KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Powerade
Coca-Cola
Liczba wyszukanych artykułów: 17
Coca-Cola wprowadza spersonalizowane butelki Powerade
Coca-Cola wprowadziła na amerykańskim rynek butelki napoju izotonicznego Powerade ze specjalnymi etykietami z numerami od zera do 99. 100 różnych opcji reprezentuje numery koszulek sportowych i pozwala konsumentom wybrać ten ...
2021-03-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
Coca-Cola wprowadza spersonalizowane butelki Powerade
×
Global Shopper Marketing zajmie się eventami dla Powerade
Agencja Global Shopper Marketing, po wygranym przetargu dla Coca-Coli, poszerza swoje portfolio usług o eventy. Agencja będzie odpowiadać za widoczność marki Powerade na osmiu półmaratonach. Zaplanowany cykl półmaratonów ma budować ...
2019-05-31 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Global Shopper Marketing
marki:
Powerade
Powerade zaprasza na trening z Robertem Korzeniowskim
Marka Powerade (Coca-Cola) przygotowała serię filmów instruktażowych, w których Robert Korzeniowski radzi, jak poprowadzić trening biegowy. W klipach występują także Klaudia Miąskowska i Marcin Gołębiewski, wyłonieni w konkursie pracownicy Coca-Cola ...
2017-06-30 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
Powerade zaprasza na trening z Robertem Korzeniowskim
×
Wielka loteria Coca-Cola w Biedronce
Od 15 września do 15 października w sieci sklepów Biedronka trwa loteria zorganizowana przez agencję Smolar na zlecenie Coca-Cola HBC Polska. Aby wziąć w niej udział należy kupić w czasie ...
2016-09-19 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
marki:
Sprite
,
Coca-Cola
,
Powerade
Wielka loteria Coca-Cola w Biedronce
×
Historia pięściarza w reklamie Powerade
W nowej olimpijskiej reklamie napojów Powerade historia młodego amerykańskiego boksera ma udowodnić, że niezależnie od warunków w jakich się dorastało upór i ambicja w dążeniu do osiągnięcia sportowego sukcesu przynosi rezultaty ...
2016-08-08 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Wieden+Kennedy
marki:
Powerade
Wspólna promocja Coca-Coli i Biedronki
Z okazji czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej, Coca-Cola będąca oficjalnym sponsorem imprezy zorganizowała wspólnie z siecią Biedronka specjalną loterię konsumencką. Na jej zwycięzców czekają trzy ekskluzywne dwuosobowe pakiety VIP pozwalające ...
2016-04-11 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
marki:
Sprite
,
Coca-Cola
,
Powerade
Marka Powerade w większej butelce
Powerade, należąca do Coca-Cola marka napoju izotonicznego, zwiększa pojemność swoich opakowań. Nowa butelka o pojemności 0,7 l, będąca odpowiedzią na potrzeby polskiego rynku, trafi na rynek w drugiej połowie września ...
2014-09-29 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
Marka Powerade w większej butelce
×
Andres Iniesta w piłkarskiej kampanii Powerade
Ruszyła kampania reklamowa napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola) związana ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. Bohaterem akcji, pod hasłem "Możesz więcej niż myślisz", jest hiszpański piłkarz Andres Iniesta. Nowy ...
2014-05-13 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
BVO zniknie z napojów
Coca-Cola i PepsiCo ogłosiły, że pracują nad usunięciem jednego ze składników napojów izotonicznych sprzedawanych na rynku amerykańskim. Chodzi o bromowany olej roślinny (BVO). Jego usunięcia domagali się poprzez petycję na change.org ...
2014-05-06 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
PepsiCo
marki:
Gatorade
,
Powerade
Coca-Cola wprowadza Powerade Zero Drops
Koncern napojowy Coca-Cola wchodzi na dynamicznie rozwijający się amerykański rynek dodatków do wody, wprowadzając Powerade Zero Drops, nową linię bezkalorycznych płynnych koncentratów. Produkt jest wzbogacony o te same elektrolity co napój ...
2013-06-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Kraft Foods
marki:
Powerade
,
MiO
Coca-Cola wprowadza Powerade Zero Drops
×
Robert Korzeniowski w największej promocji Powerade
Rusza promocja napoju izotonicznego Powerade (Coca-Cola) największa w historii tej marki na polskim rynku. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem Roberta Korzeniowskiego. W ramach rozpoczętej promocji za zakup dwóch butelek ...
2013-04-11 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Havas
,
K2
,
Starcom
marki:
Powerade
Robert Korzeniowski w największej promocji Powerade
×
Robert Korzeniowski nowym ambasadorem Powerade
"Możesz więcej niż myślisz" - tak brzmi oficjalny slogan, rozpoczynającej się w kwietniu kampanii marketingowej marki Powerade (Coca-Cola). Ambasadorem marki został były lekkoatleta Robert Korzeniowski. Powerade chce edukować w zakresie ...
2013-03-15 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
Oshee wolumenowym liderem segmentu izotoników
W grudniu 2012 i styczniu 2013 r. do marki Oshee należało, w ujęciu ilościowym, 35% segmentu napojów izotonicznych. Bez uwzględnienia marek własnych udział polskiego brandu wynosił 47% - wynika z danych ...
2013-03-01 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
Coca-Cola wprowadza na rynek nowy wariant Powerade
Amerykański koncern napojowy podjął decyzję o stopniowym wycofaniu z europejskiego rynku napoju Powerade i zastąpieniu go nowszą wersją o nazwie Powerade Ion4. Decyzja ta wiąże się z dobrymi wynikami sprzedaży ...
2012-07-16 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
marki:
Powerade
Coca-Cola wprowadza na rynek nowy wariant Powerade
×
Oshee ma umowę z Realem Madryt i FC Liverpool
Firma Oshee, producent napojów izotonicznych pod tą samą marką, podpisał dwuletnie umowy na wykorzystanie wizerunku klubów piłkarskich Real Madryt i FC Liverpool oraz występujących w nich piłkarzy na opakowaniach produktów - ...
2012-06-27 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
Rynek napojów izotonicznych wart ponad 140 mln PLN
Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że w 2011 r. wartość sprzedaży napojów izotonicznych w Polsce przekroczyła 140 mln PLN. Zdaniem producentów, w tym roku może osiągnąć 180 mln PLN - ...
2012-06-26 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
Boom na polskim rynku izotoników
Firma badawcza Nielsen podała, że w okresie styczeń-kwiecień, polski rynek napojów izotonicznych wzrósł w ujęciu ilościowym o 50%. W tym czasie jego wartość powiększyła się o pond 20% - informuje Rzeczpospolita ...
2012-06-04 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Oshee
marki:
Oshee
,
Powerade
,
4Move
FILTRY
data publikacji
› kiedykolwiek [17]
działy
› promocje i PR [13]
› badania [5]
› zagranica [5]
› innowacje i nowości [4]
› handel [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Coca-Cola [17]
› Oshee [4]
› Biedronka [2]
› FoodCare [2]
› Kraft Foods [1]
› PepsiCo [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [17]
firmy marketingowe
› Global Shopper Marketing [1]
› Havas [1]
› K2 [1]
› Starcom [1]
› Wieden+Kennedy [1]
marki
› Oshee [4]
› 4Move [2]
› Coca-Cola [2]
› Sprite [2]
› Gatorade [1]
› MiO [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA