KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
promocje i PR
Grolsch
Liczba wyszukanych artykułów: 5
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
Od lipca można zobaczyć drugą odsłonę kampanii outdoorowej Za Grolsch Kultury. Plakaty prezentują znane dzieła malarskie, uzupełnione o humorystyczne slogany. Promują festiwale i crowdfoundingowy portal wspieramkulture.pl. Główną ideą działań Grolscha ...
2015-07-08 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Wakacyjna kampania outdoorowa marki Grolsch
×
Grolsch świętuje 400. rocznicę powstania
W tym roku przypada 400. rocznica powstania marki Grolsch. Z tej okazji 1 kwietnia rusza ogólnopolska kampania outdoorowa, wykorzystująca znane obrazy opatrzone współczesnym komentarzem. Najnowsza kampania to kreatywna zabawa sztuką ...
2015-04-01 Food & drinks
firmy:
SABMiller
,
GPD
,
Lubię To
,
MEC
,
Tailor Made PR
marki:
Grolsch
Grolsch świętuje 400. rocznicę powstania
×
III edycja Grolsch Bottle Art
W ramach Festiwalu Sztuk Wizualnych Grolsch ArtBoom Festival rozpoczyna się trzecia edycja konkursu Grolsch Bottle Art. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie m.in. elementów wyposażenia klubów i lokali. Marka nagrodzi młodych, niezależnych ...
2014-05-12 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Grolsch
Druga edycja Grolsch Bottle Art
W ramach Grolsch ArtBoom Festival rozpoczyna się druga edycja konkursu dla młodych twórców sztuki niezależnej na projekt elementu wyposażenia klubowego. Projektanci wykorzystają butelki, puszki, kegi, kartony lub logotyp piwa Grolsch. Od ...
2013-05-14 Food & drinks
firmy:
SABMiller
marki:
Grolsch
Nietypowa akcja reklamowa marki Grolsch
Międzynarodowa marka piwa premium Grolsch rusza z kampanią "Stop niechcianym prezentom. Wybierz ciekawiej" i przedstawia alternatywę na święta - limitowaną butelkę piwa Grolsch w świątecznym wydaniu XXL o pojemności 1,5l ...
2012-11-21 Food & drinks
firmy:
Kompania Piwowarska
marki:
Grolsch
Nietypowa akcja reklamowa marki Grolsch
×
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [5]
działy
› zagranica [1]
firmy produkcyjne i handlowe
› Kompania Piwowarska [3]
› SABMiller [2]
kategorie rynkowe
› alkohol [5]
firmy marketingowe
› GPD [2]
› Lubię To [2]
› MEC [2]
› Tailor Made PR [2]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA