KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
Liczba wyszukanych artykułów: 53142
UOKiK kontroluje ceny na terenach dotkniętych powodzią
Skutki powodzi są odczuwalne przez tysiące dotkniętych nią osób. Dramat poszkodowanych może rodzić pokusę wykorzystania tej sytuacji, np. poprzez wzrost ceny towarów lub usług. Prezes UOKiK w ramach swoich kompetencji weryfikuje ...
2024-09-18 Soft drinks
Ruszają kolejne zbiórki dla powodzian
Carrefour razem z platformą Donateo uruchamiają zbiórkę mikrodatków dla poszkodowanych w wyniku powodzi. Zebrane środki przekazane zostaną Polskiej Akcji Humanitarnej. Klienci mogą wesprzeć potrzebujących poprzez bezgotówkowe mikrodonacje realizowane podczas płatności kartą ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Auchan
,
Carrefour
,
E.Leclerc
,
Herbapol Lublin
,
Żabka
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
Tchibo przedstawia kolejną nowość z kawowego segmentu premium. Räritat Santa Bárbara to kawa speciality z Ameryki Łacińskiej. Wariant ten jest wyjątkowy, nie tylko ze względu na smak i jednolitość ziaren, ale ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Tchibo
marki:
Tchibo
Nowość z limitowanej serii Rarität od Tchibo
×
poprzedni
następny
AleBrowar uwarzył piwo z dodatkiem świerszczy
AleBrowar uwarzył w ramach kooperacji z FoodBugs piwo z dodatkiem suszonych świerszczy. Ten nietypowy składnik ma nadać nowości orzechowego aromatu i głębi smaku. Premiera nowej propozycji będzie miała miejsce w październiku ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
AleBrowar
,
FoodBugs
AleBrowar uwarzył piwo z dodatkiem świerszczy
×
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
Marka Dan Cake rusza z nową platformą komunikacji. Pod hasłem „Jedz jak chcesz” zaprasza do bycia autentycznym i podchodzenia do jedzenia na własnych warunkach. W swojej dotychczasowej komunikacji pod hasłem „Daj ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Dan Cake
,
Ancymony
,
Bluerank
,
Key Story
Dan Cake wprowadza nową platformę komunikacji
×
poprzedni
następny
Chorten sponsorem Stadionu w Białymstoku
Grupa Chorten podpisała 5-letnią umowę na sponsoring Stadionu Miejskiego w Białymstoku, który od dziś nosi nazwę Chorten Arena. Wartość kontraktu to 4,1 mln zł netto. Stadion przekazuje właścicielowi sieci sklepów m.in ...
2024-09-18 Soft drinks
firmy:
Chorten
Lody Willisch inspirowane deserami z diet Body Chief
Firma Willisch, producent lodów rzemieślniczych oraz Body Chief – specjaliści od cateringów dietetycznych, przedstawiają dwa smaki lodów, które zostały stworzone na bazie kultowych deserów z diet. Brownie z orzechami nerkowcaBrownie to ...
2024-09-18 Food & drinks
firmy:
Body Chief
,
Lidl
,
Willisch
Lody Willisch inspirowane deserami z diet Body Chief
×
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
Skala zniszczeń w regionach dotkniętych klęską żywiołową jest olbrzymia. Wiele firm wdrożyło już projekty niosące realną pomoc dla poszkodowanych. Colian W odpowiedzi na pilne potrzeby mieszkańców południowo-zachodniej Polski, walczących z powodzią ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Colian
,
InPost
,
ITM Polska
,
Lidl
,
PKN Orlen
Kolejne firmy wspierają regiony zniszczone przez wodę
×
Wzrosną kary za marnowanie żywności
Rząd planuje pięciokrotnie zwiększyć opłaty za marnowanie żywności w sklepach — wynika z projektu ustawy przygotowanego przez resort rolnictwa – podaje Business Insider Polska. W ramach nowych regulacji, które mają na ...
2024-09-17 Soft drinks
ING wesprze zrównoważoną produkcję żywności
W ING trwa nabór zgłoszeń do szóstej edycji Programu Grantowego. Bank przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, które wspierają zrównoważoną produkcję żywności. Zgłoszenia należy przesłać do 10 października 2024 r ...
2024-09-17 Soft drinks
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
Wystartowała jesienna kampania edukacyjna marki Jeżyki, prowadzona pod hasłem „Wszystkie Jeże nasze są!”. Jej celem jest podnoszenie świadomości o potrzebach jeży oraz wsparcie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt „Jeżurkowo”. Akcję komunikuje specjalna, „jeżykowa” ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Colian
marki:
Jeżyki
Jeżyki ruszają z kampanią edukacyjną „Wszystkie Jeże nasze są!”
×
Carat wygrywa przetarg mediowy Dr Gerard
Agencja mediowa Carat (dentsu Polska) wygrała przetarg na obsługę marki Dr. Gerard na polskim rynku. Zespół agencji będzie odpowiedzialny za budowanie angażującej marki parasolowej Dr Gerard. Pierwsza umowa została zawarta do ...
2024-09-17 Food & drinks
firmy:
Adam Foods
,
Carat
marki:
Dr Gerard
Mateusz Gessler promuje piwo 1664 Blanc
Rozpoczęła się kampania piwa 1664 Blanc, której twarzą jest znany kucharz Mateusz Gessler. Kampania ma podkreślać wyjątkowy charakter białego piwa 1664 Blanc, które łączy nuty smakowe delikatnej goryczki, cytrusów i subtelnych ...
2024-09-17 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
iProspect
,
Papaya Films
marki:
1664 Blanc
Firmy ruszają na pomoc powodzianom
W reakcji na klęskę żywiołową na południu Polski, szereg firm organizuje pomoc dla mieszkańców terenów dotkniętych kataklizmem. Lidl Polska Firma wysłała już tiry z paletami żywności, wody pitnej oraz środkami higienicznymi ...
2024-09-16 Soft drinks
firmy:
Carlsberg
,
Kaufland
,
Lidl
Ryzyko zalania fabryki Grupy Otmuchów w Nysie
Spółka ZPC Otmuchów opublikowała informację dotyczącą oceny wpływu sytuacji powodziowej w Polsce na działalność Grupy. - Na dzień publikacji raportu żaden z zakładów produkcyjnych w tym największy położny w Nysie nie ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
ZPC Otmuchów
Rośnie liczba sklepów POLOmarket w nowym koncepcie
Sieć supermarketów POLOmarket otworzyła dwa sklepy: nowy supermarket w Dąbrowie/Baninie k. Gdańska oraz w Zabrzu po gruntowej modernizacji. Obydwa obiekty zostały w najnowszym koncepcie inwestycyjnym oraz handlowym. - Pod kątem inwestycji ...
2024-09-16 Soft drinks
firmy:
POLOmarket
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency. Loteria, która ruszyła ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
Danone
,
NAV Agency
marki:
Actimel
Gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
×
Nowy dyrektor logistyki w Spomleku
Do zespołu SM Spomlek dołączył nowy Dyrektor Logistyki – Jarosław Ziółkiewicz. Manager posiada 26-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobywał w różnych sektorach przemysłu i finansach. Jest absolwentem Politechniki Lubelskiej, gdzie ukończył studia ...
2024-09-16 Food & drinks
firmy:
SM Spomlek
Nowy dyrektor logistyki w Spomleku
×
Polscy sadownicy zachęcają do jedzenia jabłek
Nowy projekt środowisk sadowniczych „Jedno jabłko dziennie” ma promować zdrowe odżywianie, zwłaszcza wśród dzieci. Podczas pikniku z okazji Narodowego Dnia Sportu, który odbył się na błoniach PGE Stadionu Narodowego w Warszawie ...
2024-09-16 Soft drinks
KIG PR apeluje o wyłączenie opakowań szklanych z systemu kaucyjnego
Krajowa Izba Gospodarcza „Przemysł Rozlewniczy” wyraża zdecydowany sprzeciw wobec objęcia opakowań szklanych zwrotnych planowanym systemem kaucyjnym. Uwzględnienie w nim tego rodzaju opakowań jest pozornie proekologiczne i nie przyniesie rzeczywistych korzyści środowiskowych ...
2024-09-16 Soft drinks
firmy:
KIG PR
[1]
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
[2658]
OSTATNIE WYDANIE
Gorący Kubek odświeża wizerunek
Food & drinks
Apple Żu promowany jako dzieło sztuki
Soft drinks
Europejskie organizacje rolnicze przeciwnie umowie Mercosur
Soft drinks
Dwie handlowe niedziele w miesiącu krytykowane przez szefa Lidla
Soft drinks
Marka Grześki wspiera drugą odsłonę projektu „Hejt nie jest OK”
Food & drinks
NOWOŚCI PRODUKTOWE
poprzedni
następny
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA