [36]
› Rossmann [36]
› Selgros Cash&Carry [36]
› Costa Coffee [35]
› Grupa Żywiec [34]
› Mid Europa Partners [34]
› PepsiCo [34]
› EKO Holding [33]
› ITM Polska [32]
› Małpka Express [32]
› Metro Group [32]
› Bricomarche [31]
› Chorten [31]
› Lotte Wedel [29]
› ODIDO [29]
› Unilever [27]
› Maxima Grupe [25]
› PGS [24]
› Społem [24]
› Duży Ben [23]
› Barbora [22]
› Chata Polska [22]
› Mlekovita [22]
› Starbucks [22]
› Kompania Piwowarska [20]
› Tradis [20]
› GH PL Plus [19]
› Shell [19]
› X5 Retail Group [19]
› BP [18]
› Groszek [18]
› McDonald's [18]
› Mila [18]
› Advent International [17]
› Carlsberg [17]
› Danone [17]
› Magnit [17]
› Glovo [16]
› Rabat Service [16]
› Ambra [15]
› Fanex [14]
› FoodCare [14]
› LD Holding [14]
› Mondelez Polska [14]
› Colian [13]
› MarcPol [13]
› Organic Farma Zdrowia [13]
› Pyszne.pl [13]
› Topaz [13]
› Żywiec Zdrój [13]
› Pilsweizer [12]
› Wawel [12]
› Burger King [11]
› CVC Capital Partners [11]
› Dixy [11]
› Grycan [11]
› Jush [11]
› Nasz Sklep [11]
› Schwarz Group [11]
› Asda [10]
› Browar Pinta [10]
› CEDC [10]
› Dealz [10]
› Ferrero [10]
kategorie rynkowe
› alkohol [770]
› napoje bezalkoholowe [653]
› owoce i warzywa [555]
› inne produkty [536]
› słodycze i przekąski [517]
› mięso i ryby [478]
› mleko [435]
› kawa i herbata [232]
firmy marketingowe
› Unique One [30]
› Havas Media [22]
› Duda Polska [18]
› MediaCom [17]
› Saatchi & Saatchi [17]
› Opus B [16]
› GPD [15]
› Zenith [15]
› MEC [14]
› Starcom [13]
› Arena Media [12]
› PZL [12]
› Mindshare [11]
› Smolar [11]
› Scholz & Friends [9]
› Carat [8]
› Initiative [8]
› OMD Media Direction [8]
› Red8 Advertising [8]
› DDB & Tribal [7]
› iProspect [7]
› Ogilvy & Mather [7]
› Ancymony [6]
› Codemedia [6]
› In-Store Media [6]
› K2 [6]
› Liquid Thread [6]
› The Digitals [6]
› 180heartbeats + Jung v. Matt [5]
› Huta 19 [5]
› Kalicińscy [5]
› Kamikaze [5]
› Maxus [5]
› Spark Foundry [5]
› VMLY&R [5]
› Altavia Polska [4]
› Big Picture [4]
› Cukier [4]
› ED Commercials [4]
› Golden Submarine [4]
› Havas [4]
› Heart & Brain [4]
› Just [4]
› Leo Burnett [4]
› MGA [4]
› MullenLowe [4]
› OS3 [4]
› Publicis [4]
› Schulz Brand Friendly [4]
› Value Media [4]
› V&P [4]
› WaveMaker [4]
› 24/7Communication [3]
› 4Frame [3]
› Altavia [3]
› Brand New [3]
› Carla Zuri [3]
› Effectica [3]
› EM&A [3]
› Event Factory [3]
› Feel Movie [3]
› Garden of Words [3]
› Gong [3]
› H2O [3]
› Hill+Knowlton [3]
› K2 Media [3]
› Life on Mars [3]
› Papaya Films [3]
› Performance Media [3]
› Performics [3]
› Q&A Communications [3]
› Valkea Media [3]
› 38 PR & Content Communication [2]
› Albedo Marketing [2]
› albo/albo [2]
› AMS [2]
› Artegence [2]
› BBDO [2]
› BrandLab [2]
› CluePR [2]
› CzART [2]
› F25 [2]
› Feeders [2]
› First Line Polska [2]
› Grey [2]
› Grzegrzółka&Ko [2]
› Havas PR [2]
› Isobar [2]
› IT Craft [2]
› Kerris [2]
› Linea Recta [2]
› Media Group [2]
› Media Insights [2]
› Media Republic [2]
› NuOrder [2]
› On Board Think Kong [2]
› Ostecx Creative [2]
› Practum Consulting [2]
› Q&A Consulting [2]
› RC2 Raczkiewicz Chenczke Consultants [2]
marki
› E.Wedel [25]
› Coca-Cola [21]
› Winiary [19]
› Pepsi [16]
› Tymbark [15]
› Warka [13]
› Kit Kat [12]
› Żywiec Zdrój [12]
› Nescafe [11]
› Żywiec [11]
› Cisowianka [10]
› Fanex [10]
› Lubię [10]
› Milka [10]
› Lay's [9]
› Nestle [9]
› Grycan [8]
› Kubuś [8]
› Lion [8]
› Faktoria Win [7]
› Koral [7]
› Red Bull [7]
› Tiger [7]
› Tyskie [7]
› Black [6]
› Desperados [6]
› Kinder [6]
› Lubella [6]
› Szamamm [6]
› Willisch [6]
› Carlsberg [5]
› Food & Joy [5]
› Frugo [5]
› Grześki [5]
› Makro Chef [5]
› Muszynianka [5]
› Nałęczowianka [5]
› Nesvita [5]
› Okocim [5]
› Ptasie Mleczko [5]
› Tarczyński [5]
› Żubrówka [5]
› Ballino [4]
› Beef Master [4]
› Carrefour [4]
› Delecta [4]
› Diamant [4]
› Dr.Oetker [4]
› Heineken [4]
› Hellena [4]
› Herbapol [4]
› Hortex [4]
› Krakus [4]
› Kropla Beskidu [4]
› Lech [4]
› Łowicz [4]
› Pilsvar [4]
› Sushi4You [4]
› Tesco [4]
› Vegetarian Butcher [4]
› Wawel [4]
› Żołądkowa Gorzka [4]
› Algida [3]
› Alpen Gold [3]
› ARO [3]
› Bakalland [3]
› Ben & Jerry's [3]
› Beyond Meat [3]
› Dilmah [3]
› Dobra Karma [3]
› Doritos [3]
› enerBIO [3]
› Foodini [3]
› Haribo [3]
› Harnaś [3]
› Jacobs [3]
› Jurand [3]
› Kasztelan [3]
› Kinga Pienińska [3]
› Książęce [3]
› Magnum [3]
› Makro Premium [3]
› Miłosław [3]
› Mirinda [3]
› Mlekovita [3]
› Orbit [3]
› Oreo [3]
› Piątnica [3]
› Polski Cukier [3]
› Princessa [3]
› Rioba [3]
› Sante [3]
› Sokołów [3]
› Soplica [3]
› Starbucks [3]
› Teekanne [3]
› Toffifee [3]
› Z Podlaskiej Spiżarni [3]
› Żubr [3]
› 7up [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA