KONTAKT / NOTA PRAWNA
DOŁĄCZ
DO
NAS
ATUTY
HBN
PRZEŚLIJ
KOMUNIKAT
PRASOWY
login:
hasło:
zapamiętaj mnie |
› nie pamiętasz hasła?
alkohol
napoje bezalkoholowe
owoce i warzywa
mleko
mięso i ryby
kawa i herbata
słodycze i przekąski
inne produkty
inwestycje
innowacje i nowości
badania
promocje i PR
akwizycje i fuzje
dostawcy
handel
makroekonomia
zagranica
wszystko
indeks firm
indeks marek
usuń filtry
Hortex
Grupa Maspex
Liczba wyszukanych artykułów: 10
Sprzedaż napojów w sklepach małoformatowych przed świętami
Szczyt sprzedaży napojów w sklepach małoformatowych przypada na miesiące letnie, ale jest to kategoria, która plasuje się w czołówce najczęściej kupowanych grup produktów niezależnie od pory roku, w tym również w ...
2023-12-12 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Colian
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
PepsiCo
,
Tymbark
,
Zbyszko
marki:
Tymbark
,
Hortex
,
Zbyszko
,
Pepsi
,
Coca-Cola
,
Hellena
Rynek soków i nektarów dla dzieci
Pomimo dużej zmienności rynku w roku 2022, ewolucji w preferencjach klientów czy ich migracji pomiędzy formatami sklepów, rynek sklepów małoformatowych do 300 m2 jest wciąż jednym z kluczowych dla sprzedaży napojów ...
2023-06-12 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Hortex
Równi w Biznesie – ranking producentów soków
Grupa Eurocash we współpracy z Polską Izbą Handlu przygotowały kolejną edycję rankingu "Równi w Biznesie". Tym razem wzięto pod uwagę producentów soków i nektarów. Największym graczem tego rynku w Polsce ...
2018-09-07 Soft drinks
firmy:
Coca-Cola
,
Colian
,
Eurocash
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
Marwit
,
Polmlek
,
Victoria Cymes
Równi w Biznesie – ranking producentów soków
×
Wydatki spożywcze dzieci sięgają miesięcznie 285 mln PLN
W Polsce niemal 80% dzieci w wieku 5-17 lat samodzielnie kupuje artykuły spożywcze. Większość z nich dysponuje własnym budżetem, który w największym stopniu pochodzi z pieniędzy otrzymywanych na konkretny cel, tj ...
2017-10-20 Soft drinks
firmy:
Biedronka
,
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
Lidl
,
Tymbark
marki:
Tymbark
,
Hortex
,
Kubuś
,
Coca-Cola
Tymbark z największym budżetem reklamowy w sokach
Producenci soków przez pięć miesięcy 2015 r. wydali na reklamy praktycznie tyle samo co rok wcześniej. Ich reklam było więcej w magazynach i kinach, a mniej w telewizji i gazetach. Zdecydowanie ...
2015-07-15 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Grupa Maspex
,
Herbapol Lublin
,
Hortex
marki:
Tymbark
,
Hortex
,
Herbapol
,
Łowicz
Prasa spekuluje o przyszłości Agros-Nova
Piątkowa informacja dotycząca zawarcia wstępnej umowy sprzedaży Grupie Maspex czołowych marek Agros-Nova wywołała spekulacje na temat przyszłości Agros-Nova – czytamy w Pulsie Biznesu. Właściciel firmy - IK Investment Partners - ...
2014-12-22 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Coca-Cola
,
FoodCare
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
Sokpol
,
Zbyszko
Spadek wydatków reklamowych producentów napojów
Od stycznia do sierpnia tego roku producenci napojów bezalkoholowych cennikowo wydali na reklamy (bez internetu) o 6,2% mniej niż rok wcześniej. Spadki budżetów reklamowych zanotowały Coca-Cola, Tymbark i Pepsi-Cola, a duże ...
2014-10-06 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
Nestle
,
PepsiCo
,
Red Bull
,
Tymbark
,
Zbyszko
Argan Capital chce wycofać się z Horteksu?
Słabe wyniki finansowe Horteksu za ostatni rok obrotowy (kończył się w maju 2012 r.) spowodowały złamanie zabezpieczeń kredytów bankowych, co groziło postawieniem ich w stan natychmiastowej wymagalności. Banki zadeklarowały zapewnienie grupie ...
2013-01-31 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Argan Capital
,
Coca-Cola
,
Grupa Maspex
,
Hortex
,
Iglokrak
,
Iglotex
,
Penta Investments
,
PepsiCo
marki:
Hortex
Argan Capital chce wycofać się z Horteksu?
×
Agros-Nova chce zrealizować do końca roku jedną akwizycję
Spółka spożywcza Agros-Nova, będąca liderem rynku dżemów i mokrych sosów w Polsce zapowiada walkę o pierwsze miejsce również w innych segmentach rynku, w których działa. Kluczem do sukcesu ma być lepsza ...
2012-10-24 Soft drinks
firmy:
Agros-Nova
,
Grupa Maspex
,
Herbapol Lublin
,
Hoop Polska
,
Hortex
,
Kraft Heinz
marki:
Włocławek
Wartość eksportu polskiej żywności przekroczy 16 mln EUR
Sprzedaż polskich produktów rolno-spożywczych na rynki zagraniczne systematycznie rośnie. Ostatnie szacunki wskazują, że w tym roku jej wartość może sięgnąć 16 mld EUR, a spory udział w tych wynikach mają sieci ...
2012-04-30 Soft drinks
firmy:
Grupa Maspex
,
Hortex
marki:
Hortex
,
Kubuś
FILTRY
data publikacji
› ostatni rok [1]
› kiedykolwiek [10]
działy
› badania [6]
› handel [5]
› akwizycje i fuzje [3]
› promocje i PR [2]
› zagranica [2]
firmy produkcyjne i handlowe
› Grupa Maspex [10]
› Hortex [10]
› Coca-Cola [6]
› Agros-Nova [5]
› PepsiCo [3]
› Tymbark [3]
› Zbyszko [3]
› Colian [2]
› Herbapol Lublin [2]
› Argan Capital [1]
› Biedronka [1]
› Eurocash [1]
› FoodCare [1]
› Hoop Polska [1]
› Iglokrak [1]
› Iglotex [1]
› Kraft Heinz [1]
› Lidl [1]
› Marwit [1]
› Nestle [1]
› Penta Investments [1]
› Polmlek [1]
› Red Bull [1]
› Sokpol [1]
› Victoria Cymes [1]
kategorie rynkowe
› napoje bezalkoholowe [9]
› owoce i warzywa [5]
› mięso i ryby [1]
› słodycze i przekąski [1]
marki
› Hortex [5]
› Tymbark [3]
› Coca-Cola [2]
› Kubuś [2]
› Hellena [1]
› Herbapol [1]
› Łowicz [1]
› Pepsi [1]
› Włocławek [1]
› Zbyszko [1]
Copyright hot business news 2006-2021 © Powered by web & art sp. z o.o.
KONTAKT / NOTA PRAWNA